;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت دید: عقاب را در میان صخره ها پیدا کن!

تست قدرت دید با شناسایی عقاب: طبیعت مملو از شگفتی های فراوان است. این شگفتی ها گاهی باعث می شود که حیرت کنید. از جمله مواردی که در طبیعت فراوان به چشم می خورد استتار حیوانات در آن است. این روزها تصاویر زیادی را می توانید در فضای اینترنت بیابید که در آنها یک حیوان توانسته است به خوبی خود را با محیط پیرامون خود سازگار کند. در تست قدرت دید با شناسایی عقاب نیز ما با یک استتار روبرو هستیم. شما باید بتوانید عقاب را در میان صخره ها شناسایی کنید.

در واقع این تست ها و آزمون ها بر اساس استتار حیوانات استوار هستند. استتار یک گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویژگی های فیزیکی ارگانیسم مهم است. به عنوان مثال، حیواناتی که خز دارند نسبت به حیوانات دارای پر یا فلس به تاکتیک‌های استتار متفاوتی متکی هستند. پرها و فلس ها را می توان به طور منظم و سریع از دست داده و یا تغییر دهند. از سوی دیگر، رشد خز ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. حیوانات با خز بیشتر بر اساس فصل استتار می شوند. برای مثال روباه قطبی در زمستان پوست سفید دارد، در حالی که پوشش تابستانی آن قهوه ای است. در ادامه با تست قدرت دید با شناسایی عقاب مجله خبری چشمک همراه باشید.

در این تصویر معمایی یک عقاب در معرض دید آشکار، پنهان شده است. اگر بتوانید عقاب را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، چشمانی شبیه چشمان عقاب دارید. پیش بروید و مهارت های مشاهده ای خود را با انجام این چالش تصویری آزمایش کنید! تصاویری که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما را در درک چیزها را به چالش می کشند؛ به عنوان “توهمات نوری” شناخته می شوند. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با شناسایی عقاب همراه شوید.

چیزی که تصاویر توهم‌ نوری را بسیار منحصر به فرد می‌کند، ظرفیت آن‌ها برای جذب و نگه داشتن توجه کاربر برای مدت زمان طولانی است. توهمات نوری همچنین برای بهبود مهارت های شناختی و مشاهده ای مفید هستند. با تمرین مداوم، می توان به سرعت در مدیریت چالش های مربوط به توهمات نوری متخصص شد. آیا می خواهید سطح توانایی های مشاهده ای خود را ارزیابی کنید؟ پس در تست قدرت دید با شناسایی عقاب، این پرنده را در میان صخره ها پیدا کنید!

شاید بپسندید: تست هوش: کدام یکی از این خانم خوشکلا وضعش مالی خوبی نداره!؟

تست قدرت دید با شناسایی عقاب

توهمات نوری یکی از ساده ترین روش ها برای سنجش توانایی مشاهده و تفکر انتقادی است. اگرچه روش خوبی برای آزمایش هوش شما در نظر گرفته می شود، اما ابزارهای پیشرفته دیگری برای انجام این کار وجود دارد. اگر می‌خواهید بدانید، تست‌های IQ با طراحی حرفه‌ای بهترین راه برای تعیین سطح IQ واقعی شما هستند. تصویر پائین مهارت‌های مشاهده‌ای شما را آزمایش می‌کند و از شما می‌خواهد در عرض 5 ثانیه یک عقاب را در میان صخره ها پیدا کنید.

شما می توانید این تصویر را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی بهترین مهارت های مشاهده را دارد. این یک چالش توهم نوری ساده است که هر کسی با توانایی های مشاهده خوب و توجه به جزئیات می تواند آن را حل کند. میدونی عقاب در تست قدرت دید با شناسایی عقاب کجاست؟

شاید بپسندید: آزمون هوش: ارزش عددی کدو تنبل و چوب دارچین را پیدا کنید!

تست قدرت دید با شناسایی عقاب

شاید بپسندید: تست هوش: اشتباه این منظره زیبای جنگلی در آفریقا چیست!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی هم پیاز را خورد هم چوب را هم پول داد!

.

.

.

شاید بپسندید: بزهای کوهی مخفی تصویر رو شناسایی کنی، قدرت دیدت مثل عقابه!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی عقاب

آیا عقاب را در 4 ثانیه دیدید؟ زمان شما به پایان رسیده است و شما هنوز در جستجوی عقاب هستید. اکنون زمان و فرصت دوم شما آغاز می شود. آیا می توانی عقاب را پیدا کنی؟

بیشتر بخوانید: آیا ذاتاً رهبر زاده شدی | کدوم تصویر اسب نظرت رو جلب کرد!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: عدد 696 را در تصویر پیدا کن | فقط نابغه ها موفق میشن!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی عقاب: زمان دوم ما هم به پایان رسیده است. آیا می خواهید بدانید جغد کجا پنهان شده است؟ به تصویر علامتگذاری شده زیر نگاه کنید. مکان آن مشخص شده است.

شاید بپسندید:تست روان شناسی: در اعماق وجودت کیستی | این تصویر قدرت پاسخگویی به آن را دارد!

جواب تست قدرت دید با شناسایی عقاب

شاید بپسندید: احساساتی هستی یا منطقی!؟ | یکی از گل ها را انتخاب کن تا بگم!

استتار چیست؟

مشاهدهٔ استتار حیوانات در طبیعت همیشه برای انسان‌ها جذاب بوده است. حیوانات و جاوران مختلف طی صدها هزار سال با این شیوه توانسته‌اند خود از تهدید دشمنان حفظ کرده و امنیت را تجربه کنند.

لغت استتار به معنای «پوشیده و پنهان بودن» است. چنان‌که دیده‌ایم اهل ادبیات از «پیامِ مستتر در جمله» حرف می‌زنند. برخی خانواده‌ها هم نام دختران خود را مستوره می‌گذارند که به همین معنا اشاره دارد. اعراب امروزی از اصطلاح «سُتره» تقریباً معادل «پوشاک» استفاده می‌کنند (پوشاک = همهٔ ابزارهایی که ما برای پوشاندن بدن خود از آن‌ها استفاده می‌کنیم).

در زبان انگلیسی هم برای استتار از واژهٔ  Camouflage استفاده می‌‌کنند که ظاهراً ریشهٔ فرانسوی دارد و در گذشته برای توصیف دزدانی به کار می‌رفته که با لباس مبدّل سعی می‌کرده‌اند هویت خود را پنهان کنند.

احتمالاً بپسندید: یکی از لیوان های کاکائوی داغ را انتخاب کن تا بگم اهل عشق و عاشقی هستی یا نه!؟

استتار سیاهگوش

بیشتر بخوانید: داستان حیله زن مکار و شوهرش: داستان زنی که شوهرش را لب آب تشنه برد و آورد + قسمت پایانی

امیدوارم از تست قدرت دید با شناسایی عقاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید:  آزمون تصویری هوش: اشتباهات موجود در تصویر مزرعه چیست!؟

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:افسانه زیبای باغ سیب | داستان شاهزاده ای که معشوقش را از ته چاه نجات داد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت خواندنی پهلوان پنبه| داستان مردی که شانسی شانسی پهلوان شد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالا بپسندید: مقدار عددی گربه نارنجی و قهوه ای را پیدا کن | ریاضی‌ات چقدر خوبه!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگه آهوی مخفی را در این تصویر جنگلی پیدا کنی چشمات خیلی تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 اگه تو یه نگاه حیوان متفاوت تصویر را تشخیص دادی، بینایی‌ات عالیه!

حکایت دعوا سر لحاف ملا نصرالدین بود!

تست قدرت بینایی: گربه داخل کوچه رو پیدا کن!

حکایت شنیدنی پیرمرد برزگر و خرس طماع!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا