;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: انتخاب یکی از گل ها، نوع رابطه عاشقانه شما را فاش می کند!

تست شخصیت متکی به گلها: او من را دوست دارد، او من را دوست ندارد. آیا این عبارت، خاطرات یک رابطه عاشقانه دوره نوجوانی را برای شما زنده نمی کند؟ آیا همه ما این بازی احمقانه و در عین حال زیبا را با گلبرگ‌های یک گل انجام نداده‌ایم؟ به این امید که پاسخی در مورد فرد علاقه و میزان علاقمندی او به به خودمان را پیدا کنیم؟ به نظر می رسد، گل ها می توانند چیزهای زیادی در مورد زندگی عاشقانه و شریک عاشقانه شما بگویند. با تست شخصیت متکی به گلها و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: نبوغ ریاضیاتی خودت را با حل معادله تصویری اثبات کن!

تست شخصیت متکی به گلها

وقتی صحبت از ایجاد احساس خاص بودن بدست می آید، گل ها یکی از محبوب ترین هدیه ها برای انتقال احساسات هستند. هر گل نماد و دارای معنای خاصی است. مثلا گل رز، نماد شور و سوسن نشان دهنده خلوص است. بنابراین جای تعجب نیست که هر احساسی را بتوان از طریق یک گل منحصر به فرد بیان کرد.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز:4 تفاوت میان دو تصویر کودکان را پیدا کن!

تست شخصیت متکی به گلها

شاید بپسندید: ریشه و داستان ضرب المثل قمپز در کردن!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه میخای نقاط ضعف خودت را شناسایی کنی، یکی از خانه ها را انتخاب کن!

تفسیر تست شخصیت متکی به گلها

اکنون، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید این بررسی روابط عاشقانه با گل را شروع کنیم. گلی که انتخاب می کنید نشان دهنده شخصیت شما و نوع فردی است که به عنوان شریک زندگی می خواهید.

مرحله 1: گل مورد علاقه خود را از تصاویر زیر انتخاب کنید.

مرحله 2: جزئیات زندگی عاشقانه خود را از نتایج زیر بیابید.

شاید بپسندید: ارزش عددی پروانه صورتی را در 9 ثانیه بدست بیار | فقط نابغه ها موفق میشن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان:آن چیست که هر چه بیشتر باشد، کمتر می‌بینید؟

تست شخصیت متکی به گلها

1.گل سوسن:

لیلی با سوسن نماد خلوص وفداکاری است!

اگر سوسن را انتخاب کرده اید، از هماهنگی و آرامش در زندگی عاشقانه خود لذت خواهید برد. شریک زندگی شما بسیار به خانواده خود وابسته است. به عنوان یک زوج، هر دوی شما رویای داشتن یک خانواده کوچک یا بزرگ را خواهید داشت و این به مهمترین اولویت زندگی شما تبدیل خواهد شد. لحظات ساده و شادی های کوچکی که در کنار هم از آنها لذت می برید برای شما با ارزش ترین هستند.

شاید بپسندید: در 10 ثانیه تفاوت های تصویر ساحل و دخترک را پیدا کنید!

2. انتخاب آفتابگردان

گل آفتابگردان، نماد وفاداری و پرستش است!

این گل ها “خورشید” را به نام خود دارند و نشان دهنده گرما و خوش بینی هستند. اگر آفتابگردان را انتخاب کرده اید، پس تنها چیزی که از زندگی عاشقانه خود می خواهید شریکی است که بتوانید با تمام وجود به او اعتماد کنید. نیازی نیست که با هدایای گران قیمت مورد نوازش قرار بگیرید. شما می خواهید توجه و زمان شریک خود را به طور کامل جلب کنید. ایمان داشته باشید، یک شریک زندگی خواهید یافت که وفادار، قابل اعتماد است و تمام اجزای کوچک شما را که هیچ کس متوجه آنها نمی شود، می ستاید.

3. گل مرغ بهشت

گل رنگارنگ پر جنب و جوش، گل مرغ بهشت، نماد آزادی و شادی است!

اگر این گل را انتخاب کرده اید، به این معنی است که شما یک شخصیت منحصر به فرد هستید و به شریک زندگی مستقل اما فهمیده نیاز دارید. شریک عاشقانه شما باید آزاده، خودجوش و راحت باشد. شما عاشق ماجراجویی و مسافرت هستید و شریک زندگی تان باید مثل شما سرگرم کننده و ورزشکار باشد! هر دوی شما با هم خاطرات شگفت انگیز بسیاری را در نقاط مختلف جهان خلق خواهید کرد.

4. گل رز

– گل رز نمادی از عشق و کمال است.

انتخاب گل رز نشان می دهد که عاشق یک عاشقانه کلاسیک هستید! شریکی که از همه چیزهای کوچک در رابطه با حرکات بزرگ قدردانی کند. شما هوس شریکی دارید که مایل به تلاش باشد، به شما گوش دهد، حالات شما را درک کند و حتی در روزهای بد شما را بخنداند.

5. انتخاب لاله

گل لاله کلاسیک برای قرن ها مورد تحسین قرار گرفته و با عشق همراه است. لاله ها نماد عشق عمیق و کامل هستند.

شما به یک شریک عاشقانه نیاز دارید که آرامش، گرما و مهمتر از همه حمایت عاطفی را فراهم کند. شما می خواهید زندگی عاشقانه تان بسیار رنگارنگ باشد. همچنین خواهان حمایت و تشویق هستید. شما به یک شریک زندگی نیاز دارید که به شما کمک کند رشد کنید و شما را به هدف بالاتر و رسیدن به رویاهایتان سوق دهد.

6. یاس

گل یاس معطر بهشتی، نماد زیبایی و حس شهوت است.

اگر یاس را انتخاب کرده اید، به این معنی است که زندگی عاشقانه شما پر از تجربیات حسی عالی خواهد بود. شما و شریک زندگی تان از صمیمیت خوبی، چه احساسی و چه فیزیکی، لذت خواهید برد که یک رابطه شاد و رضایت بخش را تضمین می کند.

7. گل بنفشه آبی

این گل زیبا نماد اعتماد و محبت است.

شما در زندگی عاشقانه خود خوش شانس هستید زیرا شریکی خواهید یافت که بسیار مراقب و مهربان است. او از آن دسته افرادی است که بعد از گذراندن یک روز خسته کننده در محل کار، غذای مورد علاقه شما را طبخ می کند و با شما پیاده روی طولانی می کند و در مورد چیزهای شیرین صحبت می کند. شریک زندگی شما نیز بسیار وفادار خواهد بود. اما به یاد داشته باشید، اگر به طور مداوم روی آن کار نکنید، حتی بهترین روابط نیز خراب می شوند.

8. نرگس

یک گل بکر بهاری، یکی از اولین شکوفه ها پس از پاک شدن یخبندان زمستانی. گل نرگس نماد شروع جدید، تجدید و تولد دوباره است.

اگر نرگس را انتخاب کرده اید، نشان می دهد که زندگی عاشقانه شما، شروعی تازه است. در گذشته بارها صدمه دیده اید و دل شکسته اید، اما اجازه ندهید تجربیات منفی شما را از عاشق شدن دوباره باز دارد. باور کنید، چیزی بسیار جادویی در انتظار شماست! همه ی دردها باعث شده که دیوار بکشید، اما برای فرد مناسب باز باشید. شما شخصی را پیدا خواهید کرد که عشق را حتی پس از هر چیزی که از سر گذرانده اید، آسان جلوه دهد.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به گلها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه، با پیدا کردن ارزش عددی موز،مرغ و تخم مرغ معادله آخر را حل کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: اگه تیزبینی بگو که سگ مخفی کجاست!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:با دلیل منطقی بگو کدومیکی از این آدما، بالا خونه اش رو اجاره داده!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: 5 تفاوت بین دو تصویر قورباغه سبز را پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه پرنده مخفی تصویر را پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

 

شاید برایتان جالب باشد

آدم خودخواه هستی یا متواضع و نوع دوست؟ | یکی از منظره ها را انتخاب کن تا بهت بگم!

داستان ضرب المثل بار الاغ را که بردارند پالانش را هم به مقصد نمی رساند!

با دلیل منطقی بگو که احمق ترین فرد تصویر کیه!؟

چیستان: آن چیست که هنگام خشک کردن خیس می‌شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا