;
تفریح و سرگرمی

کدام حلقه را انتخاب می‌کنی!؟ انتخاب‌تان می تواند ویژگی اصلی شخصیتی و توانایی بالقوه‌تان را افشا کند!

تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه: احتمالا نام تست های شخصیت را شنیده اید. سال‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای کمک به مردم برای درک بهتر شخصیت شان طراحی شده‌اند. تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه بر اساس انتخاب یک حلقه از یک مجموعه شش تایی است که همه آنها می توانند چیزی در مورد شخصیت شما به شما بگویند. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه همراه باشید.

شاید بپسندید:در این تصویر عاشقانه، چند چهره مخفی نیز وجود دارد که فقط تیزبین ها در یک نگاه متوجهش میشن!

تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه

با انتخاب حلقه ای که بیشتر از همه دوست دارید، می توانید متوجه شوید که دقیقا چه توانایی و شخصیتی دارید. این انتخاب در مجله خبری چشمک می تواند اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهد که تاکنون نمی دانستید یا به آن بی توجه بودید.  هر کدام از حلقه ها شکل و رنگ های متفاوتی دارند که می تواند اطلاعاتی در مورد شخصیت و روانشناسی شما به شما بگوید.با  تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه در بخش سرگرمی وب سایت چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان تنبل ها و شاه عباس، تنبل خانه شاه عباس کجاست!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه

شاید بپسندید: شخصیت محافظه کار یا ماجرا جوی خود را با این تست شخصیت کشف کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: یکی از این دو زندانی از زندان فرار کرده، اما کدامیک؟ چطوری!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: جهانگرد بیچاره از کدوم درب خارج بشه تا از موقعیت خطرناک نجات پیدا کنه!

تفسیر تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه

انجام این تست ساده و سرگرم کننده است. فقط باید انگشتری را انتخاب کنید که بیشتر از همه برای شما جذابیت داشته باشد. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، می توانید بفهمید که این انتخاب در مورد شخصیت شما چه می گوید و چرا این انتخاب برای شما معنادار است.

شاید بپسندید:چشات تیزه مثل عقاب، پس چهره مخفی تصویر اسب رو تو 5 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:اگه قدرت دیدت مثل شاهینه، عینک رو تو رختخواب پیدا کن!

تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه

حلقه شماره 1

افرادی که این انگشتر را انتخاب می کنند به شدت نگران موفقیت خود هستند. این افراد، انسان های سخت کوشی هستند که دوست دارند خود را به چالش بکشند و به اهداف خود برسند.

آنها که در جاه طلبی های خود قوی هستند، در تلاش برای موفقیت مصمم و سرسخت هستند. از مسائل پیرامون خود بسیار آگاه هستند و دوست دارند برای ادامه دادن ورسیدن به موفقیت به خطرات حساب شده نیز بپردازند. آنها همچنین بسیار منظم و دوراندیش هستند که به آنها کمک می کند از اشتباه کردن خودداری کنند.

شاید بپسندید: داستان تاریخی حماقت بشر انتها ندارد!

حلقه شماره 2

کسانی که این حلقه را انتخاب می کنند به شهود خود اطمینان زیادی دارند. آنها پذیرای هر نوع احساسی هستند، خواه این احساس درونی باشد یا پیشنهاد دیگری.

اینها تمایل دارند زندگی خود را بدون فکر کردن زیاد به عواقب آن و مراقبت از هر فرصتی که برایشان پیش می آید زندگی کنند. کنجکاوی ذاتی و میل آنها به کاوش در جهان به آنها انگیزه می دهد تا راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیدا کنند.

حلقه شماره 3

افرادی که این انگشتر را انتخاب می کنند، احساس وظیفه و مسئولیت عمیقی از خود نشان می دهند. آنها قابل اعتماد، پایدار و ماهر در تصمیم گیری مناسب هستند، که آنها را به نقطه قوتی برای دیگران تبدیل می کند. آنها توانایی تمرکز بر روی کارهای پیچیده و حتی سخت ترین را دارند زیرا می دانند که با نگرش مثبت می توان آنها را به انجام رساند. همچنین بسیار فهیم هستند و به راحتی می توانند انگیزه های دیگران را درک کنند.

حلقه شماره 4

کسانی که این حلقه را انتخاب می کنند طبیعتاً همدل هستند. در واقع، آنها احساسات دیگران را عمیقاً احساس می کنند، که توضیح می دهد که چرا آنها همیشه از دیگران مراقبت می کنند و به طور کلی با وجود مشکلاتی که با آن مواجه می شوند، خوش بین هستند.

این افراد تمایل دارند بینا و خلاق باشند: آنها تخیل عالی و ذهن انتقادی قوی دارند که به آنها امکان می دهد راه حل های خلاقانه ای برای مشکلات پیدا کنند.

حلقه شماره 5

کسانی که این حلقه را انتخاب می کنند در مقابل موانعی که با آن مواجه می شوند شجاعت تسلیم ناپذیری از خود نشان می دهند. آنها اجازه نمی دهند ناملایمات آنها را متوقف کنند، اما در عوض تا رسیدن به اهداف خود به استقامت ادامه می دهند. این افراد از قبول چالش‌ها لذت می‌برند و از سختی‌ها دوری نمی‌کنند. همچنین چنین افرادی دارای ذهن باز هستند و به راحتی می توانند راه حل های غیرمنتظره ای برای مشکلات ارائه دهند.

امیدوارم از تست شخصیت متکی به انتخاب حلقه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت بینایی: اگه گورخر را بین ببرها پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: هوش خود را با پیدا کردن مجموع ارزش عددی میوه ها ارزیابی کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: یکی از کوله پشتی ها را انتخاب کن تا بگم کلاً چه جور آدمی هستی، کینه توز یا مهربان!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:در 10 ثانیه، چند گرگ را در تصویر شناسایی کردی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با انتخاب یک ماهی می توانید زوایای شخصیتی خود را بهتر بشناسید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگه دقت و تیزبنی ات مثل شاهینه، بگو اشتباه تصویر دخترک جلو آینه چیه!؟

 

 

برایتان جالب خواهدبود

اگه تو 10 ثانیه 6 تا تفاوت دو تصویر برج پیزا را پیدا کردی برا خودت اسپند دود کن!

اولین برداشت شما از یک تصویر می تواند ویژگی های شخصیتی شما را روشن کند!

داستان ضرب المثل مثل سگ و گربه به هم پریدن| داستان شنیدنی دشمنی سگ و گربه!

فقط تیزبین ها و باهوشا میتونن قطعه گمشده پازل را در 7 ثانیه پیدا کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + دو =

دکمه بازگشت به بالا