;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که کدومیک از این 3 آقای خوش تیپ، نامزد دختر خانمه است!؟

آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا: حل معماها و دیگر بازی های فکری یک تقویت کننده واقعی مغز و همچنین راهی عالی برای آموزش ذهن شما است. پرداختن به بازی های فکری شما را برای لجظه ای وادار به دقت و تمرکز می کند و همین مسئله کافی است تا سلول های خاکستری که وظیفه پردازش را بر عهده دارند بیشتر فعالیت کنند. افزایش فعالیت مغز جزئی نگری، دقت و تمرکز را در شما افزایش می دهد.

در آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا شما با یک سوال هوش تصویری روبرو خواهید بود. برای پاسخ به آن زمان کمی داری. با آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا و مجله خبری چشمک همراه باشید.

سوالات IQ را می توان در تست های IQ یافت. این سوالات برای ارزیابی انواع توانایی ها و مهارت های ذهنی در نظر گرفته شده است و بنابراین طیف وسیعی از انواع مختلف هوش را در بر می گیرد.انواع سوالاتی که ممکن است در تست هوش یافت شوند آورده شده است:

قیاس (ریاضی و کلامی)
الگو محور (فضایی و ریاضی)
طبقه بندی
دیداری
فضایی
منطقی. در اینجا یک سوال تستی وجود دارد که ممکن است در تست هوش با آنها روبرو شوید.به نظر شما کدامیک از مردان تصویر در آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا می تواند نامزد این زن باشد؟

شاید بپسندید: داستان کوتاه ملانصرالدین و مرد فقیر پر رو | درسی که ملا نصرالدین به فقییر پر رو داد!

آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا

برای حل سوالات هوش کافی است کامی به صورت سوال و همچنین خود تصویر دقت کنید. در واقع راه حل در همان جاست. شما در مطلب آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا نیز عملا با سوالات هوشی روبرو هستید که می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را به چالش بکشد. اگر آماده هستید سوال را با هم مرور می کنیم.

انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود. انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. سوالات هوش تصویری در کنار جنبه سرگرم کننده، می توانند برای لحظه ای کوتاه ذهن و فکر شما را درگیر کرده و مغز شما را وادار به فعالیت کنند.

ماریا به همراه نامزد خود در بیرون یک قرار ملاقات دارد. وی وارد محل ملاقات خود می شود. ما نامزد ماریا را نمی شناسیم. تصویری از ورودی کافه برای ما ارائه شده است. در این تصویر علاوه بر ماریا، سه مرد دیگر حضور دارند. به نظر شما کدامیک از مردان می تواند نامزد ماریا باشد.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: دو موش مخفی را در تصویر شیر پیدا کن!

آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا

شاید بپسندید: اگه فکر می کنی ریاضی ات خوبه، حاصل این عبارت را تو 10 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا

برای حل آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا کافی است هم به صورت سوال و همچنین خود تصویر دقت کنید. در واقع راه حل در همان جاست. شما در این آزمون عملا با یک آزمون هوش روبرو هستید که می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را به چالش بکشد. اگر آماده هستید بیشتر تصویر را مورد بررسی قرار دهید.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا: نفر اول از سمت راست نامزد ماریا می باشد. جدا از نوع نگاه به یقه کت مرد و دستبند ماریا دقت کنید. در هر دو یک گل زرد مشابه دیده می شود. لذا این مرد نامزد ماربا می باشد.

شاید برایتان جالب باشد: منطق و هوش خود را با پیدا کردن حاصل عبارت 6+6=؟ ارزیابی کنید!

آزمون شناسایی نامزد ماریا

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی نامزد ماریا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی را پیدا کند؟

آدمای تیز بگن: چه اشتباهی در این اتاق مطالعه وجود دارد!؟

داستان مثل سگ پشیمان است | حکایت سگ طمعکاری که طمع کار دستش داد!

اگر در یک نگاه اشکال تصویر دهه هفتاد میلادی را پیدا کردی، نابغه ای!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا