;
تفریح و سرگرمی

مقدار عددی سیب و آووکادو رو با توجه به عبارات بدست بیار!؟ | فقط 9 ثانیه وقت داری!

تست با محاسبه عددی میوه ها: می توانید این چالش ریاضی ارائه شده توسط بخش تفریح و سرگرمی چشمک را حل کنید. فقط نابغه ها می توانند موفق شوند. اگر آماده اید تا مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید، این چالش معادله 9 ثانیه ای را انجام دهید و نشان دهید که یک نابغه تمام عیار هستید! با مجله خبری چشمک و تست با محاسبه عددی میوه ها همراه شوید.

امروز، ما قصد داریم به یک مسئله چالش برانگیز ریاضی بپردازیم. هدف، حل آخرین معادله در عبارت است و کل عبارت در تصویر خلاصه شده است. این یک راه عالی برای آزمایش منطق و مهارت های تفکر و همچنین توانایی ریاضی شما است. بنابراین، آیا آماده هستید آن را امتحان کنید؟ تست با محاسبه عددی میوه ها از شما می خواهد که مقادیر عددی سیب و آووکادو را با توجه به معادلات بالا بدست آورید. برای موفقیت باید به همه جزئیات حتی کوچکترین آنها توجه کنید.

شاید بپسندید: چه چیز سبب تفاوت شما با دیگران می شود!؟ | به تصویر نگاه کنید و تفسیر آنچه ابتدا دیدید را بخوانید!

تست با محاسبه عددی میوه ها

شما در تست با محاسبه عددی میوه ها یا معادله ریاضی تصویری میوه زیر با توجه به معادلات بالا، باید از اعداد داده شده برای تعیین مقدار عدد آووکادو و سیب استفاده کنید. این چالش در سطح متوسط است، بنابراین برای حل آن نیاز به مشاهده کامل و تفکر منطقی دارد. برای حل آخرین معادله، آموزش ذهن منطقی ضروری است. این امر ضروری است زیرا معادله مستلزم سطح معینی از استدلال ریاضی است که تنها با تمرین می توان به آن دست یافت.

آموزش مغز به شما کمک می کند انتقادی فکر کنید و راه حل های مختلف برای یک مشکل را تجزیه و تحلیل کنید. همچنین توانایی شما را برای تصمیم گیری سریع و تمرکز در موقعیت های دشوار توسعه می دهد. علاوه بر این، آموزش ذهن منطقی شما مهارت های شناختی شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا الگوها و روابط بین حقایق و ارقام را که مهارت های ضروری برای حل معادلات پیچیده هستند را شناسایی کنید. قدرت ذهن و توانایی ریاضیات شما برای حل آخرین معادله ضروری است. به تصویر تست با محاسبه عددی میوه ها نگاه کرده و آخرین معادله را حل کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام کشور است که سه حرف اولش اسم یکی از سبزیجات است!؟

تست با محاسبه عددی میوه ها

احتمالا بپسندید: تست روانشناسی: اگه در این موقعیت باشی اول چه کسی رو نجات می دی؟!

.

.

.

 

.

.

احتمالا بپسندید:تست شخصیت: مرد درون خانه نشسته است یا بیرون آن!؟

پاسخ تست با محاسبه عددی میوه ها

آیا راه حل و پاسخ تست هوش با محاسبه عددی میوه ها را پیدا کرده اید؟ اگر هنوز به دنبال یافتن پاسخ و عدد مناسب هستید می توانید از فرصت دوم خود استفاده کنید، چرا که فرصت اول شما به پایان رسیده است.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم در آشپزخانه وجود دارد هم در اتومبیل!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اصطلاح بیلش را پارو کرده از کجا آمده است و به چه معناست!

پاسخ تست با محاسبه عددی میوه ها: احتمالا با پاسخ دادن به این سوال با خود گفته اید که این سوالات ساده ترین سوالاتی است که تاکنون دیده اید. باید بدانید که اگر چه حل سوالات ساده است، اما واقعا برای رسیدن به پاسخ سوالات باید دقت و تمرکز کنید و همین مسئله باعث می شود که فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا کند. جواب سوال نیز در پایین آمده است.

Apple = 30    Avocado = 5

5 + 30 +30 = 65

30 – 5 = 25

30 x 5 = 150

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از این دو زن، مادر این دختر نوجوان است!؟

تست عددی میوه ها

 

امیدوارم از تست با محاسبه عددی میوه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چه کسی از جواهر فروشی مرکز خرید، الماس دزدیده است!؟

 حکایت شغال خر سوار: چهار پند مهم که خر از پدرش به یاد داشت!

کدام ویژگی شخصیتی ات برای موفقیت را باید تقویت کنی!؟ | فقط بگو در نگاه اول چی دیدی!؟

چیستان: نام حیوانی است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا