;
تفریح و سرگرمی

درونگرا هستی یا برونگرا!؟ | یه تخم مرغ رنگی انتخاب کنی تا بهت بگم!

تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی: یک تخم مرغ را انتخاب کنید و متوجه شوید که آیا شما فردی خجالتی و درونگرا هستید یا فردی کاملاً اجتماعی و برونگرا!؟ بیایید از طریق این تست شخصیت منحصر به فرد کمی همدیگر را بهتر بشناسیم: آیا می دانید که به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستید؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی همراه شوید.

شاید بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی تاجر و چهار همسرش

تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی

تصاویر تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی ممکن است منعکس کننده شما باشند. ما به شما نیاز داریم که صد در صد صادق باشید و این سطور را با دقت بخوانید. ما می دانیم که این مطالعه می تواند در مورد نحوه زندگی شما صحبت کند. ما به شما 5 ثانیه فرصت می دهیم تا روی تخم مرغی تمرکز کنید که بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند. چه تخم مرغی را انتخاب می کنید؟

این تست شخصیتی واقعاً شگفت انگیز است! شما فقط باید تخم مرغ رنگی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب کرده است. احتمالاً نوع رنگ این تخم مرغ ها اطلاعات مهمی را به شما ارائه خواهند کرد؟ بیایید مراقب باشیم، ما معتقدیم که هر کدام پاسخ های منحصر به فردی برای شما دارند. تصویر تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن 2 چوب کبریت، معادله غلط را اصلاح کنند!

تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با پیدا کردن مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور ارزیابی کنید!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه نابغه ای در 10 ثانیه معادله غلط تصویر را اصلاح کن!

 

 

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: چابکی ذهنی‌ات رو با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

پاسخ تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی

چه تخم مرغی را انتخاب کردید؟ اجازه دهید این تست شخصیت شما را غافلگیر کند. حالا که تخم مرغ مورد نظر خود را انتخاب کردید، بهتر است به تفاسیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: فقط باهوشا میتونن نامزد مرد رو بین این سه زن پیدا کنند!؟

 

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: حکایت بهلول، مرد غریب و عطار نابکار!

 

 

.

.

شاید بپسندید:دانش ریاضیاتی خود را ارزیابی و آخرین معادله را در 15 ثانیه حل کنید!

تخم مرغ رنگی شماره 1

تخم مرغ رنگی شماره 1

در صورت انتخاب این تخم مرغ در تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی: شما فردی هستید که برای دنبال کردن اهدافتان انگیزه و انرژی دارید. به همین ترتیب، شما فردی بی پروا هستید که از  تمسخر دیگران نمی ترسید و به همین علت دیگران شما را فردی با ابتکار عمل می بینند.

شاید بپسندید: یک شیر کوهی در کمین گوزن جنگلی است، آیا می توانید آن را شناسایی کنید!؟

تخم مرغ رنگی شماره 2

تخم مرغ رنگی شماره 2

اگر این تخم مرغ را در تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی انتخاب کردید: شما فردی هستید که می توانید کمی محتاط باشید، اما در پیگیری هر یک از اهداف خود محتاط هستید. شما فردی هستید که برای دستیابی به بهترین نتایج بر اساس روش ها برنامه ریزی و عمل می کنید: مهربان، فهمیده و دانش جدید را به خوبی درک می کنید.

احتمالاً بپسندید: یکی از دروازه ها را که دوست داری باز کنی انتخاب کن تا از پتانسیل های بالقوه خودت باخبر بشی!

تخم مرغ رنگی شماره 3

تخم مرغ رنگی شماره 3

در صورت انتخاب این تخم مرغ در تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی: شما فردی هستید که تسلیم خودانگیختگی هستید و آزادی، موتور اصلی انگیزه شماست. به همین ترتیب، شما مجذوب چیزهای مرموز هستید و دوست دارید چیزهای جدیدی را تجربه کنید: شما فکر می کنید، شنونده خوبی هستید و حتی می توانید نسبت به احساسات دیگران بسیار حساس شوید.

احتمالاً بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حکم نا حق از مثنوی مولانا | حکایت مردی که از پس گردنی زدن پول در آورد!

تخم مرغ رنگی شماره 4

تست شخصیت براساس تخم مرغ رنگی

اگر این تخم مرغ را در تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی انتخاب کردید: احساسات شما به راحتی در برابر افرادی که ملاقات می کنید برانگیخته می شود، همچنین این مسئله، لحظات فراموش نشدنی را برایتان فراهم می کنید: کنترل عاطفی خوبی دارید، می دانید چگونه گوش کنید و به طور کلی، مشاور خوبی هستید. شما هر روز زندگی خود را به سمت بهتر شدن هدایت می کنید و معمولاً اهدافی میان مدت و کوتاه مدت برای خود تعیین می کنید.

شاید بپسندید: دانش آموز بی ادبی که لباس خانم معلم رو کثیف کرده، شناسایی کن!

تخم مرغ رنگی شماره 5

تست شخصیت براساس تخم مرغ رنگی

در صورت انتخاب این تخم مرغ در تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی: شما از آن دسته افراد معتبری هستید که همیشه به دنبال متمایز شدن از بقیه هستید، چه به خاطر شخصیت و چه به دلیل نوع بودنتان. از طرف دیگر، شما با انگیزه حرکت می کنید، بنابراین باید تقریبا همیشه متمرکز بمانید: توجه زیادی دارید، مراقب هستید و دوستان خود را به خوبی انتخاب می کنید.

تخم مرغ رنگی شماره 6

تست شخصیت براساس تخم مرغ رنگی

اگر این تخم مرغ را در تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی انتخاب کردید: شما احتمالاً فرد آرامی هستید و همیشه قبل از اقدام، بیش از 2 بار فکر می کنید. افراد نزدیک به حلقه شما برای شما احترام زیادی قائل هستند و به طور کلی به عنوان یک “روح خوب و مهربان” دیده می شوید و این نماد شماست.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به تخم مرغ رنگی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اگه زبر و زرنگی، سریع بگو کی دست همه جاسوسا رو در ناشی گری از پشت بسته!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:قدرت دیدت رو با پیدا کردن یوزپلنگ تصویر محک بزن! | فقط چشم عقابیا متوجه میشن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام زوج یک قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده اند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم معلم ماهی گندیده را درون کیف خانم مدیر گذاشته!؟ | فقط باهوشا میتونن معلم شیطون رو پیدا کنن!

برایتان جالب خواهد بود

اگه زبر و زرنگی بگو که همسر مرد کدومیک از این دو تا زنه، چرا!؟

چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد؟

اگه تیزبین هستی زنی که متأهله را شناسایی کن!

تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک برگ، قدرت درونی خود را کشف کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا