;
تازه ها

ادعای هزینه 18 هزار دلاری روزانه زوج اینفلوئنسر ترک، راز ثروت آنها را افشا کرد!+وقتی میگن اینستاگرام خودنمایی نکنید علتش همینه!

دستگیری اینفلوئنسر ترک بخاطر پولشویی: دیلان و انگین پولات، زوج ترکی که به دلیل انتشار پست های خود در نشان دادن ثروت زیاد و زندگی تجملی در شبکه های اجتماعی به شهرت رسیده اند، به اتهام پولشویی در استانبول بازداشت شدند. 17 نفر دیگر نیز در بخشی از این عملیات دستگیر شدند. علاوه بر این، خانه این زوج مورد بازرسی قرار گرفت و مقامات حدود 80 سند از جمله سند مالکیت و فاکتورها را ضبط کردند. 13 مظنون دیگر همچنان توسط مقامات استانبول به اتهام ارتباط با تحقیقات پولات تحت تعقیب هستند.

شاید بپسندید: واقعیت زندگی گربه ها: آیا گربه ها 9 جان دارند!؟

دستگیری اینفلوئنسر ترک بخاطر پولشویی

زوج پولات در شبکه‌های اجتماعی ترکیه به دلیل پست‌هایشان که سبک زندگی مجلل خود را نشان می‌دهند، به خوبی شناخته شده‌اند. پستی از سپتامبر نشان داد که این زوج در حال اجاره گرفتن یک جت شخصی برای جشن سالگرد خود هستند. در جشن تولد دیلان در ماه ژوئیه، انگین پستی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت که نشان می داد او یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ در میدان تایم شهر نیویورک با عبارت “دوستت دارم” و تصویری از این زوج در آغوش گرفته، سفارش داده اس.  پست دیگری که دیلان را در حال نوشیدن از یک ست فنجان قهوه با لبه طلا نشان می دهد، نمونه شناخته شده دیگری از زیاده روی های تجملی این زوج است.

شاید بپسندید: چهره متفاوت و عجیب دختران شایسته دنیا در گذر زمان | چهره بعضیاشون کلاً داغون شده!

دستگیری اینفلوئنسر ترک بخاطر پولشویی

خانه ها مورد بازرسی قرار گرفت

در بخشی از تحقیقات، خانه این زوج به همراه محل سکونت سایر مظنونان مورد بازرسی قرار گرفت. در این بازرسی 80 سند از خانه پولات ها تهیه شد. مقادیر قابل توجهی پول نقد به دلار و لیر نیز در محل سکونت سایر مظنونان کشف شد. زوج پولات همچنان در بازداشت به سر می‌برند، زیرا مقامات از دیگر مظنونان شهادت می‌گیرند. این زوج قرار است آخرین شهادت را پس از جمع آوری شهادت سایر مظنونان انجام دهند.

احتمالاً بپسندید: بازی رایانه ای و موبایلی ساخت ترکیه با سبقت از کندی کراش به سودآورترین بازی موبایلی جهان تبدیل شده است!

تحقیقات در مورد پولشویی بیش از 200 میلیون لیره

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط دادستان عمومی آناتولی، تحقیقات علیه این زوج پولات بر اساس “نقض قوانین مربوط به جلوگیری از پولشویی، نقض قوانین مالیاتی و نقض مقررات مربوط به شرط بندی ورزشی” است. گزارش های خبری پس از دستگیری این زوج حاکی از آن است که این پرونده حول فاکتورهای جعلی صادر شده برای بستگان نزدیک این زوج از سه شرکت منحل شده است.

مقدار پولی که به عنوان بخشی از این تراکنش ها منتقل شده است بین 200 تا 225 میلیون لیر ترکیه برآورد شده است. این پول ابتدا به حساب بستگان نزدیک منتقل شد، سپس ظاهراً به میلدا گیریمنکول، یک شرکت املاک و مستغلات متعلق به انگین پولات راه یافت. در بخشی از تحقیقات، دارایی های این زوج کشف و ضبط شده است.

احتمالاً بپسندید: باربیکیو چیست | اطلاعات جالب درباره تاریخچه باربیکیو و انواع آن!

دستگیری اینفلوئنسر ترک

احتمالا بپسندید: کودکی بازیکنان مشهور فوتبال | عکس امباپه و رونالدو از همه جالب تره!

بیانیه زوج پولات

پس از توقیف دارایی‌هایشان، زوج پولات با انتشار بیانیه‌ای از «افراط و تفریط» عذرخواهی کردند.

ما در حین اداره تجارت خود، در خودنمایی‌های مشکوک اخلاقی افراط کرده‌ایم… ما در حضور خداوند خجالت می‌کشیم. در طول این روند، ما بهتر متوجه شده ایم که گاهی از حد خود فراتر رفته و افراط کردیم… پس از پرداختن به خود اندیشی، متوجه شده ایم که به دور از افراط و تفریط، باید علناً از ملت خود و خداوند عذرخواهی کنیم.

در بیانیه دیگری از سوی وکیل این زوج تاکید شده است که این زوج قربانی «افتراء مبتنی بر اتهامات بی‌اساس و با هدف تولید محتوای خبری شده‌اند».

بیشتر بخوانید: رنگ شانس و ثروت شما در طالع بینی چینی چه رنگی است

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: همسر و فرزندان فوتبالیست های‌ سرشناس ایرانی+عکس

احتمالاً بپسندید: مناسب ترین زمان کاشت سبزه ی عید نوروز کی است؟ + زمان دقیق کاشت انواع سبزه

شاید بپسندید: تمیزکردن قاب شفاف گوشی: چگونه قاب شفاف گوشی که زرد شده را تمیز کنیم!؟

بیشتر بخوانید: تشخیص زعفران اصل با تقلبی با ۱۴ ترفند ساده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا