;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از این 3 نفر با پریدن از هواپیما جانش را از دست خواهد داد!؟

آزمون خاص با شناخت فرد احمق :سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در آزمون شناسایی فرد احمق، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

مجله خبری چشمک امروز معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند که به یکی از محبوب ترین سوالات و معماهای تصویری شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی پس از مواجه شدن با این آزمون دچار سردرد شدند و نتوانستند در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای آن را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون خاص با شناخت فرد احمق همراه باشید و تلاش کنید در زمان مشخص شده بر این آزمون غلبه کنید.

احتمالا بپسندید: معما | والدین سارا سه دختر دارند: ماریا، جین و نام دختر سوم چیست!؟

شاید بپسندید: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت غلط را اصلاح کنید!

آزمون خاص با شناخت فرد احمق

هزاران نفر برای غلبه بر این معمای تصویری مرموز تلاش کردند، اما تنها 5 درصد موفق به یافتن پاسخ در مدت زمان تعیین شده شدند، گروه دیگر پس از چندین بار شکست منصرف شدند.

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون خاص با شناخت فرد احمق را بررسی کنید.

در تصویر زیر شما سه شخص را می بینید. هر سه این افراد تصمیم دارند که از هواپیما به پایین بپرند و هیجان سقوط با چتر نجات را تجربه کنند. اما یکی از این افراد پس از پریدن از هواپیما، دچار سانحه شد و فوت کرد. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر آزمون خاص با شناخت فرد احمقنگاه کنید.

شاید بپسندید: گروه خونی‌، ویژگی‌های اصلی شخصیتی‌ات را افشا می‌کند!

آزمون خاص با شناخت فرد احمق

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون خاص با شناخت فرد احمق

آیا پاسخ صحیح را پیدا کردید!؟ اگر پیدا نکردید، نگران نباشید، مجله خبری چشمک به همه چیز فکر می کند و تصویر حل شده را به شما نشان خواهد داد. اما قبل از دیدن پاسخ 5 ثانیه دیگر فرصت دارید!

.

.

 

 

 

.

.

پاسخ آزمون خاص با شناخت فرد احمق : فرد اول از سمت راست، یک کوله پشتی معمولی به پشت بسته است. زیر گیره چتر نجات در کوله پشتی این فرد دیده نمی شود. این فرد، همانطور که در تصویر علامتگذاری شده است خواهد مرد. چون او نمی داند که به جای کوله پشتی چتر نجات، یک کوله پشتی معمولی به پشت بسته است.

شاید بپسندید: داستان دو کارگر که یکی از دیگری دو برابر بیشتر حقوق می گرفت!

آزمون با شناخت فرد احمق

امیدوارم از آزمون خاص با شناخت فرد احمق استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

معما: تصور کن که داخل اتاقی هستی که نه در داره نه پنجره، چه جوری میای بیرون!؟

در برابر انتقاد چه واکنشی داری!؟ | فقط بگو در نگاه اول چی دیدی!؟

آزمون تمرکز: مجموع ارزش عددی لوازم آرایشی زنانه را پیدا کنید!

تست هوش: کدامیک از کودکان پسر نیست و دختر است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا