;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: مجموع ارزش عددی لوازم آرایشی زنانه را پیدا کنید!

تست ریاضی با لوازم آرایشی: اگر ارزش عددی هر شی آرایشی را در تست ریاضی با لوازم آرایشی پیدا کنید، یک نابغه هستید! در مسابقه یا آزمون  امروز، ارزش هر مورد شی آرایشی را بیابید. برای حل این معما، تجزیه و تحلیل دقیق هر خط مهم است. هر کدام از آنها اشیاء متفاوت و عملیات متفاوتی را ارائه می دهند. لازم است، از این، عملیاتی که معتبر است، مشخص شود. با مجله خبری چشمک و تست ریاضی با لوازم آرایشی همراه شوید.

با بررسی هر ردیف، باید بتوانید ارزش هر مورد را یکی یکی بیابید. بدیهی است که باید با خط اول شروع کنید، که به شما امکان می دهد اولین مقدار را پیدا کنید. بعداً باید از این متغیر برای تعیین سایر عناصر استفاده کنید. باید در نظر داشت که نتیجه به دست آمده از خطوط قبلی برای یافتن راه حل نهایی ضروری است. بنابراین باید تمام مقادیری را که پیدا کرده اید پیگیری کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: کدامیک از کودکان پسر نیست و دختر است!؟

تست ریاضی با لوازم آرایشی

چگونه می توانید به شما در یافتن راه حل این معما کمک کنید؟ برای یافتن مقدار هر شیء در این پازل ریاضی، توصیه می شود ابتدا از ساده ترین عملیات استفاده کنید. کسر در حل این معما بسیار مهم است. این ممکن است نیاز به ترکیب چندین عملیات یا انجام یک محاسبه ذهنی سریع برای یافتن سریع مقادیر داشته باشد.

برای رسیدن به پاسخ صحیح باید در رویکرد خود صبور و روشمند باشید. در نهایت، مهم است که مراقب تله ها باشید. گاهی اوقات تعداد اشیاء در هر ردیف یکسان نیست. اغلب شما این نوع تله را در خط آخر یا ماقبل آخر دارید. بنابراین توصیه می شود چشمان خود را باز نگه دارید، زیرا اگر مراقب نباشید، ممکن است تمام محاسبات شما نادرست باشد.

شاید بپسندید: بهلول و مرد کفشدوز: داستان کفشدوزی که فکر می کرد زرنگ است و می تواند بهلول را سرکیسه کند!

تست ریاضی با لوازم آرایشی

.

.

.

.

 

.

.

.

جواب تست ریاضی با لوازم آرایشی

آیا به پاسخ تست ریاضی با لوازم آرایشی دست پیدا کردید؟ آیا به زمان بیشتری برای رمزگشایی و حل این آزمون نیاز دارید. باید بدانید که این آزمون ها می توانند برای ورزش و تمرین مغز شما بسیار مفید باشند. شما 10 ثانیه دیگر فرصت دارید تا تست ریاضی با لوازم آرایشی را حل کنید.

.

.

.

.

.

جواب تتست ریاضی با لوازم آرایشی: شما 21 را پیدا کرده اید، این پاسخ صحیح است! ما ارزش هر شی را به شما می دهیم:

یک رژگونه 10، دو عطر 4، دو رژ لب 2 ارزش دارد. مراقب باشید، یک رژلب 1 ارزش دارد و یک عطر 2. این تله ای بود که باید از آن اجتناب می کردید. اگر تمرکز داشتید، متوجه این جزئیات می‌شدید.

شاید بپسندید: تست هوش: عدد مناسب را با توجه به اعداد موجود دیگر مثلث پیدا کنید!؟

تست ریاضی با لوازم آرایشی

امیدوارم از تست ریاضی با لوازم آرایشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

تست تمرکز: کدامیک از افراد تصویر یک ربات است!؟

چیستان | چهارتا کبوتر رو درخت نشستن؛ دوتاشون می خوان پرواز کنن، چندتا کبوتر رو درخت مونده!؟

ضریب هوشی ات رو با پیدا کردن پاسخ عبارت چهارم، محک بزنید!

با دلیل بگوئید معشوقه مرد بیمار دست شکسته، کدام زن است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا