;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد حاضر در قبرستان، یک روح است!؟

آزمون تصویری با شناخت فرد مرده: سوال آزمون ساده است. اگر می توانید با قدرت بینایی و قدرت تمرکز خود تلاش کنید در کمتر از 3 ثانیه فرد مرده تصویر را شناسایی کنید. سوالات و معماهای تصویری از جمله تصاویری هستند که شما باید با قدرت تیزبینی و نکته سنجی خود آنها را رمزگشایی و پاسخ دهید. تنها افراد تیزبین دارای مهارت های شناختی بالا می توانند فرد مرده را در آزمون تصویری با شناخت فرد مرده تشخیص دهند.

مجله خبری چشمک با ارائه متنوع ترین آزمون ها و سوالات هوش تصویری تلاش دارد که در کنار ایجاد سرگرمی می تواند زمینه را برای رشد مهارت های شناختی افراد فراهم کند. این آزمون ها مغز را مجبور به فعالیت می کند و این فعالیت می تواند مهارت های شناختی را افزایش دهد. با آزمون تصویری با شناخت فرد مرده  و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که هر چه بیشتر باشد، کمتر می‌بینید!؟

آزمون تصویری با شناخت فرد مرده

آیا می توانید مرده را پیدا کنید؟ سعی کنید در زمان مشخص شده بر این معما غلبه کنید. تنها 92 درصد از مردم توانسته اند تنها در 3 ثانیه آزمون تصویری با شناخت فرد مرده را رمزگشایی کنند. این معمای تصویری جدید به یکی از جالب ترین معماها در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، زیرا تنها 8 درصد از مردم موفق به غلبه بر آن در زمان مشخص شده اند. ایا می توانید و جرات دارید در آزمون تصویری با شناخت فرد مرده شرکت کنید؟

در این چالش جدید شما می توانید مشاهده کنید که گروهی از افراد در یک قبرستان حضور دارند. تصویر نشان می دهد که همه افراد از حضور در قبرستان وحشت کرده اند. اما اگر خوب دقت کنید، متوجه خواهید شد که یکی از افراد حاضر در قبرستان مرده است.

در مرحله بعد، فردی را که مرده است را باید در مدت زمان 3 ثانیه شناسایی کنید، تنها در این صورت نشان خواهید داد که پیچیده ترین چالش ها را به بهترین شکل حل می کنید.

شاید بپسندید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

آزمون تصویری با شناخت فرد مرده

شاید بپسندید: حکایت آموزنده: برای اینکه زندگی ات تغییر کند، بز زندگی ات را بکش!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون قدرت دید: عددی که خودش را بین اعداد 09 مخفی کرده است را در 8 ثانیه پیدا کن!

پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد مرده

نتوانستید پاسخ را پیدا کنید؟ در غیر این صورت، از زمان 3 ثانیه ای دوم استفاده کنید تا فرد مرده را پیدا کنید. ما برای شما آرزوی موفقیت داریم، زیرا فقط افراد واقعی موفق به غلبه بر این معمای تصویری شده اند.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: بلندترین ساختمان متروکه جهان یک “شِبهِ خراش” غول پیکر است

پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد مرده: شخص مرده در سمت چپ تصویر شماست، تصویر او بر روی یکی از سنگ قبرها است. افراد در حال سلفی گرفتن او را نمی بینند و این مسئله کاملا مشخص است. آیا این آزمون پیچیده بود؟ فقط لازم بود همه جزئیات را درست بررسی می کردید تا در تلاش شکست نمی خورید.

شاید بپسندید: فقط نابغه ها خطای تصویر ساحلی را در 5 ثانیه پیدا می کنند!

آزمون با شناخت فرد مرده

امیدوارم از پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد مرده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگه 3 تفاوت دو تصویر جغد رو پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!؟

زن زیبای جوحی و قاضی هوس باز | حکایت عاشق شدن قاضی و گیر افتادن او در صندوق!

 چیستان | فکر کن که تو مسابقه دو شرکت کردی، در لحظه آخر از نفر دوم جلو میزنی الان نفر چندمی!؟

مستقل و کمال گرا هستی یا تخیلی و خیال پرداز!؟ | کافی است یکی از پرها را انتخاب کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا