;
تفریح و سرگرمی

فقط نابغه ها خطای تصویر ساحلی را در 5 ثانیه پیدا می کنند!

آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر: چه خطایی در این تصویر وجود دارد؟ شما با شناسایی خطای موجود در این تصویر می توانید سطح هوش و دقت خود را افزایش دهید. البته شما محدودیت زمانی دارید!؟ این محدودیت زمانی سبب می شود که آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر، مشکل تر شود و شما برای رمزگشایی آن دقت بیشتر و تمرکز دقیق تر داشته باشید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر همراه شوید.

طراح و سازنده آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر معتقد است که تنها افراد نابغه با ضریب هوشی بالا می توانند در زمان مشخص شده این آزمون را حل کنند. آزمون شناسایی خطای جدی تصویر پس از انتشار در فیس بوک نظرات متعددی دریافت کرد و هر کاربری تلاش داشت تا پاسخی دقیق و مناسب به این آزمون ارائه کند. شما نیز اگر احساس می کنید نابغه اید این آزمون را از دست ندهید.

احتمالا بپسندید: اگه 3 تفاوت دو تصویر جغد رو پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیزه!؟

آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر

آیا شما یک متخصص هستید که بر چالش های واقعا پیچیده غلبه می کنید؟ پس آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر را که در سطح بالایی طراحی شده است، به خوبی می تواند سطح هوش و درک شما را مورد ارزیابی قرار دهد.

آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر یک چالش تصویری جدید است که با در نظر گرفتن کارشناسان واقعی ساخته شده است، آیا آماده اید؟ تمام حواس خود را بر روی عکسی که در زیر می بینید متمرکز کنید و نشان دهید که شما یک نابغه با ضریب هوشی بالا هستید که حتی پیچیده ترین معماها و تمرین ها را حل می کند. پس چشمان خود را کاملا باز کنید تا چیزی را از دست ندهید!

فقط 2 نفر از 10 نفر، اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کردند. تلاش کنید در 5 ثانیه آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر را رمزگشایی کنید.

بیشتر بپسندید: زن زیبای جوحی و قاضی هوس باز | حکایت عاشق شدن قاضی و گیر افتادن او در صندوق!

آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر

شاید بپسندید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اشتباه این منظره زیبای جنگلی در آفریقا چیست!؟

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر

به یاد داشته باشید که برای به دست آوردن پیروزی به صبر زیادی نیاز دارید، پاسخ می تواند در معرض دیدتان قرار داشته باشد. باید بدانید که خطا در مقابل چشمان شما قرار دارد. زمان شما به پایان رسیده است. اما می توانید تلاش دوم خود را امتحان کنید.

شاید بپسندید: ضریب هوشی‌ات رو با جایجایی یک چوب کبریت و اصلاح عبارت ارزیابی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

 شاید بپسندید: بازی فکری: میتونی کسی که کیک رو به این روز درآورده در 6 ثانیه پیدا کنی؟

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر: اگر واقعاً دقیق بودید، پس مسلم است که آسمان این ساحل دیدید. میزان نور خورسید و روشنایی آسمان در ساعت 3 بعد از ظهر و ساعت 6 بعد از ظهر به یک شکل است. همچنین در تصویر اول از سمت راست تعداد پوسته صدف دیده می شود. گویا این تصویر برای روز دوم است و جزر و مدی هم در ساحل رخ داده است. در این صورت مرد فرو رفته در میان شن های ساحل باید می مرد. همچنین در دوردست کوهها به شکل های متفاوت دیده می شود.

شما چه فکر می کنید. دیدگاهها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: چیستان | فکر کن که تو مسابقه دو شرکت کردی، در لحظه آخر از نفر دوم جلو میزنی الان نفر چندمی!؟

آزمون با شناسایی خطای تصویر

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

مستقل و کمال گرا هستی یا تخیلی و خیال پرداز!؟ | کافی است یکی از پرها را انتخاب کنید!

چیستان | کدام گیاه است که یک حیوان درون نامش پنهان شده‌است !؟

با دلیل بگوئید که چه اشتباه یا اشتباهاتی در تصویر فوتبالیست های خانم هست!؟

اگر فکر می کنی ریاضی ات خوبه، حاصل عبارت تصویر را در 10 ثانیه پبدا کن!؟

با پیدا کردن پلنگ استتار شده تصویر، اثبات کنید که چشمان تیز مثل عقاب دارید!

اصطلاح توبه گرگ مرگ است از کجا آمده است!؟ + داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا