;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن عدد بعدی تصویر، ثابت کن که نابغه ای!

تست هوش با دنباله عددی: اگر از حل چالش های ریاضی لذت می برید، به یکی از مطالب بسیار چالشی مجله خبری چشمک تحت عنوان تست هوش با دنباله منطقی عددی خوش آمدید. چالش امروز شما را تشویق می کند که از استدلال منطقی خود استفاده کنید. این شامل مشاهده هر عدد در تصویر است. از شما خواسته می شود که منطق موجود میان این اعداد را پیدا کنید تا شماره گم شده را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست هوش با دنباله عددی همراه شوید.

این پازل آنقدر پیچیده است که فقط نابغه ها می توانند آن را کامل کنند. بنابراین، آیا آماده هستید تا بفهمید چقدر باهوش هستید؟ چند لحظه وقت بگذارید و در کمترین زمان ممکن عدد گم شده را حدس بزنید. چگونه با این چالش روبرو می شوید؟ همان طور که اشاره شد، شما یک عکس در مقابل خود دارید که حاوی یک دنباله منطقی از اعداد است. آنها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید پیوندی بین هر یک و مورد بعدی پیدا کنید.

شاید بپسندید: در صحنه هل دادن اتومبیل، چه کسی هل نمی دهد و بقیه را فریب می دهد!؟

تست هوش با دنباله عددی

هدف شما این است که یک روش منطقی برای حدس زدن عدد گم شده استنباط کنید. بهتر است این تست را در مکانی آرام انجام دهید تا تمرکز خود را بهینه کنید. هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد، اما باید بدانید که یک فرد باهوش و نابغه ریاضی این کار را در سریع ترین زمان ممکن یعنی 10 ثانیه انجام خواهد داد. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟

حل پازل هایی از این دست می تواند توانایی شما را برای جل مسائل مختلف افزایش دهد.به این ترتیب خلاقیت به دست می آورید و می توانید مشکلات پیش روی خود را از دید دیگری ببینید.  پیدا کردن ارتباط منطقی بین این اعداد برای یک نابغه آسان است. تنها چیزی که لازم است مشاهده خوب و داشتن پایه خوب در ریاضیات است. این اعداد دنباله ای را تشکیل می دهند که در آن هر عدد از عدد بعدی پیروی می کند.

شاید بپسندید: حکایت طرف دلش گیلاس می خواست، اما قسمتش بادمجان شد!

تست هوش با دنباله عددی

شاید بپسندید: کرگدنی که خودش را بین فیل ها مخفی کرده است را شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان | آن چیست که می نویسد، اما نمی تواند بخواند!؟

پاسخ تست هوش با دنباله عددی

اگر پاسخ درست را پیدا کردید، تبریک می گویم! شما احتمالا یک نابغه هستید در واقع این معمای ریاضی به قدری پیچیده است که فقط کسانی که ضریب هوشی بالایی دارند می توانند آن را حل کنند.

احتمالا بپسندید: چیستان ساده | آن چیست که هرگز نمی‌ایستد و همیشه در حال حرکت است!؟

.

.

.

.

 

شاید بپسندید:تست هوش: اگه خودتو باهوش میدونی بگو در این تیشرت چند سوراخ وجود دارد؟

برای روشن شدن، بیایید اولین عدد یعنی 3 را در نظر بگیریم. این عدد در خودش ضرب شده و پاسخ یک خانه بعد از عدد بعدی را نشان می دهد. سپس عدد 4 در خودش ضرب و یک خانه بعدی یعنی 16 را نشان می دهد.  به همین ترتیب 9×9 برابر با 81 می شود. حاصلضرب 81 در 81 نیز می شود 256.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به 4 عبارت آول، پاسخ عبارت پنج چند می شود!؟

تست هوش با دنباله عددی

امیدوارم از تست هوش با دنباله عددی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت آموزنده: برای اینکه زندگی ات تغییر کند، بز زندگی ات را بکش!

 با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در قبرستان، یک روح است!؟

 چیستان | آن چیست که هر چه بیشتر باشد، کمتر می‌بینید!؟

آنچه ابتدا در تصویر می بینید، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا