;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: با پیدا کردن 3 تفاوت تصویر زن مهماندار، توانائیهای شناختی خود را ارزیابی کنید!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر زن مهماندار: خود را آزمایش کنید و 3 تفاوت موجود میان دو تصویرمهماندار هوایی را در 12 ثانیه پیدا کنید. مهارت های مشاهده خود را با این معمای تصویری به چالش بکشید، معمایی که در آن تصویر یک مهماندار هوایی دیده می شود. توهمات نوری ذهن را مجذوب خود می کند و درک ما از واقعیت را به چالش می کشد. این پدیده های بصری مغز را فریب می دهند و باعث می شوند آنچه را که می بینیم زیر سوال ببریم. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی تفاوت تصویر زن مهماندار همراه باشید.

توهم‌های نوری که اغلب با اشکال، رنگ‌ها و الگوهای فریبنده مشخص می‌شوند، از تمایل مغز برای ایجاد فرضیاتی درباره اطلاعات بصری که دریافت می‌کند سوء استفاده می‌کنند. ذهن ممکن است تصاویر دو بعدی را به عنوان سه بعدی تفسیر کند یا حرکت را در جایی که وجود ندارد درک کند. هنرمندان و طراحان از این توهمات برای خلق آثار مسحورکننده ای استفاده می کنند که درک متعارف را به چالش می کشد. یکی از انواع متداول توهم نوری، شکل مبهم است، جایی که مغز در تقلا برای تصمیم گیری بین تفسیرهای متعدد از یک تصویر است.

شاید بپسندید: چیستان: نام استانی است که اگر حرف اولش را برداریم اسم یک رودخانه بدست می آید! 

آزمون شناسایی تفاوت تصویر زن مهماندار

به این ترتیب توهمات نوری نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه بینش های ارزشمندی را در مورد پیچیدگی های ادراک بصری انسان ارائه می دهند. با کاوش و قدردانی از این خلاقیت های خم کننده ذهن، درک عمیق تری از تعامل پیچیده بین چشم ها و مغزمان به دست می آوریم و تفاوت های ظریف دنیای بصری اطرافمان را برجسته می کنیم.

در این معمای تصویری با توهم نوری، مهارت‌های مشاهده‌ای مشتاق شما با بررسی دو تصویر به ظاهر یکسان مهماندار هوایی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. به جزئیات داخل عکس ها دقت کنید و سعی کنید تفاوت های ظریفی را که آنها را متمایز می کند، تشخیص دهید.

چالش در شناسایی سه تفاوت کلیدی در یک محدودیت زمانی تنها 12 ثانیه ای است. مراقب تغییرات در حالات چهره، جزئیات یکنواخت یا هر تغییر ظریف دیگری باشید که ممکن است از یک نگاه معمولی فرار کند. این پازل نه تنها سرگرم کننده است، بلکه یک تمرین عالی برای تقویت درک بصری و توجه به جزئیات است. بنابراین، برای یک چالش بصری سریع و هیجان انگیز آماده شوید، همانطور که در تلاش برای تشخیص تفاوت های بین این دو عکس مهماندار هوایی هستید!

شاید بپسندید: معمای هوش ریاضی: آیا می توانید این معمای ریاضی را در 6 دقیقه حل کنید؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر زن مهماندار

احتمالا بپسندید: تست هوش: اگر 1+4=10، 2+8=20 و 4+16=40 باشد 8+32=؟ چند می شود؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: هر کدام از چمدان های سبز برای کدام مسافر است!؟

جواب آزمون شناسایی تفاوت تصویر زن مهماندار

آیا توانستید تفاوت های موجود میان دو تصویر مهماندار هوایی را پیدا کنید؟ اگر هنوز بدنبال شناسایی تفاوت ها هستید، باید بدانید که زمان شما به پایان رسیده است. شما می توانید بار دیگر توانائیهای خود را امتحان کرده و بیشتر تلاش کنید.

احتمالا بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی تصمیم داره بچه کودکستانی را بدزده!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست روان شناسی: رنگی که برای درب خانه انتخاب می کنید شخصیت شما را لو می دهد!

پاسخ: تمام تفاوت ها در این تصویر علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان دوم این تفاوت ها را شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: آیا می توانید پاندا را در تصویر شناسایی کنید!

جواب آزمون تفاوت تصویر زن مهماندار

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر زن مهماندار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت خدا روزی رسان است اما گاهی يك اِهِنی هم لازم است!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر قرار عاشقانه دارد!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوتهای دو تصویر زرافه اثبات کن که چشمات مثل عقاب تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون دقت ذهن: عدد متفاوت را بین اعداد 9969 پیدا کنید!

اگه چشمای تیز مثل عقاب داشته باشی در یک نگاه گربه را بین جغدها پیدا می کنی!

آزمون تمرکز: کدوم طاووس با دوتای دیگه فرق داره!

با دلیل بگو کدامیک از این سه زن، همسر مرد بیمار است!؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نه =

دکمه بازگشت به بالا