;
فرهنگ و هنر

عکس های جذاب الهه خادمی بازیگر نقش غزال در سریال مستوران+بیوگرافی

الهه خادمی، بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۵ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه سوره است و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با بازی در فیلم کوتاه «دختری که می‌خواست روی ابرها راه برود» آغاز کرد.

او از جمله بازیگرانی است که در سریال مستوران ایفای نقش کرده است، در ادامه این مطلب از سری مطالب فیلم و سریال در بخش فرهنگ و هنر در بخش فیلم و سریال مجله خبری چشمک با بیوگرافی این بازیگر همراه باشید.

احتمالاً بپسندید: عکس های جذاب هیآپ بیرون سریال جومونگ 2 | قابل باور نیست بچه اش دو برابر خودش باشه!

الهه خادمی

بیوگرافی الهه خادمی

الهه خادمی متولد ۱۳۶۱ در تهران و دانش آموخته رشته‌ تئاتر از دانشگاه تنکابن است. که با سارا بهرامی از بازیگران شناخته شده سینما در همین دوران دانشگاه آشنایی پیدا کرد. و به واسطه او به جلیل سامان برای ایفای نقش اشرف در سریال «پروانه» معرفی شد که این سریال سال ۱۳۹۲ از تلویزیون پخش شد.

احتمالاً بپسندید: عکس های شخصی جونگ ریو وون بازیگر اصلی جومونگ 3

شروع فعالیت الهه خادمی

خادمی شروع کارش در سینما با دستیاری کارگردان در فیلم «شب» و «هر شب تنهایی» در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.  پس از آن در سریال «آشپزباشی» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که سال ۱۳۸۸ از شبکه یک روی آنتن رفت، برای نخستین بار به عنوان بازیگر جلوی دوربین رفت و در نقش خانم غفاری صاحب یک رستوران بازی کرد.

این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۲ با معرفی سارا بهرامی بازیگر شناخته‌ شده‌ سینما به جلیل سامان برای ایفای نقش در سریال «پروانه» معرفی شد. و در این سریال بازی کرد و سپس در فیلم «جینگو» ایفای نقش کرد.

احتمالا بپسندید: سرنوشت عجیب بازیگران سریال خانه سبز بعد از ۲۷ سال+فیلم و عکس

الهه خادمی در سریال ۸۷ متر

الهه خادمی یکی از بازیگران سریال کیانوش عیاری کارگردا نام آشنا با عنوان «۸۷ متر» است که در نقش ساناز ایفای نقش می کند. داستان سریال ۴۰ قسمتی “۸۷ متر” همان‌ طور که از نام آن هم پیدا است به موضوع مسکن پرداخته است.

در این داستان پرونده‌ های قضایی مربوط به مشکلات مستغلات و مسکن بررسی می‌ شود. مشکلاتی که عموماً ناشی از بی‌ اطلاعی عمومی مردم از قوانین است. در خلاصه داستان سریال “۸۷ متر” آمده است که به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت یک منزل بر می‌ گردد.

علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌ کنند. اما روز اسباب‌ کشی متوجه می‌ شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته‌ شده‌ است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ ها به خانه رسیده‌ اند. و وسایل‌ شان را در خانه گذاشته‌ اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌ شود.

شاید بپسندید: سرنوشت سوسانو، آیا در تاریخ سوسانو توسط جومونگ کشته شد!؟| عکس

 غزال در مستوران

الهه خادمی در نقش غزال یکی از کاراکترهای دوست داشتنی سریال «مستوران» است. زنی سرسخت، جنگجو و خشن که تقریباً می‌توان گفت شبیه به هیچ یک از زنان سریال نیست. وجهه دیگری در بخش‌ های مختلف شخصیت غزال می‌ بینیم که حتی می‌ توان گفت بر خلاف نامش که حیوانی آرام و مظلوم است، خویی جنگنده دارد. در عین حال که در اوج بدویت و خشونت است، وجه زنانگی شخصیت پررنگ است.

الهه خادمی

این سریال به کارگردانی مشترک سید جمال حاتمی و مسعود آب پرور و تهیه‌ کنندگی عطا پناهی ساخته شده و تازه‌ترین محصول سازمان اوج است که به داستان‌ های کهن ایرانی می‌ پردازد. سریالی که زمان و مکانش را معرفی نکرده است اما شخصیت‌ ها بیان و ادبیاتی کلاسیک دارند. و لباس‌ هایی که مشخص است به تاریخی بسیار قدیم تعلق دارد. سریال با مولفه‌ هایی که می‌ دهد گویی در یک سیر لازمان و لامکان به سر می‌ برد. و البته پیش از این در معرفی آن گفته شده قرار است سراغ افسانه‌ ها برود.

بازیگران سریال مستوران

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری و علی دهکردی بازیگرانی‌ هستند که در فصل نخست مستوران مقابل دوربین قرار گرفته‌ اند.

عکس های الهه خادمی

شاید بپسندید:  عکس های حیرت آور از شباهت فوق العاده عجیب بازیگران معروف ایرانی با بازیگران ترک!

 

شاید بپسندید: عکس های جالب گدایان دوره قاجار، از گدای گاو سوار تا گدای سبیل دراز!

 

شاید بپسندید: شیلا خداداد بازیگر مسافری از هند پس از 20 سال+زیبا و باکلاس!

 

بیشتر بخوانید: عکس بزرگسالی بازیگران کودک سریال سرزمین مادری|بازیگر نقش پسر ناصر قصاب چقدر تغییر کرده!

 

 

 

 

 

الهه خادمی

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: عکس های زیبا از لباس فرم دانش آموزان در کشورهای مختلف + بخش اول

شاید بپسندید: معنای اسم شخصیت های سریال جومونگ که قطعاً نمی دانستید+تصاویر

شاید بپسندید:  کمند امیر سلیمانی، شوهر پولدار و حقیقت جالبی که فاش شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا