;
تفریح و سرگرمی

کدومیکی قاچاقچی ارز هست!؟ | باهوشا در یک نگاه موفق میشن!

آزمون شناسایی قاچاقچی ارز : به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند. شما در آزمون شناسایی قاچاقچی ارز باید فردی که در صدد قاچاق ارز است را شناسایی کنید.

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. آزمون شناسایی قاچاقچی ارز که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی قاچاقچی ارز همراه شوید.

شاید بپسندید: هر که آن را بسازد، آن را فاش نمی کند. هر که آن را بگیرد، آن را نمی داند. و هر که آن را می داند، آن را نمی خواهد!

آزمون شناسایی قاچاقچی ارز

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون شناسایی قاچاقچی ارز ، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

اگر کارآگاه فوق العاده ای هستید، می توانید این چالش پیچیده را در کمتر از 6 ثانیه پشت سر بگذارید. پازل های تصویری به سرگرمی مورد علاقه برخی از افراد در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. در این آزمون این سوال از شما پرسیده می شود که چه کسی ارز قاچاق می کند؟ فقط نابغه های واقعی موفق می شوند در زمان تعیین شده پاسخ صحیح را بدهند. به یاد داشته باشید که این تست به شما کمک می کند تا استدلال منطقی و قیاسی را تمرین کنید.

این آزمون ممکن است ساده به نظر برسد، اما برعکس است. حالت کارآگاهی خود را به دلیل سرنخ هایی که تصویر به شما می دهد فعال کنید، ممکن است شما را گیج کند. به مهارت های خود اعتماد کنید. آیا شما متوجه خواهید شد که چه کسی ارز قاچاق می کند. یکی از افراد تصویر واقعا یک قاچاقچی حرفه ای است. او تصمیم دارد مقدار زیادی ارز به خارج از کشور قاچاق کند. این فرد کدام است. برای شناسایی این فرد شما فقط 6 ثانیه فرصت دارید! با دقت به تصویر آزمون شناسایی قاچاقچی ارز نگاه کنید. همانطور که اشاره شد تلاش کنید در کمتر از 6 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید…

شاید بپسندید: اگه حلزون را بین لاک پشت ها پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناسایی قاچاقچی ارز

شاید بپسندید: اگه مجموع ارزش ساندویج، سیب زمینی و نوشیدنی را در 10 ثانیه پیدا کنی، نابغه ای!؟

.

.

 

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چه اشتباه و یا اشکالی در تصویر دست می بینید!؟ | نابغه ها در یک نگاه متوجه میشن!

پاسخ آزمون شناسایی قاچاقچی ارز

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر آزمون شناسایی قاچاقچی ارز را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 2+3=25 و 4+5=45 باشد 1+6 =؟ چند می شود؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست هوش:با توجه به چهار عبارت ریاضی، پاسخ آخرین عبارت چند می شود!؟

پاسخ آزمون شناسایی قاچاقچی ارز: پس از انتشار این سوال هوش، تنها عده کمی از کاربران موفق به شناسایی قاچاقچی ارز شدند. این افراد فکر می کردند که پاسخ به این ازمون به این سادگی نباشد. برخی زن تصویر را قاچاقچی معرفی کرده اند و اشاره کرده اند که او در کفش خود ارز پنهان کرده است. اما این مسئله منطقی نیست. چرا که پول اندکی را می توان این گونه انتقال داد. برخی دیگر به اولین فرد از سمت چپ اشاره کرده اند. او عرق کرده و نگران است. قطعا یک قاچاقچی حرفه ای چنین وضعیتی ندارد.

به نظر می رسد فرد وسطی قاچاقچی است. او خونسرد است و اطمینان حاصل می کند که هیچ چیز نمی تواند تمرکز او را به هم بریزد. لذا با عصبانیت به زن پشت سر خود نگاه می کند.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: تفاوت های دو تصویر اُستای بنا را در 15 ثانیه پیدا کنید!

جواب آزمون شناسایی قاچاقچی ارز

امیدوارم از آزمون شناسایی قاچاقچی ارز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

به شاهدخت کمک کنید تا شاهزاده طلسم شده اش را بین قورباغه ها پیدا کند!

چیستان: کدام میوه است که پوست ندارد!؟

تست هوش: مجموع عددی میوه ها را در معادله آخر پیدا کن!

سیلی آبداری که مجری در برنامه زنده تلویزیونی خورد+فیلم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا