;
تفریح و سرگرمی

شرلوک هولمز باشی در یک نگاه همسر زن را شناسایی می کنی!

آزمون شناسایی همسر زن: به باور بسیاری از کاربران اینترنت، تجریه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند. در آزمون شناسایی همسر زن شما باید بتوانید در زمان مشخص شده همسر زن جوانی را که بین دو مرد گرفتار شده است را شناسایی کنید. یکی از این دو مرد جوان احتمالاً دچار توهم شده است!

مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. تست هوش شناسایی معشوقه زن که در مجله خبری چشمک به اشتراک گذاشته شده است، نیز بسیار چالش برانگیز است. به واقع زمان محدود 6 ثانیه ای که برای بررسی تصویر این آزمون و دادن جواب دارید، هر چه بیشتر بر سختی این آزمون افزوده است. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی همسر زن همراه شوید.

شاید بپسندید:اورانگوتان و بچه اش یه دوربین عکاسی رو مخفی کردند، دوربین کجاست!؟

آزمون شناسایی همسر زن

مخاطبان مجله خبری چشمک در آزمون شناسایی همسر زن، باید بتوانند با توجه به تصویر و همچنین توضیحات ارائه شده، بهترین و منطقی ترین گزینه را برای پاسخ انتخاب کنید. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

در تصویر آزمون شناسایی همسر زن شما باید با دو مرد و یک زن جوان روبرو هستید. هر کدام از این دو مرد جوان مدعی است که زن تصویر همسر اوست. دعوا و مشاجره بالا گرفته است و نشانه خاصی وجود ندارد که بتوان بلافاصله گفت که کدام مرد دروغ می گوید تا مسئله حل شود. به نظر شما کدامیک راست می گوید و کدامیک دروغ؟ در آزمون شناسایی همسر زن شما باید بتوانید در زمان مشخص شده همسر زن جوانی را که بین دو مرد گرفتار شده است را شناسایی کنید. یکی از این دو مرد جوان احتمالاً دچار توهم شده است!

با دقت به تصویر آزمون شناسایی همسر زن نگاه کنید. تلاش کنید در کمتر از 7 ثانیه به پاسخ دست پیدا کنید….

شاید بپسندید: فقط یک نابغه ریاضی می تواند با جابجایی 2 چوب کبریت معادله 81-51=67 را تصحیح کند!

آزمون شناسایی همسر زن

شاید بپسندید:یکی از دوربین های دوچشمی را انتخاب کنید تا بهت بگم دقیقا چه جور شخصیتی داری؟

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یک پروانه قدرت پنهان خود را کشف کنید!

 

 

.

.

.

.

شاید بپسندید: همسر مدیرکل را بین این 3 زن پیدا کن!

آزمون شناسایی همسر زن

اگر به پاسخ رسیده اید به شما تبریک می گوئیم. اما اگر هنوز پاسخ را پیدا نکرده اید، فرصت دارید با نگاه دقیق تر تصویر را بررسی کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

شاید بپسندید: منطق و هوش خود را بیازمایید | اگر 4+4=8 و 5+5= 15 شود معادله 6+6=؟ چند می شود!؟

.

.

.

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: چیستان: بدون شک پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن: مرد جوان سمت راست همسر زن است. مرد سمت چپ به نظر می رسد که سارقی است که تلاش می کند با کمک قمه ای که دارد زن را مورد تهدید قرار دهد. شما چه فکر می کنید. در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: اگر چشات تیز مثل شاهین باشه، اشکال تصویر زوج خوش‌تیپ رو پیدا می کنی!

پاسخ آزمون شناسایی همسر زن

امیدوارم از آزمون شناسایی همسر زن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: یکی از سگ ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی ات چیه!؟ | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:آب حیات و بختک: حکایت طمع اسکندر برای جاودانگی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

یکی از نقشه ها را انتخاب کن تا بهت بگم که آیا یک رهبر متولد شدی یا خیر؟

در صورتی که تمرکزت 20 باشه، تفاوت های دو تصویر فنجان کاپوچینو فانتزی را پیدا کنید!

اگه در این تصویر بیابانی مملو از کاکتوس ها، ساعت شنی را پیدا کنی نابغه ای!

داستان بهرام گور و کنیزکی به نام گل اندام!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا