;
فیلم و سریال

استایل مریم مومن که با وجود عجیب و غریبی‌اش، بازم به خانم بازیگر میاد+عکس

استایل عجیب مریم مومن: این بازیگر در ۶ مرداد ۱۳۷۷ در مشگین شهر، استان اردبیل به دنیا آمده‌است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در مقطع کارشناسی است. مؤمن تنها فرزند خانواده بوده و پدر و مادرش زمانی که او ۹ سال داشت از هم جدا شده‌اند. مریم مؤمن در سال ۱۳۸۲ و در سن ۵ سالگی با نقش‌آفرینی در فیلم کوتاهی که از طرف پسرعموی پدرش پیشنهاد شد، جلوی دوربین رفت و از همان موقع به بازیگری علاقه‌مند شد.

وی از سال دوم راهنمایی در تئاتر شرکت کرد، اما فعالیت جدی‌اش را در دوران دانشجویی و با حضور در تئاتر دانشجویی شروع کرد. مریم مؤمن در سال ۱۳۹۶ در تست بازیگری مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت شرکت کرد و قبول شد، او با این اثر شناخته شد. با عکس های جدید از استایل عجیب مریم مومن و بیوگرافی اش در بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال همراه باشید.

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. مریم مومن به عنوان تنها فرزند خانواده در شهر مشگین شهر اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و حالا می گوید با افتخار ترک زبان هستم. پدرش نی نواز و مادرش اسب سوار است. مادر و پدر او در کودکی از یکدیگر جداشدند و او فرزند طلاق است. همچنین وی دارای یک برادر به نام امیررضا بوده است که در سن ۱۷ سالگی فوت شده است.

خانواده مریم مومن با بازیگری وی مخالف بودند و تنها خاله ی او از او حمایت کرد. او با بازی در سریال بانوی عمارت در نقش فخرالزمان درخشید و به شهرت رسید. مریم مومن به خاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد از سوم راهنمایی به عنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم اینترنتی مشغول به کار بود.

علاقه به بازیگری

تا ۸ سالگی اردبیل بودم تا اینکه به تهران مهاجرت کردیم، خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس‌ های بازیگری می‌ رفتم و کاراته هم کار می‌ کردم و زمانی که بیرون می‌ رفتم برای ورزش در این کلاس‌ ها شرکت می‌ کردم.

در کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سال ها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌ کردم. با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش آغاز شد تا اینکه سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۹ ساله بود از طریق مریم خدارحمی برای از تست سریال جدیدی به نام بانوی عمارت مطلع شد و در آن شرکت کرد

در نهایت بعد از قبولی در نقش فخر الزمان جلوی دروبین رفت تا اینکه با پخش این سریال در پاییز ۱۳۹۷ از شبکه سه ایشان و آقای حسام منظور را بشدت معروف کرد. داستان بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد.

آثار مريم مومن

● سریال بانوی عمارت – سال ۱۳۹۶ به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد

● سریال سرزده – سال ۱۳۹۹ به کارگردانی بهادر اسدی

● فیلم کادون – سال ۱۳۹۹ به کارگردانی کمال مقدم

● مجموعه شب های مافیا – سال ۱۳۹۹ به کارگردانی سعید ابوطالب

عکس های جالب از استایل عجیب مریم مومن

 

 

 

 

استایل عجیب مریم مومن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =

دکمه بازگشت به بالا