;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه باهوشا و زرنگا: با تجزیه و تحلیل تصویر،سریع بگو کدوم یکی از این دو زن ثروتمندتره!؟

آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه: ثروتمند کیست؟ این معمای فریبنده را تجزیه و تحلیل کنید و به آن پاسخ دهید، 7 ثانیه فرصت دارید با این چالش جدید توانایی خود را در حل پیچیده ترین تمرینات آزمایش کنید. جرات داری شرکت کنی؟ یک معمای تصویری جدید با عنوان  آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه به یکی از جنجالی ترین معماهای تصویری در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

احتمالاً بپسندید: یه نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

باید بدانید که شما با حل این مطلب از سری مطالب سوالات هوش بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک می توانید هوش و نبوغ خود را به رخ همگان بکشید. معمای امروز یعنی آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه از جمله معماهای تصویری است که کمتر کسی می تواند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کند. این معما واقعا شما را گیج خواهد کرد. اگر می خواهید با یک چالش واقعی روبرو شوید، این آزمون را از دست ندهید. با مجله خبری چشمک  و آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه همراه شوید.

شاید بپسندید: یکی از درخت ها را انتخاب کن تا بگم آیا نسبت به اطرافیانت حسادت داری یا نه!؟

آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه

طراح آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه، پس از انتشار آن در شبکه اجتماعی ردیت (Reddit.com) با واکنش های جالبی از سوی مخاطبان خود مواجه شد. بسیاری معتقد بودند که اساسا این سوال هوش یا آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه فاقد یک پاسخ واقعی و درست است. برخی دیگر از طرح سوال خواسته بودند که خود زودتر پاسخ را ارائه دهد. همه این واکنش ها نشان داد، که تنها یک فرد تیزبین و باهوش می تواند در زمان 3 ثانیه ای این ازمون را تحلیل و پاسخ دهد.

در این تمرین جدید می توانید مشاهده کنید که دو زن در یک فروشگاه برای خرید و پرداخت خریدهای خود حلو صندوق منتظر ایستاده اند. شاید پرسش اینکه چه کسی ثروتمندتر است بسیار کلیشه ای باشد، اما آنچه در این آزمون ها مهم است، تحریم دقت و تمرکز شماست. این افزایش دقت و تمرکز به معنای ورزش مغز است و شما با این کار می توانید مغز خود را سالم نگه دارید. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه را رمزگشایی کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی دزد الماس گالری: اگه فکر می کنی خیلی تیزی، سریع بگو الماس رو کی دزدیده!؟

آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه

اختمالاً بپسندید: آزمون شناسایی پرستار کودک ربا کیه: با توجه به سرنخا کی مشکوک می زنه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن خوش شانس: کدام یک از این دو زن حاضر در جنگل آفریقا، شانس زنده ماندن دارد!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد راستگو در بوتیک: باهوشا بگن، آیا زن جوان تصویر یک زندانی فراری است!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه

آیا ازمون را حل نتوانستید؟ اشکالی ندارد. پاسخ این تمرین ذهنی جدید را که بسیار در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است را به شما ارائه خواهیم داد، زیرا تنها در این صورت متوجه خواهید شد که آیا نیاز به بهبود و رشد مهارت های خود دارید یا خیر! اما بهتر است باز هم تلاش خود را بکنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوتهای میمون بامزه: فقط یک نابغه واقعی می تواند 5 تفاوت را پیدا کنند!

.

.

 

احتمالاً بپسندید: یه نابغه تیزبین میتونه بگه که کدومیک از این دوقلوها، همسر این زنه است!؟

 

 

 

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت براساس چشم: بگو کدوم چشم عجیب تره تا بگم دقیقا استعدادت چیه!؟

پاسخ آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه: در مطالعاتی که اخیراً در بیزینس اینسایدر به چاپ رسیده است، افرادی که به لحاظ فرهنگی و اجتماعی ثروتمندتر هستند تلاش می کنند تا از همه منابع خود به نحو احسن استفاده کنند. این افراد تلاش می کنند اجناسی که خوب و در عین حال تخفیف خورده اند را خریداری کنند.

بنابراین اگر چه زن سمت چپ تمام محصولاتی که خریده است دارای کاهش قیمت بوده است، این هرگز به این معنا نیست که او فقیر است. او محصولات سالم زیادی را با تخفیف خریداری کرده است. پس زن سمت چپ به لحاظ فکری و اجتماعی متمول و ثروتمند است و هیچ وقت منابع خود را به راحتی هدر نمی دهد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگهای بامزه:تیزبینی خودت رو با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر اثبات کنید!

پاسخ آزمون زن ثروتمند در فروشگاه

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی زن مجرم: اگه زن مجرم تصویر را در یک نگاه شناسایی کنی، آخر تیزبینا و باهوشا هستی!

امیدوارم از آزمون شناسایی زن ثروتمند در فروشگاه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

اگر 12 اشتباه تصویر را پیدا کنی، دیگه یه لحظه صیر نکن، بخاطر اینکه چشم نخوری اسپند دود کن!

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

شاید بپسندید: زنه حقیقتو میگه یا آقاهه!؟ | آیا مرده بی خود زنه رو متهم به خیانت می کنه!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت گربه ملوس:اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوت دو گربه ملوس رو پیدا کن!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: اگه خیلی باهوش ونکته سنجی،بگو کدوم یکی از این 3 تا مرد خیلی وقته که جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

شاید بپسندید: یکی از نمادها را انتخاب کن تا بگم در این لحظه روح و روانت تشنه چیه و به چی نیاز داره!!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر مرد مافیا| باهوشا بگن: کدومیک از این خانم خوشکلا، همسر مرد مافیاست!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی اشکال تصویر کافه: اگه تو یه نگاه اشتباه کافه را پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مأمور آتش نشان واقعی:باهوشا بگن که مأمور آتش نشان واقعی کدوم یکی هست!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناسایی راست مغزی یا چپ مغزی: در این آزمون خواهید فهمید که راست مغز هستید یا برعکس!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت خون آشام در اتاق عمل: اگر فکر می کنی خیلی تیزی سریع بگو کدومیکی یه خون آشامه!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از کریستال ها را انتخاب کن تا بگم بزرگترین هدف و آرزوت چیه!؟ نتیجه شگفت زده ات میکنه!

برایتان جالب خواهد بود

آزمون شناخت دزد لباس: اگه فکر می کنی چشات تیزه، در 3 ثانیه دزد لباس را شناسایی کنید!

اگه تو یه نگاه اشتباه عکس این دختر خانم زیبا را پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

آزمون شناخت مادر نوزاد: اگر تیزبین و باهوش باشی می تونی به راحتی مادر نوزاد را شناسایی کنی!؟

شناخت فرد باردار: اگه هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز داری، سریع بگو کدومیکی بارداره!؟

 آزمون شناسایی صاحب سگ در پارک: فقط تیزبین ها می تونن بگن که صاحب سگ چه کسی است؟

بگو کدوم کوله پشتی را انتخاب کردی، تا بگم در برخورد با دیگران دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. نظر شخصی خودتون رو لحاظ کردین.اون خانم دیگه ثروتمند هستش .چون وقتش رو دنبال جنس ارزون نمیاره.کیفیت برایش مهمه نه قیمت پایین

  2. به نظرم پولدارا گدا ترن دنباله جنسایه تخفیف دارن پول کمتر بدن هر کس تجربه و دیدگاهی داره …گوشواره گوش سمت راستیه ..کلا عکس مشکل داره

  3. زن سمت چپ فقیره، چون لباس زیر نداره و حتی نافش هم از روی لباس معلومه، گوشواره هم نداره، آرایشش هم چندان مثل زن سمت راست نیس

  4. آقا چرا بحث الکی میکنید معلومه هیچ کدوم اینا پول دار نیستن
    اونی پولداره که نشسته خونه هر دوی اینارو فرستاده خرید به یکیشون گفته وسایل پروتیینی بخیر به اون یکی هم گفته میوه های درستو حسابی بخر اتمام 🗿🗿🤝🚶

  5. خب چرا ‌کسی به گوشواره ها دقت نمیکنه زنی که لباس سفید پوشیده ثروتمنده چون گوشواره هایی از جنس الماس داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا