;
تفریح و سرگرمی

از لحاظ منطقی کدومیکی از این دو کودک در معرض خطر قرار دارد!؟

آزمون شناخت کودک در معرض خطر: بسیاری معتقدند که معماها و سوالات تصویری و دیگر اقسام بازی های فکری، ذهن شما را تحت کنترل قرار می دهند. لذا برای رهایی از این وضعیت باید بتوانید این معماها و سوالات را رمزگشایی کنید. اگر نتوانید رمزگشایی کنید، ذهن شما درگیر شده و تحت کنترل این معماها و بازی ها خواهد بود. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت کودک در معرض خطر همراه باشید.

باید بدانید برای اینکه بتوانید معماهای مختلف را رمزگشایی و حل کنید، باید تمرینات کافی داشته باشید. از سوی دیگر باید تلاش کنید که مهارت ها و توانائی های فردی و شناختی خود را افزایش دهید. می توان گفت که شما به کمک همین آزمون ها و سوالات شما می توانید بهتر عمل کنید و سریعتر معماهاو سوالات را رمزگشایی کنید. در آزمون شناخت کودک در معرض خطر نیز شما با یکی از سوالات تصویری چالشی روبرو هستید. شما باید بتوانید در کمتر از 6 ثانیه با استفاده از تیزبنی و سطح تحلیل و ادراک خود آن را رمزگشایی و پاسخ دهید.

شاید بپسندید:حکایت زن و شوهر لجباز| داستان مردی که زن شد تا شرط را نبازد!

آزمون شناخت کودک در معرض خطر

اگر فکر می کنید که شما جزو  نوابغ در حل سریع معماها و انواع پازل ها و سوالات تصویری هستید؟ ثابت کنید که قدرت تصویری شما در انجام این گونه معماها بی نظیر است. این معما در کنار تیزبینی نیازمند سطح قابل توجهی از ادراک و تحلیل منطقی شماست.

لذا اگر احساس می کنید که سطح مهارت و توانایی شناختی بالا دارید، آزمون شناخت کودک در معرض خطر را از دست ندهید. در تصویر شما با دو کودک روبرو هستید که هر دو در حال عبور از خیابان هستند.. با توجه به تصویر و وضعیت هر دو آیا می توانید بگویید کدام کودک بیشتر در معرض خطر قرار دارد. فقط یادتان باشد برای پاسخگویی تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:اگر سه تفاوت تصویر سگ شکاری را پیدا کردی، حتماً برای خودت اسپند دود کن!

آزمون شناخت کودک در معرض خطر

شاید بپسندید: تست قدرت دید: 2 کودک مخفی تصویر را در 7 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: داستان شرط چهل دروغ: حکایت چوپانی که چهل دروغ گفت و با دختر پادشاه ازدواج کرد!

 

.

.

.

احتمالا بپسندید: کدومیکی از این خانم خوشکلا همسر واقعی این مرد هست!؟

پاسخ آزمون شناخت کودک در معرض خطر

اگر هنوز متوجه پاسخ نشده اید؟ دوباره امتحان کنید، اما با این اشاره: سعی کنید به وضعیت هر کودک بیشتر توجه کنید. برای فرصت دوم پاسخگویی به آزمون شناخت کودک در معرض خطر هم 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

بیشتر بخوانید: افسانه گنج گمشده | قصه جوانی که در خواب نشانی گنجی را به او می‌گویند و او به دنبال گنج به راه می‌افتد!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: یه چیز تو تصویر بابانوئل درست نیست، اون چیه!؟

پاسخ آزمون شناخت کودک در معرض خطر: ممکن است کودک سمت راست را انتخاب کرده باشید. اما باید بدانید اگر این حیوان واقعی و وحشی بود، مادر با بی خیالی در حال خداحافظی از کودک خود نبود و قطعا احساس نگرانی می کرد. احتمالا حیوان تصویر یک مجسمه در کنار خیابان است. تصویر برداری به گونه ای شده که گویا حیوان داخل خیابان است. حتی ممکن است یکم تصویر سه بعدی کشیده شده کنار خیابان باشد.

اما اگر به کودک سمت چپ نگاه کنید او بی هوا در حال خداحافظی با پدر خود است و متوجه نیست که اتومبیلی به سرعت در حال نزدیک شدن است. در ضمن کودک در خارج از خط کشی پیاده رو قرار دارد.  لذا این کودک بیشتر در معرض خطر قرار دارد.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدوم پرستار میخاد نوزاد را از بیمارستان بدزده!

پاسخ آزمون شناخت کودک در معرض خطر

امیدوارم از آزمون شناخت کودک در معرض خطر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست بینایی: چشمات تیز مثل عقاب باشه وزغ های مرداب را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: گردوهای متفاوت را پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر تفاوت دو تصویر گربه های بازیگوش را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر پلنگ خالدار را در تصویر پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

حکایت شاهزاده و آهو | داستان پدری که از دخترش خواستگاری کرد!

با دلیل منطقی بگو که کودک تصویر پسر است یا دختر!؟

با جابجایی 2 چوب کبریت، معادله را اصلاح کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا