;
تفریح و سرگرمی

باهوشا جواب بدن: هر کدام از چمدان های سبز برای کدام مسافر است!؟

آزمون شناخت صاحب چمدان ها: توانائی ها و مهارت های مشاهده خود را در معرض آزمایش قرار دهید. شما با کمک آزمون شناخت صاحب چمدان ها می توانید بفهمید که تا چه اندازه دقیق هستید؟ در اصل، فقط کسانی که دارای حس رصد شدید هستند می توانند امیدوار باشند که از این چالش تصویری عبور کنند. این حداقل چیزی است که برای موفقیت لازم است.

همانطور که می بینید آزمون شناخت صاحب چمدان ها شامل یک معمای تصویری است که در آن باید از هوش و منطق خود برای شناسایی صاحب چمدان ها استفاده کنید. بسیاری از کارآموزان با وجود چندین بار تلاش، پاسخ صحیح را بدست نیاوردند. اگر می خواهید یکی از کسانی باشید که موفق شدند، تمرکز کنید و چشمان خود را باز نگه دارید! در غیر این صورت نمی توانید صاحب چمدان ها را در فرودگاه را در تصویر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت صاحب چمدان ها همراه شوید.

شاید بپسندید: مرد فقیر خیالباف و کوزه روغن | حکایت مرد فقیری که یک کوزه روغن داشت و هزار آرزو !

آزمون شناخت صاحب چمدان ها

ما تلاش می کنیم که هر روز به شما کمک کنیم تا هر چه بیشتر توانائی ها و مهارت های شناختی خود را مورد آزمایش قرار دهید. به همین دلیل است که ما این اختیار را داریم که انواع مختلفی از چالش های تصویری را به شما ارائه دهیم. برخی از آنها دشوارتر از بقیه هستند، همانطور که در مورد این پازل تصویری وجود دارد. در این یکی، شما باید به تصویر نگاه کرده و بگوئید صاحب چمدان های سبز چه کسی هستند.

کاری که در آزمون شناخت صاحب چمدان ها، باید انجام دهید این است که صاحب چمدان ها را شناسایی کنید. وقت خود را صرف فکر کردن در مورد آن کنید. اگر توانستید در کمتر از 5 ثانیه پاسخ درست را بدهید، این بدان معنی است که شما دارای مهرات های بالا هستیذ و نیاز چندانی به انجام تمرین تصویری برای رشد مهارت های خود ندارید. با هم تصویر را مرور می کنیم. فرصت شما شروع شد.

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: مجموع عددی حیوانات وحشی در عبارت آخر چند می شود!؟

آزمون شناخت صاحب چمدان ها

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: با شش عدد چوب کبریت 4 تا مثلث بسازید!

.

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: کلمه متفاوت را بین کلمات BAT پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناخت صاحب چمدان ها

اگر چه از خودتان پیشی گرفتید، آیا 5 ثانیه زمان برای یافتن پاسخ مناسب کافی نبود؟ اشکالی ندارد شانس خود را دوباره امتحان کنید.به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را بین اعداد 8831 پیدا کنید!

 

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که صاحب سگ چه کسی است!؟

پاسخ آزمون شناخت صاحب چمدان ها: اگر در نهایت نتوانستید صاحب چمدان ها را پیدا کنید یا در پاسخ خود تردید داشتید، جای نگرانی نیست. ما راه حل این معمای تصویری را به شما می دهیم تا دیگر نگران آن نباشید. همچنین به شما می گوید که چه جزئیاتی را از دست داده اید که مانع از قبولی شما در این آزمون شده است. در این آزمون، باید به دست های دختران توجه ویژه ای می کردید.

خواهید دید که یکی از چمدان ها خراش دارد. مشخص است که این خراش ها توسط پنجه سگ ایجاد شده است. نمونه آرمی که مرد در جیب خود دارد به عنوان نشانه در یکی دیگر از چمدان ها وجود دارد. چمدان سوم هم برای مسافر دیگر است.

شاید بپسندید: آیا زن تصویر واقعاً یک جاسوس است!؟

شناخت صاحب چمدان ها

امیدوارم از آزمون شناخت صاحب چمدان ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  فقط نابغه ها در نگاه اول، اشتباه این تصویر جنگلی را متوجه می شوند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان:به گردی یک تابه است و به گودی یک تشت، ولی با آب اقیانوس هم نمی‌توان آن را پر کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  آزمون ریاضی: پاسخ عبارت 48÷2 (9+3)=؟ چند می شود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن عدد مناسب به جای علامت سوال،اثبات کن که باهوش نابغه ای!

با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن چشمان قوی مثل عقاب داری! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

باهوشا جواب بدن: مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور چند می شود!؟

اگر در نگاه اول عدد 38 را پیدا کردی، تمرکز و دقت ات عالی هست!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا