;
تفریح و سرگرمی

فقط افراد باهوش می توانند نام کشور را در این تصویر حدس بزنند!

آزمون شناسایی نام کشور: این مقاله یک بازی فکری ارائه می‌کند که از خوانندگان دعوت می‌کند تا با استفاده از ایموجی‌ها در مدت زمان ۱۱ ثانیه نام کشور را حدس بزنند. چالش مشاهده و خلاقیت را آزمایش می کند. در صورت نیاز، اشاره ای مبنی بر داشتن 27 سایت میراث جهانی یونسکو در این کشور ارائه می شود. شرکت کنندگان همچنین می توانند حدس زدن را بدون محدودیت زمانی برای سرگرمی امتحان کنند.

این بازی فکری جدید افراد را به چالش می‌کشد تا با استفاده از مجموعه‌ای از ایموجی‌ها در مدت زمان ۱۱ ثانیه نام یک کشور را حدس بزنند. این پازل به عنوان راهی برای آزمایش مهارت های مشاهده و تفکر خلاق تبلیغ می شود، با این ادعا که از هر 13 نفر تنها 1 نفر می تواند با موفقیت پاسخ صحیح را تعیین کند.

بازی های فکری به عنوان تمرینات ذهنی به عنوان سرگرمی عمل می کنند، الگوهای فکری ما را پیش می برند و به راه حل های خلاقانه نیاز دارند. در ادامه با آزمون شناسایی نام کشور با مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: معما | گربه ای در یک اتاق شش گوشه خوابیده است، این گربه چند زاویه می بیند!؟

آزمون شناسایی نام کشور

این معمای خاص که در Pinterest یافت می‌شود، از شرکت‌کنندگان می‌خواهد با استفاده از ایموجی‌های نمایش داده شده در یک تصویر، نام کشوری را شناسایی کنند. چالش این است که این کار را در 11 ثانیه انجام دهید و یک عنصر فوریت را اضافه کنید. بازی های فکری چیزی بیش از معما یا معما هستند. آنها یک تمرین ذهنی هستند که به عنوان سرگرمی پنهان شده است.

در اینجا یک راهنمایی برای همه شما وجود دارد! این کشور مورد بحث، یک کشور کهن با تاریخ و فرهنگ است و نزدیک به  27 اثر در میراث جهانی یونسکو را برای خود ثبت کرده است. با وجود محدودیت زمانی، باید مهارت خود را بیازمایید و با بازیگوشی از پتانسیل ایموجی ها برای چیزی فراتر از ارتباط ساده بیابید.

اگر نتوانستید کشور را در 11 ثانیه حدس بزنید، می توانید بدون محدودیت زمانی دوباره امتحان کنید. راه حل ممکن است بلافاصله مشخص نباشد، اما تمرین با چنین پازل هایی می تواند توانایی های شناختی را بهبود بخشد. با آزمون شناسایی نام کشور همراه شوید.

شاید بپسندید: خط کف دست تان، ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند!

آزمون شناسایی نام کشور

احتمالا بپسندید: داستان ضرب المثل عروس نمی‌توانست برقصد می گفت زمین کج است!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی نام کشور

آیا توانستید نام کشور را تشخیص دهید؟ آیا بازی ایموجی شما به اندازه کافی پیچیده است که نام این کشور را رمزگشایی کند؟ زمان تمام شده است! به کسانی که توانستند معما را در زمان مشخص شده حل کنند تبریک می گویم. در ادامه پاسخ ارائه شده است.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ نیازمند اندک آشنایی با زبان انگلیسی داشت. حرف I و مردی که در حال دویدی RUN  است که در تلفظ فارسی ران تلفظ می شود. لذا پاسخ ایران IRAN است.

شاید بپسندید: مأموران آتش نشانی کدام یک از این دو نفر را باید زودتر نجات دهند!؟

آزمون نام کشور

امیدوارم از آزمون شناسایی نام کشور استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

با جابجایی 1 چوب کبریت عبارت 8+5-6=4 را اصلاح کن! | اثبات کن که نابغه ای!

اگر بینایی‌ات مشکلی نداشته باشه در یک نگاه ماهی متفاوت رو شناسایی می کنی!

حکایت شیر باسواد و خر بی‌سواد: وقتی سواد با عقل و شعور همراه نباشد، نتیجه اش نیستی است!

نکته سنجی ات رو با آزمون شناسایی اشکال تصویر خیابان امتحان کن!

چیستان | آن چیست که بالا و پایین می‌رود، ولی حرکت نمی‌کند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

دکمه بازگشت به بالا