;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: چمدان متعلق به کدامیک از این دو خانم است!؟

تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان: در تصویر ذیل، دو دختر بر سر یک چمدان در فرودگاه با هم دعوا می کنند. به نظر شما کدامیک از این دو خانم، صاحب چمدان است. می توان بر اساس پاسخ خود، متوجه شوید که طرز فکر شما چه چیزی را آشکار می کند. در تست شخصیت شناسی چمدان شما خواهید توانست براساس انتخابتان، خود را بهتر بشناسید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی: بچه های گدا در کجای تصویر مخفی هستند!؟

تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان

امروز انتخاب به شما ثابت خواهد کرد. اگرچه هیچ پاسخ واحدی وجود ندارد، اما ممکن است که هر کسی ممکن است بنا بر ضمیر ناخودآگاه خود یکی را صاحب چمدان بداند. در واقع شما یک تست شخصیت شناسی دارید که به شما اجازه می‌دهد توسط حواس و باورهای خود غرق شوید. پس از پاسخی که ارائه می دهید، می تواند افکارتان را مشخص کند. اینکه واقعا چه چیزی در افکارتان می گذرد. به یاد داشته باشید که آنچه بعداً می خوانید باید آن را با نگرش ها و رفتارهای خود مقایسه کنید. ببینید تا چه اندازه تطابق دارد.

با تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان و مجله خبری چشمک همراه شده و بگوئید از نظر شما کدامیک از دو دختر می تواند صاحب چمدان باشد!؟

شاید بپسندید: کدامیک از افراد حاضر در مراسم عروسی، انسان نیست!؟

تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به دیگر عبارات، 33×33=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام کودک تصویر به فرزند خواندگی گرفته شده است!؟.

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان

دو زن در فرودگاه همدیگر را ملاقات می کنند. به نظر می رسد یکی از آنها بسیار خونسرد است. به نظر می رسد این دو بر سر چمدانی با هم دعوا می کنند. احتمالا چمدان هر دو یک شکل بوده است. هر دو احساس می کنند که صاحب چمدان هستند. فقط شما می توانید تشخیص دهید که در این آزمون، صاحب چمدان چه کسی است و با توجه به پاسخ خود، متوجه خواهید شد که طرز فکر شما چه چیزی را آشکار می کند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر خودش را پلیس جا زده!؟

.

.

.

 

بیشتر بخوانید: معما: برق کار و لوله کشی با هم در ساختمانی مشغول کارند، یکی از آن دو پدر پسر دیگری بود؛چطور امکان دارد!؟

.

.

.

 

شاید بپسندید: کدامیک از افراد احمق تر است!؟| انتخابتان می تواند ویژگی های شخصیتی شما را افشا کند!

تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان

دختر سمت چپ

اگر این زن جوان را صاحب چمدان می‌دانید، احتمالاً فردی احساساتی هستید که بین ذهن و قلب، همیشه قلب و احساسات را ترجیح می‌دهید. همچنین، شما می توانید یک دوست عالی باشید که گاهی اوقات می تواند ناراحتی های خود را کنار بگذارد و با دوستان به خوبی رفتار کند.علاقه فراوانی دارید که به اطرافیان و کسانی که دوستشان دارید، کمک کنید. علاوه بر این، تخیل باورنکردنی دارید که روز به روز به شما الهام می‌دهد تا ایده‌های شگفت‌انگیزی خلق کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن عدد مفقود شده جدول، اثبات کن که نابغه ریاضیاتی!

دختر سمت راست

اگر این خانم جوان را صاحب چمدان صورتی می دانید، شما فردی جدی و قابل اعتماد هستید. ترجیح می دهید همه چیز را به موقع و با جزئیات برنامه ریزی کنید تا همه چیز برای شما خوب پیش برود. به همین ترتیب، شما همیشه به دنبال توسعه و تکامل هستید، مهارت های جدید یاد می گیرید و همیشه خود را آموزش می دهید تا بهترین باشید.

شاید بپسندید: یک نوشیدنی داغ را انتخاب کن تا بگم نگاهت به زندگی چطوره!؟

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب صاحب چمدان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید: ضرب المثل فلانی هم اهل بخیه است | داستان پیرمرد پالان دوزی که تصمیم گرفت برای شاه پالان بدوزد!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون هوش: کدامیک از 3 نفر تصویر گرگینه است!؟

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره بچه کودکستانی را بدزده!؟

سوال هوش: پاسخ عبارت 345+1=؟ چند می شود؟

 آزمون تمرکز: افرادی که قصد دزدیدن گاو زن کشاورز را دارند، پیدا کنید!

حکایت ضرب المثل حرف حق را باید زیر لحاف گفت!

اگه چشمای عقابی داشته باشی در یک نگاه گلابی متفاوت را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + نه =

دکمه بازگشت به بالا