;
تفریح و سرگرمی

نکته تصویر اداره را پیدا کن | پیدا کردی حتما برا خودت اسپند دود کن تا چشم نخوری!

آزمون شناخت نکته تصویر اداره: مجله خبری چشمک امروز با یک آزمون جدید با شماست. این آزمون تلاش می کند هر روزه با بهترین و چالشی ترین معماها و سوالات تصویری را با شما به اشتراک بگذارد. آزمون شناخت نکته تصویر اداره از آن جمله معماهایی است که توانسته است مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب کند. در صورتی که بتوانید اشکال اصلی و فاحش آزمون شناخت نکته تصویر اداره را شناسایی کنید، شما می توانید به توانائیهای بالای شناختی و قدرت هوش خود اعتماد داشته و آن را تشویق کنید.  با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت نکته تصویر اداره همراه شوید.

معماها و سوالات تصویری همیشه جذاب و جالب هستند و شما می توانید اوقات فراغت خود را با آنها سپری کنید. از یک سو سرگرم می شوید و از سوی دیگر مغزتان را به یک ورزش اساسی دعوت می کنید. هدف بیشتر سوالات و معماهای تصویری در همین نکته نهفته است. مغز شما نیز برای بهبود عملکرد و حفظ سلامت خود به ورزش منظم نیاز دارد و بازی های فکری می توانند ورزش مناسبی برای مغز باشند. پس اگر به دنبال تمرین های ورزشی برای مغز خود هستید بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک را دنبال کنید.

شاید بپسندید: داستان مرد بدبخت و بداقبال | حکایت مردی که در بدشانس بودن مثل او نبود!

آزمون شناخت نکته تصویر اداره

بررسی میزان محبوبت این آزمون و همچنین براساس نظرات موجود در صفحه فیس بوک وب سایت ارائه دهنده آزمون شناخت نکته تصویر اداره، نشان می دهد که تنها 24 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند در زمان 5 ثانیه ای اشکال اساسی یا نکته تصویر را شناسایی کنند. در نتیجه همین مسئله باعث شده است که به این نتیجه برسیم که حل این آزمون تنها برای کسانی مقدور است که سطح قابل توجهی دقت، تمرکز و بینایی برخوردار باشند. پس اگر آماده هستید در چالش تصویری امروز هم شرکت کنید.

به تصویر زیر خوب دقت کنید. در تصویر آزمون شناخت نکته تصویر اداره شما با تصویری جالب از یک اداره روبرو هستید. چندین کارمند که همگی اپراتور هستند مشغول کار خود هستند. سوال اینجاست که اگر شما دقت کنید یک اشکال فاحش و اساسی در تصویر وجود دارد! آن اشکال چیست؟ 5 ثانیه زمان شما آغاز شد. تلاش کنید در زمان مشخص شده تصویر آزمون شناخت نکته تصویر اداره را رمزگشایی کنید. با هم تصویر را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که انسان محافظه کاری یا شجاع و بی باک!؟

آزمون شناخت نکته تصویر اداره

شاید بپسندید: در این شرایط، اول چه کار می کنید | اقدام‌تان نشان می دهد که عجول هستید یا آرام!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه تیز و زبلی 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

 

 

.

.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

پاسخ آزمون شناخت نکته تصویر اداره

وقت تمام شد. شاید 5 ثانیه زمنان ناکافی بود. ایا شما پاسخ و یا اشکال تصویر آزمون شناخت نکته تصویر اداره را پیدا کردید؟ اگر پاسخ منفی است بدون معطلی زمان دوم خود را شروع کنید.

شاید بپسندید: پاسخ صحیح عبارت 5+6×3-7×2=؟ را پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: 3 تفاوت دو تصویر گربه سفید را پیدا کنید!

پاسخ آزمون شناخت نکته تصویر اداره: علاوه بر عدم اتصال مانیتورها به برق، آیا متوجه سه خورشید در بیرون پنجره ها شدید. به پنجره دقت کنید.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدام پرنده با بقیه فرق دارد!؟

پاسخ آزمون شناخت نکته تصویر اداره

امیدوارم از آزمون شناخت نکته تصویر اداره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: چیستان: متعلق به شماست، اما افراد دیگر بیشتر از آن استفاده می كنند!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: چیستان: نام حیوانی است که دو حرف اول آن نام عضوی از بدن و سه حرف آخرش نام دخترانه است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از خدمتکارها وضعیت مالی خوبی ندارد!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با دلیل بگو که کدامیک از افراد تصویر با دو نفر دیگر نسبتی ندارد!؟

عددی که باید جایگزین علامت سوال شود را پیدا کنید!

چیستان: آن چیست که قابل اندازه گیری است، اما قابل مشاهده نیست!؟

سوال هوش: کدومیکی واقعاً گدا نیست!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یک =

دکمه بازگشت به بالا