;
تفریح و سرگرمی

کرگدنی که خودش را بین فیل ها مخفی کرده است را شناسایی کنید!

آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها: آیا می توانید کرگدن پنهان شده در میان بچه فیل ها را در 5 ثانیه پیدا کنید؟آیا از پیدا کردن حیوانات پنهان در پازل های تصویری یا تصاویر توهم نوری لذت می برید؟ پس آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها برای شماست! حتماً انواع بسیاری از توهمات نوری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده اید. توهم نوری تصویری است که ذهن را حسابی درگیر می کند.

مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند. یک مغز معمولی یک انسان می تواند به اشیا یا تصاویر نگاه کند و درک متفاوتی از هر زاویه ایجاد کند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر مشاهده کرد که در آن یک کرگدن در جایی در میان بچه فیل ها در تصویر پنهان شده است.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد بعدی تصویر، ثابت کن که نابغه ای!

آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها

تصویر بالا یک پازل سرگرم کننده است که شما را به چالش می کشد تا کرگدن پنهان شده را در داخل گله بچه فیل ها پیدا کنید. در این توهم می بینید که گروه بچه فیل ها در زمین با توپ بازی می کنند. با این حال، یک کرگدن در جایی در میان بچه فیل ها پنهان شده است. ادعا شده است که افراد با قدرت بینایی بالا می توانند کرگدن پنهان را در این تصویر پیدا کنند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش قدرت چشم شماست.

اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها نگاه کنید. یادتان می باشد که برای دیدن این کرگدن بامزه فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: در صحنه هل دادن اتومبیل، چه کسی هل نمی دهد و بقیه را فریب می دهد!؟

آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها

.

شاید بپسندید: تست هوش: کدوم زندانی داره برای فرار برنامه ریزی می کنه!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:چیستان | آن چیست که می نویسد، اما نمی تواند بخواند!؟

پاسخ آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها

چطور بود؟ آیا توانستید که کرگدن را در میان فیل ها شناسایی کنید؟  اگر هنوز به دنبال دیدن کرگدن هستید، می توانید در تلاش دوم این کار را انجام دهید. اگر آماده هستید، تلاش دوم را انجام دهید.

احتمالا بپسندید: چیستان ساده | آن چیست که هرگز نمی‌ایستد و همیشه در حال حرکت است!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:بازی فکری: به نظرتون کدوم یک از این دو مرد نامزد واقعی دختر می باشند؟

پاسخ آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها:اگر تشخیص کرگدن پنهان در تصویر برایتان دشوار است، به سنگ سمت راست بالای تصویر با دقت نگاه کنید. یک کرگدن را خواهید دید که بین گله فیل ها پنهان شده است. رنگ پوست کرگدن و فیل یکسان است. همچنین چشمان کرگدن و فیل ها یکسان است. با این حال، کرگدن روی بینی خود شاخ دارد و مانند بچه فیل های دیگر خرطومی ندارد.

شاید بپسندید: حکایت طرف دلش گیلاس می خواست، اما قسمتش بادمجان شد!

شناخت کرگدن میان فیل ها

امیدوارم از پاسخ آزمون شناخت کرگدن میان فیل ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با توجه به 4 عبارت آول، پاسخ عبارت پنج چند می شود!؟

حکایت آموزنده: برای اینکه زندگی ات تغییر کند، بز زندگی ات را بکش!

 با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در قبرستان، یک روح است!؟

 چیستان | آن چیست که هر چه بیشتر باشد، کمتر می‌بینید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا