;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت فرد باردار: اگه هوش کارآگاهی شبیه شرلوک هلمز داری، سریع بگو کدومیکی بارداره!؟

آزمون شناخت فرد باردار: کاملاً واضح است و بر کسی پوشیده نیست که یکی از مزیت های خوب بازی های فکری، جنبه سرگرم کنندگی آن هاست. به خصوض پس از فراگیری بیماری کرونا، سرگرمی ها در اینترنت فراگیرتر شدند. به گونه ای که بخش  قابل توجهی از صفحات شبکه های مختلف اجتماعی از توئیتر تا فیس بوک و … را سرگرمی هایی همچون انواع و اقسام بازی های فکری تشکبل می دهد. به هر صورت باید گفت که بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند.

احتمالاً بپسندید: یه نگاه به تصویر بنداز بعد بگو اول چی دیدی تا بهت بگم آیا آدم مسئولیت پذیری هستی یا نه!؟

محققان و دانشمندان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. لذا با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. از سوی دیگر زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود. آزمون شناخت فرد باردار مجله خبری چشمک از جمله همین بازی های فکری است که شما برای پیدا کردن فرد باردار تصویر، باید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با چشمک و آزمون شناخت فرد باردار همراه باشید.

شاید بپسندید: بگو کدوم کوله پشتی را انتخاب کردی، تا بگم در برخورد با دیگران دقیقا چه جور آدمی هستی!؟

آزمون شناخت فرد باردار

بر اساس آنچه در پاراگراف های بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری را در حوزه سوالات و معماهای تصویری برای شما به اشتراک می گذارد. شما با مراجعه به وب سایت چشمک و بررسی و تحلیل این ازمون ها می توانید ذهن و مغز خود را به صورت روزانه ورزش دهید. در صورتی که مرتب این فعالیت ها را ادامه دهید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که ذهن تان متمرکزتر و نگاه تان به پدیده ها جزئی نگرانه شده است. پس با مجله خبری چشمک همراه باشید و مطالب آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

در تصویر آزمون شناخت فرد باردار، شاهد حضور چند نفر در یک گیت امنیتی که احتمالاً یک فرودگاه است، هستید. تصویر عجیبی در مقابل چشمان شما قرار گرفته است. دو زن و یک مرد که وظیفه امنیتی دارد در تصویر مشاهده می شوند. اما سوالی که آزمون از شما می پرسد این نکته است که کدامیک باردار است؟ اگر شما چشمانی عقابی و دقت و تمرکزی عالی داشته باشید به آسانی می توانید پاسخ آزمون شناخت فرد باردار را در 5 ثانیه ارائه نمائید.

با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تفاوت دو گرگ باشخصیت:فقط تیزبینا میتونند تفاوتای این دو تا گرگ شهری راپیدا کنند!؟

آزمون شناخت فرد باردار

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی چهره ها: ظرفیت ذهنی خود را با پیدا کردن 10 چهره پنهان تنها در 20 ثانیه بفهمید!

.

.

.

.

احتمالاًبپسندید: آزمون شناسایی تفاوت تصویر سگهای بامزه:تیزبینی خودت رو با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر اثبات کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

پاسخ آزمون شناخت فرد باردار

احتمالا تاکنون پاسخ آزمون شناخت فرد باردار را پیدا کرده اید.اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و جزئیات تصویرآزمون شناخت فرد باردار را بیشتر بررسی کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی اخلالگر مراسم جشن:کدومیکی با پاشیدن آبمیوه به لباس زن، اخلالگر جشن است!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: یه نابغه تیزبین میتونه بگه که کدومیک از این دوقلوها، همسر این زنه است!؟

 

 

 

شاید بپسندید: آزمون شناخت مادر نوزاد: اگر تیزبین و باهوش باشی می تونی به راحتی مادر نوزاد را شناسایی کنی!؟

پاسخ آزمون شناخت فرد باردار: کاملا درست گفتیدو در این تصویر هیچکس باردار نیست. فرد اول از سمت چپ یک مرد است و وظیفه بازرسی وسایل مسافران را به عهده دارد. زن وسطی نیز مقداری وسایل را زیر لباس خود پنهان کرده است که کاملا مشخص است. شاید او تلاش کرده با حامله جلوه دادن خود، خود را از ایستادن در صف های طولانی امنیتی نجات دهد. فرد سوم نیز یک مرد که کلاه گیس زنانه گذاشته است. احتمالا او تصمیم شومی دارد که چنین کاری کرده است. لذا در این تصویر هیچ کس باردار نیست!؟

شاید بپسندید: تست شناخت خانواده ثروتمند: فقط یک نابغه می تواند، خانواده ثروتمند تصویر را در یک نگاه شناسایی کند!

پاسخ شناخت فرد باردار

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت دزد لباس: اگه فکر می کنی چشات تیزه، در 3 ثانیه دزد لباس را شناسایی کنید!

 

امیدوارم از آزمون شناخت فرد باردار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. 

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی تفاوت منظره جنگل:اگه فکر می کنی چشات قویه، تفاوت های دو تصویر جنگلی را پیدا کن!

 

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: زنه حقیقتو میگه یا آقاهه!؟ | آیا مرده بی خود زنه رو متهم به خیانت می کنه!؟

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید بپسندید:آزمون شناسایی تعداد فیل ها: تنها یه ذهن آروم و چشم عقابی میتونه تو 5 ثانیه تمام فیلا را پیدا کنه!

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: اگه خیلی باهوش ونکته سنجی،بگو کدوم یکی از این 3 تا مرد خیلی وقته که جان به جان آفرین تسلیم کرده!؟

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید:آزمون شناسایی راه فرار از خطر: تنهایک نابغه میتونه این مرد را از خطری که در کمین اوست، نجات دهد!

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی همسر مرد مافیا| باهوشا بگن: کدومیک از این خانم خوشکلا، همسر مرد مافیاست!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: فقط تیزبینا می تونن تو 5 ثانیه، 5 تفاوت تصویر مرغ و خروس بامزه را پیدا کنند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مأمور آتش نشان واقعی:باهوشا بگن که مأمور آتش نشان واقعی کدوم یکی هست!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: اگه تو یه نگاه اشتباه عکس این دختر خانم زیبا را پیدا کنی، آخر تیزبینا هستی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناسایی فرد راستگو در بوتیک: باهوشا بگن، آیا زن جوان تصویر یک زندانی فراری است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

آزمون شناسایی علت فریبکار بودن مرد: اگه خیلی تیزی بگو چرا مرد جوان تصویر، آدم فریبکاری هست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاًبپسندید: آزمون شناسایی دزد الماس گالری: اگه فکر می کنی خیلی تیزی، سریع بگو الماس رو کی دزدیده!؟

برایتان جالب خواهد بود

تست بینایی با پیدا کردن جغد: اگه تو 5 ثانیه جغد رو پیدا کنی، چشای عقابی داری!

فقط هرکول پوآرو تو یه نگاه تونست مجرم تحت تعقیب را تو این تصویر شناسایی کنه!|خودتو امتحان کن!

 بزرگی کنید و به دختر خانمه کمک کنید که گزینه مناسبش برای ازدواج را انتخاب کنه!

میخای ببینی چقدر تیزبینی، پس تفاوت های این دو تصویر برفی را در 5 ثانیه پیدا کن!

 آزمون شناسایی صاحب سگ در پارک: فقط تیزبین ها می تونن بگن که صاحب سگ چه کسی است؟

شناسایی نابغه ریاضی: نوابغ ریاضی بگن که کی معادله روی تخته رو درست محاسبه کرده!؟چرا؟

آزمون شناسایی علت قتل شوهر: چرا زن با آنکه شوهرش را دوست داشت، او را به قتل رساند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا