;
تفریح و سرگرمی

فقط باهوشا میتونن نامزد مرد رو بین این سه زن پیدا کنند!؟

آزمون شناسایی معشوقه مرد: یک آزمون و پازل تصویری دیگر که شما باید با کمک نشانه ها بتوانید معشوقه مرد را شناسایی کنید. این کار برای افراد نابغه در یک نگاه امکان پذیر است. بخش تفریح و سرگرمی وب سایت خبری چشمک با یک سوال معمایی تصویری جدید با شماست. بسیاری از این سوالات تصویری، سوال هوش سخت را برای شما مطرح نمی کنند. در بسیاری از این سوالات شما برای بافتن پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. یافتن نشانه می تواند به حل این گونه سوالات کمک کند. در واقع هدف اصلی سوالات تصویری به چالش کشیدن مهارت های شناختی شماست.

زندگی مدرن باعث شده است که ما در بیشتر اوقات قادر به دیدن جزئیات نباشیم. چشم ومغز ما کلی نگر شده است و این مسئله می تواند در بلند مدت آسیب های جدی به این عضو مهم بدن وارد کند. اما انجام مرتب بازی های فکری می تواند زمینه را برای فعالیت مغز و ورزش آن فراهم کرده و سبب رشد توانائیهای شناختی شود. بر همین اساس شما برای انجام این سوالات باید از دقت و تمرکز و در عین حال قدرت بینایی خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی معشوقه مرد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: درونگرا هستی یا برونگرا!؟ | یه تخم مرغ رنگی انتخاب کنی تا بهت بگم!

آزمون شناسایی معشوقه مرد

زبان بدن جزییات بسیار مهمی است که حتی زمانی که می خواهیم چیزی را پنهان کنیم، ناخواسته می تواند دست ما را در مقابل دیگران رو کند. یک متخصص ماهر می تواند فوراً از حرکات و حالات چهره شما بفهمد که چه چیزی را می خواهید پنهان کنید. در آزمون شناسایی معشوقه مرد شما باید تشخیص دهید که مرد تصویر متمایل به کدام یک از زنان تصویر است. در این تست زبان بدن می تواند به شما کمک زیادی کند.

درک زبان بدن، امروزه به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است. هر کدام از ما باید تا اندازه زیادی با زبان آشنایی پیدا کنیم. .درک زبان بدن می تواند هنگام ملاقات در یک مصاحبه شغلی بسیار مفید باشد. امروز با یک آزمون جالب توجه و دقت شما را محک می زنیم و با این تست سرگرم کننده می توانید توانایی خود را در درک زبان ژست ها و حالات چهره مشخص کنید. این تصویر سه زن و یک مرد را نشان می دهد که در حالت های خاصی ایستاده اند و ظاهرا احساس آرامش می کنند.اما چه چیزی از شما خواسته می شود؟ مشخص کنید کدام زن مورد توجه مرد تصویر است؟

اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی معشوقه مرد نگاه کنید!

شاید بپسندید:حکایت جالب و شنیدنی تاجر و چهار همسرش

آزمون شناسایی معشوقه مرد

شاید بپسندید: چیستان: سه دکان تو در تو است که اولی چرم فروش دومی پرده فروش سومی یاقوت فروش است!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه نابغه ای در 10 ثانیه معادله غلط تصویر را اصلاح کن!

 

 

 

 

شاید بپسندید: کدامیک از این دو گارسون یک قاتل است!؟

پاسخ آزمون شناسایی معشوقه مرد

اینجاست که توجه کامل شما مورد نیاز است زیرا پاسخ در جزئیات نهفته است. احتمالاً با کمی آشنایی با زبان بدن، سوال ما را پاسخ داده اید. اما اگر پاسخ را نمی دانید به توضیح و تصویر زیر مراجعه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: چابکی ذهنی‌ات رو با پیدا کردن عدد 219 اثبات کن! | فقط 5 ثانیه وقت داری!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یکی از دروازه ها را که دوست داری باز کنی انتخاب کن تا از پتانسیل های بالقوه خودت باخبر بشی!

 

 

 

 

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با پیدا کردن مجموع عدد میمون، پرنده و زنبور ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی معشوقه مرد: اگر با دقت به عکس نگاه کنید، مطمئناً متوجه خواهید شد که پاهای مرد به کدام سمت است. با توجه به تحقیقات روانشناختی متخصصان زبان بدن، می توان نتیجه گرفت که مردی که از یک زن خوشش می آید، به گونه ناخواسته به سمت او متمایل می شود. پاهای مرد به سوی زن شماره سه است.

شاید بپسندید: 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن 2 چوب کبریت، معادله غلط را اصلاح کنند!

آزمون شناسایی معشوقه مرد

زبان بدن چیست؟

زبان بدن نوعی ارتباط است که در آن از رفتارهای فیزیکی بر خلاف کلمات برای بیان یا انتقال اطلاعات استفاده می شود. چنین رفتاری شامل حالات چهره، وضعیت بدن، حرکات، حرکت چشم، لمس و استفاده از فضا است. زبان بدن هم در حیوانات و هم در انسان وجود دارد. اگرچه زبان بدن بخش مهمی از ارتباطات است، اما بیشتر آن بدون آگاهی آگاهانه اتفاق می افتد. “زبان” بدن نباید با زبان اشاره اشتباه گرفته شود. در یک جامعه، تفاسیر مورد توافق از رفتار خاص وجود دارد. تفسیرها ممکن است از کشوری به کشور دیگر یا فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت باشد.

احتمالاً بپسندید: حکایت بهلول، مرد غریب و عطار نابکار!

چرا زبان بدن مهم است؟

  • با استفاده از زبان بدن خود می توانیم بیان کنیم که طرف مقابل را بهتر درک کرده ایم. به عنوان مثال تکان دادن سر برای تاکید گفتار طرف مقابل یک امر کاملا طبیعی است که همواره انجام می دهیم.
  • با استفاده از زبان بدن خود می توانیم با دقت بیشتری روی طرف مقابل تاثیر بگذاریم.
  • زبان بدن در اولین برخورد بسیار مهم است. زیرا اولین برداشت همیشه مهم است و می توانید آن را با بهترین زبان بدن خود نشان دهید.

امیدوارم از آزمون شناسایی معشوقه مرد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت جالب و شنیدنی حکم نا حق از مثنوی مولانا | حکایت مردی که از پس گردنی زدن پول در آورد!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

اگه زبر و زرنگی، سریع بگو کی دست همه جاسوسا رو در ناشی گری از پشت بسته!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:قدرت دیدت رو با پیدا کردن یوزپلنگ تصویر محک بزن! | فقط چشم عقابیا متوجه میشن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: کدام زوج یک قاتل فراری را در خانه خود مخفی کرده اند!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: قدرت بالقوه ات چیه!؟ اگه خبر نداری یکی از تصاویر کارتونی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت مرد نابینای نکته سنج که قماربازان شهر را ضربه فنی کرد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم معلم ماهی گندیده را درون کیف خانم مدیر گذاشته!؟ | فقط باهوشا میتونن معلم شیطون رو پیدا کنن!

برایتان جالب خواهد بود

دانش ریاضیاتی خود را ارزیابی و آخرین معادله را در 15 ثانیه حل کنید!

اگه زبر و زرنگی بگو که همسر مرد کدومیک از این دو تا زنه، چرا!؟

شاید بپسندید:آیا احساساتی و عاطفی هستی، کافیه بگی در نگاه اول در تصویر چه دیدی!؟

چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می رود وقتی خالی است می ایستد؟

اگه تیزبین هستی زنی که متأهله را شناسایی کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا