;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو کی تو هواپیما مخ اش تاب خورده و در حماقت رو دست نداره؟!؟

آزمون شناسایی احمق هواپیما: یکی از بخش های جالب در شبکه های اجتماعی، بخش تفریح و سرگرمی است. این قسمت از شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارد. دلایل زیادی برای این علاقمندی موجود است. از سرگرم کردن افراد گرفته تا تمرین ورزشی برای مغز تا رشد و توسعه مهارت ها و توانائیهای فردی. بر همین اساس مجله خبری چشمک تلاش دارد که جدیدترین و چالشی ترین معماها و سواالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

باید بدانید که آزمون شناسایی احمق هواپیما از جمله آزمون هایی است که توانسته است ذهن بسیاری از افراد را به چالش بکشد. چه کسی در حماقت و نادانی رو دست ندارد؟ برای رمزگشایی این آزمون شما نیاز دارید ابتدا از تمام مهارت های فردی خود استفاده و در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی از قوه ادراک و منطق خود بهره ببرید. ما مطمئن هستیم که رمزگشایی این آزمون در 7 ثانیه برای افرادی که دارای تیزبینی عالی و همچنین سطح هوش بالا هستند، بسیار آسان است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی احمق هواپیما همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر 5-4 = 3 و 9-9 =6 باشد حاصل عبارت 3-9 =؟ چند می شود!؟ | فقط باهوشا موفق میشن!

آزمون شناسایی احمق هواپیما

امروز،پ محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، معمای تصویری جدیدی را به شما به اشتراک گذاشته است. آزمون شناسایی احمق هواپیما هنوز در بسیاری از شبکه های اجتماعی ترند بوده و مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کرده است. 72٪ از کاربران موفق به یافتن پاسخ در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای نشده اند. آیا شما جرات شرکت در آزمون شناسایی احمق هواپیما را دارید؟

در آزمون شناسایی احمق هواپیما ،شما گروهی از افراد مسافر را داخل یک هواپیما مشاهده کنید. در نگاه اول همه چیز طبیعی است. مهمان دار هواپیما در حال پذیرایی از مسافران است و مسافران نیز در حال خوردن موادغذایی که مهمان دار در اختیار آنها قرار داده است. اما اگر دقت کنید یکی از افراد داخل هواپیما اصلا عادی نیست و بالا خونه را اجاره داده است. به نظر شما کدامیکی مخ اش تاب خورده؟

به نظر شما کدامیک خیلی احمق تشریف دارند. پس به ادقن به تصویر نگاه کنید و جزئیات آزمون شناسایی احمق هواپیما را بررسی کنید. یادتان باشد برای رمزگشایی آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، شوهر داره !؟

آزمون شناسایی احمق هواپیما

شاید بپسندید: مقدار عددی گربه ها را پیدا کن | ریاضی‌ات چقدر خوبه!؟

 

 

.

.

..

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم | داستان دوستانی که مگس دور شیرینی هستند!

پاسخ آزمون شناسایی احمق هواپیما

مدت زمان 5 ثانیه ای شما به پایان رسیده است. اگر در تلاش رسیدن به پاسخ هستید می توانید از 5 ثانیه اضافی استفاده کنید. زمان را از دست ندهید و جزئیات تصویر آزمون شناسایی احمق هواپیما را بهتر بررسی کنید..

شاید بپسندید: چیستان: کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: مشکل ترافیک را با حرکت دادن یک اتومبیل حل کنید!

پاسخ آزمون شناسایی احمق هواپیما: برخی مهماندار را احمق تصویر معرفی کرده اند. چرا که در حال ریختن نوشیدنی داخل لیوان است. اما بدون اینکه متوجه باشد نوشیدنی سرازیر شده است. اما دلیل سرازیر شدن نوشیدنی توجه او به مسافری است که با چنگال در حال شوخی و شیطنت هست. به نظر می رسد که مرد وسطی احمق به تمام معناست. این فرد با موزی که پوست گرفته است تلاش دارد قطعه کیک خود را برش بدهد. پس مرد وسطی که در وسط علامتگذاری شده است، احمق ترین آدم تصویر است.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: آیا می توانید 2 چهره مخفی تصویر را تشخیص دهید؟

پاسخ آزمون شناسایی احمق هواپیما

امیدوارم از سوال ریاضی با عبارت دنباله ای استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول حیوان تصویر را دیدی، بینایی ات مشکلی نداره| فقط تقلب نکنید!

 

 

پرایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: در 8 ثانیه خرس متفاوت را پیدا کنید؟

با دلیل بگو که کدومیکی از خانم خوشکلا، همسر دکتره!؟

حاصل عبارت 21÷7+3×(7-3)=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

اگه تو نگاه اول جغد واقعی را بین عروسک ها پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا