;
تفریح و سرگرمی

به شاهدخت کمک کنید تا شاهزاده طلسم شده اش را بین قورباغه ها پیدا کند!

آزمون شناسایی شاهزاده: در این پازل تصویری، آیا می توانید به شاهدخت کمک کنید تا شاهزاده خود را که در تصویرو بین قورباغه ها پنهان شده است را پیدا کند؟ فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می توانند شاهزاده را در عرض 15 ثانیه تشخیص دهند! این تست هوش یک روش سرگرم کننده برای بررسی سطح هوش شما است. برخی از پازل ها به ارزیابی سطح هوش شما بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مشکل می گیرید کمک می کند.

وظیفه مهم در این پازل ها این است که با استفاده از مهارت های استدلال منطقی خود، مسئله را اسکن کنید و به پاسخ برسید. بازی های فکری یک پازل ساده را جالب تر می کند، زیرا این تست های سرگرم کننده IQ با تفکر خلاق حل می شوند. شما باید از حصار شخصی و تعلقات روزمره خود را کنار بگذارید تا به راه حل برسید زیرا پاسخ در جایی در تصویر پنهان می شود. بنابراین، ما با یک پازل جالب آمده ایم که در آن باید شاهزاده را در تصویر پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی شاهزاده همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام میوه است که پوست ندارد!؟

آزمون شناسایی شاهزاده

در تصویر بالا، شما باید شاهزاده را در میان قورباغه های مختلف در تصویر ببینید. شاهزاده خانم در حال حمل عکس شاهزاده  خود است که به قورباغه تبدیل شده است. او سعی می کند تا شاهزاده خود را در میان قورباغه های مختلف پیدا کند. یک ذهن هوشیار می تواند شاهزاده پنهان را درعرض 15 ثانیه شناسایی کند. شما باید قبل از پاسخ دادن به سوال به دقت به هر قورباغه نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار دشوار است.

همان طور که اشاره شد شما باید در این پازل مغزی، به شاهدخت کمک کنید تا شاهزاده خود را پیدا کند. 14 قورباغه در داخل تصویر وجود دارد. برای پیدا کردن شاهزاده پنهان درعرض 15 ثانیه، باید سریع نگاه کنید و تمام قورباغه ها را بررسی کنید.

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: مجموع عددی میوه ها را در معادله آخر پیدا کن!

آزمون شناسایی شاهزاده

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: تفاوت های دو تصویر اُستای بنا را در 15 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چه اشتباه و یا اشکالی در تصویر دست می بینید!؟ | نابغه ها در یک نگاه متوجه میشن!

پاسخ آزمون شناسایی شاهزاده

بنابراین، اگر این معما را در عرض 15 ثانیه حل کرده اید، پس حتما از سطح هوش خود احساس رضایت و خوشحالی کرده اید. این نوع پازل ها تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش ضریب هوشی شما هستند. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است. پس به ما بگویید، آیا شاهزاده قورباغه را در تصویر دیدید؟

احتمالاً بپسندید: چشمات مثل شاهین باشه تفاوت های دو تصویر آزمایشگاه را پیدا می کنی!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یک ماسک را انتخاب کن تا بگم چه چیزی سبب پیشرفت‌ شماست!؟

پاسخ: بنابراین، پاسخ به این مسابقه ذهنی این است که شاهزاده قورباغه در پایین ترین سمت راست تصویر قرار دارد. لبخند قورباغه با طرح یا نقاشی شاهدخت مطابقت دارد.

شاید بپسندید: سیلی آبداری که مجری در برنامه زنده تلویزیونی خورد+فیلم

پاسخ آزمون شناسایی شاهزاده

امیدوارم از آزمون شناسایی شاهزاده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: چیستان: نام شهری است که اگر حرف اولش رو برداریم شکل هندسی و اگه حرف دومش را برداریم پایتخت یک کشور می شود!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تصویری که ابتدا می بینی، مهمترین ویژگی‌ شخصیتی شما را افشا می‌کند!

تفاوت های دو تصویر دختر آشپز را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید!

اگه اصول ریاضی رو بلد باشی میتونی عبارت ریاضی را حل کنی!

 کدام ویژگی سبب می شود مردم به سمت شما جذب شوند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا