;
تفریح و سرگرمی

باهوشا بگن: نامزد استاد کدامیک از دختران دانشجو است!؟

تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد: مجله خبری چشمک به یک آزمون تصویری جذاب دیگر با شماست. در تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد شما باید بتوانید نامزد استاد را در میان دانشجویان پیدا کنید. در شبکه های اجتماعی یکی از بخش های پر طرفدار، بازی های فکری است که توانسته نظر بخش قابل توجهی از کاربران را به سوی خود معطوف کند. این توجه به این دلیل که این بازی های سرگرم کننده بوده و می توانند ورزش مناسبی برای ذهن و مغز به شمار آیند، کاملاً طبیعی است. پس اگر شما نیز علاقمند به تمرین دادن ذهن خود هستید بازی های فکری را از دست ندهید.

بسیاری از کسانی که در زمینه سلامت عمومی بدن به خصوص سلامت مغز مشغول تحقیقات هستند، معتقدند که مغز نیز همچون جسم نیازمند ورزش است. بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز به شمار آیند. چرا که این بازی ها این عنصر مهم بدن را مشغول به فعالیت می کند. فعالیت مغز  می تواند هم سلامت این اندام موثر و حیاتی بدن را تضمین کند و هم زمینه را برای رشد مهارت های فردی همچون دقت، تمرکز، هوش و غیره را فراهم کند. پس با تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد با ما همراه باشید

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته!

تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد

سوال یا معمایی که در تصویر تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد برای شما به اشتراک گذاشته شده است، در نوع خود جذاب و در عین جال چالشی خواهد بود. چالشی بودن این آزمون به همراه محدودیت زماینی این آزمون سبب شده است که این آزمون بسیار مورد توجه کاربران در شبکه های اجتماعی قرار گیرد. بسیاری از کاربران نتوانستند در تلاش اول و زمان 4 ثانیه ای این آزمون را رمزگشایی کنند.

ایا شما احساس می کنید که نابغه هستید و می توانید این معما را در زمان مشخص شده حل کنید. پس بدون معطلی درباره آزمون جزئیات را برای شما ارائه می دهیم.

نتایج امتحان یک درس اعلان شده است. دانشجویان نسبت به نمره خود اعتراض دارند. استاد تلاش دارد تا با تصحیح اوراق امتحانی در مقابل چشمان دانشجو، آنان را مجاب کند که در نمره دهی کوچکترین اشتباهی نکرده است. سوالی که مطرح می شود در زمینه نمره و … نیست. یکی از داشجویان معترض، نامزد استاد است. همین مسئله کافی است که متوجه شویم استاد یک فرد کاملا دقیق است که حتی حاضر نیست نمره اضافیبه دانشجویان، حتی به نامزد خود دهد.

حال شما پاسخ دهید: کدامیک از دانشجویان نامزد استاد است. با تصویر با دقت نگاه کنید. شما تنها 4 ثانیه فرصت دارید. شما با کمک جزئیات و برخی نشانه می توانید این معما را حل کنید. جزئیات در تصویر قابل مشاهده است و اگر تمرکز و دقت شما در حد مناسبی باشد، به راحتی می توانید سوال تصویری موجود را حل کنید.

شاید بپسندید: باهوشا با دلیل بگن: چه کسی شیشه پنجره را شکسته است!؟

تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد

شاید بپسندید: کدومیک از این سه زن تنها، متهم فراری را تو خونه اش پنهون کرده!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن چیست که خار دارد اما گل ندارد!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معمای ریاضی چالشی که بیش از ۵۰ میلیون بار منتشر و ذهن هزاران نفر را درگیر کرد (+عکس)

پاسخ تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد

همانطور که اشاره شد برای یافتن پاسخ باید تمام زوایا و جزئیات تصویر تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد را تحلیل کنید تا در نهایت به پاسخ دست پیدا کنید. احتمالا حدس زده باشید که پاسخ سوال معمایی ما کدام است. اما برای کسانی که هنوز به نتیجه نرسیده اند یک فرصت کوتاه دیگر هم می دهیم. می توانید 3 ثانیه دیگر به جزئیات تصویر نگاه بیندازید.

احتمالاً بپسندید: 95 درصد افراد افراد در رمزگشایی این دنباله عددی ناموفق بوده اند!

تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل سر کسی کلاه گذاشتن!

.

.

.

.

 

 

احتمالاً بپسندید: با جابجایی 2 تا چوب کبریت، یه معادله صحیح درست کن!

پاسخ تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد: برای یافتن پاسخ کافی است به دستان و دستبند پارچه ای سبز رنگ استاد دقت کنید. یکی از دختران نیز دقیقا شبیه همین دست بند برای بستن موهای خود استفاده است. لذا به نظر می رسد که دختر اول از سمت راست، نامزد استاد می باشد.

شاید بپسندید:داستان ضرب‌المثل‌ جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود!

پاسخ تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد

امیدوارم از تست هوش تصویری شناخت نامزد استاد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: آزمون ریاضی: آیا می توانید معادله ریاضی 91-22÷2+6-45÷5= را در 10 ثانیه حل کنید؟

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

شاید بپسندید: داستان وزیر باهوش پادشاه که از عالم آخرت زنده به نزد پادشاه بازگشت!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:داستان بهرام گور و کنیزکی به نام گل اندام!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: با پیدا کردن ارزش عددی کاج و بابانوئل و عصا، مجموع عددی معادله آخر را پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:اگه چشات مثل عقاب باشه میان گربه های بامزه، قورباغه را پیدا می کنی!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگه 3 تا تفاوت تصویر راکون را پیدا کنی، خیلی دقیق و تیزی!

برای حفظ سلامت مغز چه کنیم؟

ورزش منظم می‌تواند جریان خون را به رگ‌های خونی کوچکی که خون غنی از اکسیژن را به بخش متفکر مغز می‌رسانند افزایش دهد. پیاده‌روی گردش خون را بهبود می‌بخشد و گلوکز بیشتری به مغز می‌رود. پیاده روی می تواند جریان اکسیژن به مغز را به طور موثرتری نسبت به ورزش شدید بهبود بخشد.همچنین حل پازل ها، منعماها، سوالات هوش و ریاضی و … نیز می تواند نقش مهمی در رسیدن اکسیژن بیشتر به مغز کمک کند.

شما می توانید با این چند راه ساده قدرت شناختی و هوش خود را بهبود ببخشید.

کارهای جدید انجام دهید.

به طور منظم سوالات هوش و ریاضی تمرین کن.

حافظه خود را آموزش دهید.

کنجکاو باشید.

مثبت فکر کنید.

غذای سالم بخورید.کتاب بخوانید.

خواب کافی داشته باشید.

برایتان جالب خواهد بود

کدام یکی از این دو زن حقه باز است و می خواهد شما را فریب دهد!

چیستان: اگر اسم این بازیکن معروف فوتبال را برعکس کنی، یک اسم فارسی پسرانه می شود!

خرگوش خودش رو از شعبده باز پنهان کرده، آیا تو میتونی پیداش کنی!؟

چشم عقابیا تو 8 ثانیه 3 تفاوت تصویر میکی ماوس را پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. جالب بود من که اصلا بدون دیدن دستبندهاشون که شبیه هم هست گفتم خانم نفر آخر چون کاملا میشه عصبانیتش از اینکه نامزدش داره با دو دختر اولی صحبت میکنه رو در چهره اش مشاهده کرد 😂😂😂😂😂
    آتش خشم در چشمانش شعله میکشه 😂😂😂😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا