;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره بچه کودکستانی را بدزده!؟

سوال تصویری شناسایی آدم ربا: بازی های فکری، تست ها، سوالات هوش، پارل تصویری و … از جمله بخش های مفرح و سرگرم کننده هر صفحه و وب سایتی می باشد. شما می توانید هر روز نمونه این بازی های فکری را در فضای مجازی مشاهده کنید. آنها میتوانند هم سرگرم کننده باشند و هم اینکه زمینه را برای رشد و توسعه فردی مهیا کنند.

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اوقات فراغت و فراهم نمودن یک تفریح مفرح، می تواند برای هر کسی یک آرزو باشد. شاید مطالب تفریح و سرگرمی بتواند برای شما این زمینه را فراهم کند. این مطالب می توانند علاوه بر گذران وقت، رشد توانائیهای شناختی افراد را افزایش دهد. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری شناسایی آدم ربا با وب سایت چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: سوال هوش: پاسخ عبارت 345+1=؟ چند می شود؟

سوال تصویری شناسایی آدم ربا

یکی از مشکلات بشر امروز کاهش فعالیت جسمی و روحی است. کاهش این فعالیت ها نقش مستقیمی بر سلامت جسمی و روحی افراد دارد. برای جسم یک ورزش سبک نیم ساعته می تواند تا اندازه ای مفید باشد، اما برای ورزش ذهن ومغز چه باید کرد.

به باور محققان،کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. در سوال تصویری شناسایی آدم رباشما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه به کمک برخی نشانه ها آدم ربا را شناسایی کنید.

همواره باید یادتان باشد که برای حل تست های تصویری باید از حداکثر دقت، تمرکز و بینایی خود استفاده کنید. ساده ترین جزئیات می تواند به شما کمک کند تا به پاسخ دست پیدا کنید. اگر آماده هستید تصویر را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: افرادی که قصد دزدیدن گاو زن کشاورز را دارند، پیدا کنید!

سوال تصویری شناسایی آدم ربا

شاید بپسندید: کدامیک از افراد احمق تر است!؟| انتخابتان می تواند ویژگی های شخصیتی شما را افشا کند!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان پندآموز بازرگان و رمال طمعکار!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:  با پیدا کردن پلنگ خالدار در تصویر ثابت کن که چشمانی تیز مثل عقاب داری!

پاسخ سوال تصویری شناسایی آدم ربا

محمد شایسته در مجله خبری چشمک هر روز با مخاطبان خوب این وب سایت جدیدترین بازی ها و پازل تصویری را به اشتراک می گذارد. شما می توانید با کمک این بازی ها، ذهن و مغز خود را ورزش و تمرین دهید.

امیدوارم تاکنون توانسته باشید پاسخ این آزمون را پیدا کرده باشید. اگر به پاسخ دست نیافته اید، می توانید به بالا رفته و بار دیگر تصویر را مرور کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت ها، پاسخ عبارت 7+7=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تعداد الاغ های تصویر را در 10 ثانیه شناسایی کن!

آیا پاسخ را پیدا کردید؟ پاسخ کاملا در مقابل چشمان شما قرار داشته است. کافی است نگاهی به جیب کودک سمت راستی بیندازید. در جالی که کلاه او در جیبش قرار دارد، اما زن آدم ربا، کلاه دیگر را بر سر کودک می کشد. از سوی دیگر در تصویر چپ هوا پاییزی و سرد است و واقعا نیاز به کلاه ماسکی است. اما در تصویر دوم هوا گرم و بهاری مشاهده می شود با توجه به سبک لباس افراد موجود در تصویر. لذا این نشانه نشان می دهد که زن در تصویر سمت راست یک آدم رباست.

پاسخ به همین سادگی بود و شما باید به نشانه دقت می کردید. آیا شما توانستید این چالش تصویری را حل کنید؟ به نظر شما این تصویر چقدر برای شما چالش برانگیز بود؟

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

پاسخ سوال شناسایی آدم ربا

امیدوارم از سوال تصویری شناسایی آدم ربا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: نکته وحشتناک را در این تصویر مدرسه شبانه روزی شناسایی کنید!؟

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: ضرب المثل فلانی هم اهل بخیه است | داستان پیرمرد پالان دوزی که تصمیم گرفت برای شاه پالان بدوزد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: امانت داری بازرگان و دوستش | حکایت بازرگانی که دوست خائن خود را درست و حسابی ادب کرد!

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!

با دلیل بگو که کدوم متهم تحت تعقیب، همسر این خانمه است!؟

چیستان: کدوم بچه‌ است که وقتی به مادرش می‌رسه ناپدید می‌شه!؟

با شناسایی پلنگ برفی در تصویر کوهستان، ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا