;
تفریح و سرگرمی

چه کسی از جواهر فروشی مرکز خرید، الماس دزدیده است!؟

سوال تصویری با شناسایی دزد الماس: آنچه که در سوال تصویری با شناسایی دزد الماس شما باید به آن پاسخگو باشید، شناسایی دزد الماس است. فردی در گالری، الماس را سرقت کرده و شما باید او را شناسایی کنید. باید بدانید که بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید.

همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. لذا می بایست با آزمون های تصویری بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

پژوهشگران معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد.اکر تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. بر همین اساس سوال تصویری با شناسایی دزد الماس از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. پس با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی دزد الماس همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت شغال خر سوار: چهار پند مهم که خر از پدرش به یاد داشت!

سوال تصویری با شناسایی دزد الماس

سازنده و طراح سوال تصویری با شناسایی دزد الماس معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 28 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. به واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. بنابراین اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

باید گفت که تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند، قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. بر همین اساس ماموریت امروز آسان نخواهد بود، چرا که با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر سوال تصویری با شناسایی دزد الماس، شما تصویری از یک اتاق بازجویی را مشاهده می کنید. پلیس چند مطنون را دستگیر کرده است. یک ماد رو دختر. یک زن مجرد و یک پیرمرد. این سه نفر مظنون به سرقت هستند. یکی از این افراد الماس را دزدیده است و شما باید به پلیس کمک کنید تا او را شناسایی کنید. برای رمزگشایی فقط 4 ثانیه فرصت دارید تا دزد الماس را را پیدا کنید. زمان شما آغاز می شود.

شاید بپسندید: کدام ویژگی شخصیتی ات برای موفقیت را باید تقویت کنی!؟ | فقط بگو در نگاه اول چی دیدی!؟

سوال تصویری با شناسایی دزد الماس

احتمالا بپسندید: چیستان: این سر کوه اَره اَره، آن سر کوه اَره اَره، میان کوه گوشت بره!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: آن چیست که هم در آشپزخانه وجود دارد هم در اتومبیل!؟

پاسخ سوال تصویری با شناسایی دزد الماس

زمان به پایان رسید. چطور گذشت؟ امیدواریم سوال تصویری با شناسایی دزد الماس را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده شبیه ازمون امروز، خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

شاید بپسندید: سوال هوش: کدامیک از این دو زن، مادر این دختر نوجوان است!؟

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناسایی دزد الماس: پیرمرد درست می گوید. زن مجرد نیز اظهاراتی دارد که با واقعیت انطباق دارد. اما زن وسطی ادعا می کند که برای دیدن فیلم +16 به سینما رفته است. در حالی که او به همراه دختر نوجوان خود بوده است. اظهارات او نادرست است و پلیس با این اظهارات نادرست این زن را شناسایی می کند. او نیز اعتراف می کند که الماس را سرقت کرده است. از سوی دیگر او تلاش دارد کس دیگری را مجرم جلوه دهد.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

سوال با شناسایی دزد الماس

امیدوارم از سوال تصویری با شناسایی دزد الماس استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

برونگرا هستی یا محافظه کار!؟ | برای پاسخ یکی از سنگ های قیمتی را انتخاب کن!

اگر 1=4، 2=16، 3=64، 4=؟ است؟| نابغه ها این چالش ریاضی را در 10 ثانیه حل می کنند!

سوال هوش: کدامیک از این سه زن، همسر بابانوئل است!؟

پیرمرد دانا و شاه ظالم: حکایت شهری که سالمندانش قبل از کارافتادگی توسط شاه کشته می شدند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا