;
تفریح و سرگرمی

با حرکت دادن 1 چوب کبریت، عبارت غلط را اصلاح کنید!

سوال ریاضی با عبارت نادرست: این معادله در وضعیت فعلی نادرست است. تنها 5 درصد از مردم در کمتر از 10 ثانیه قادر هستندتا با جابجایی 1 چوب کبریت در سوال ریاضی با معادله نادرست به موفقیت دست پیدا کنند. پازل ها راهی عالی برای آزمایش هوش و مهارت های حل مسئله شما هستند. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با عبارت نادرست همراه شوید.

از تست‌های هوش کلاسیک مانند جدول کلمات متقاطع، آزمون‌ها و پازل‌های منطقی گرفته تا پازل‌های پیچیده‌تر، حل بازی‌های فکری تمرینی عالی برای مغز است. در این زمینه، معادله شروع 1+2+3+8=21 است. اما این معادله اشتباه است. معما یا چالش دقیقاً یافتن راه حل و تصحیح اشتباه معادله در کمتر از 10 ثانیه است. ما شما را به حل یک معمای جدید دعوت می کنیم! برای رسیدن به این هدف، باید مشاهده کنید و تمرکز کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و برای یافتن راه حل خارج از چارچوب فکر کنید.

شاید بپسندید: گروه خونی‌، ویژگی‌های اصلی شخصیتی‌ات را افشا می‌کند!

سوال ریاضی با عبارت نادرست

این چالش ها امروزه در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب هستند و توسط کاربران، افراد مشهور یا شرکت ها برای سرگرمی و آموزش دیگران ارائه می شوند. پازل ها می توانند به همان اندازه که سخت هستند آسان باشند و می توانند از ریاضیات ذهنی تا حل مسائل پیچیده تر از طریق منطق و استنتاج را شامل شوند.

امروز یک بازی فکری داریم که شما را در معرض آزمایش قرار می دهد: 1+2+3+8=21. هدف ساده است: در کمتر از 10 ثانیه راه حل را پیدا کنید. پس آماده ای؟ به یاد داشته باشید که زمان محدود است!چالش روز را کشف کنید! امروز فقط می توانید 1 چوب کبریت را برای حل عبارت حرکت دهید. بنابراین، برای انجام این چالش آماده اید؟ برای موفقیت در یک پازل، باید روی ذهن و خلاقیت خود کار کنید. برای یافتن راه حل باید قسمت های مختلف را با دقت مشاهده و تمرکز کنیم. با سوال ریاضی با عبارت نادرست همراه باشید.

ما باید یاد بگیریم که خود را با چالش هایی که برایمان پیش می آید سازگار کنیم و در هنگام انباشته شدن مشکلات صبور باشیم. علاوه بر این، داشتن یک استراتژی خوب برای برخورد منطقی و منطقی با مشکل مهم است. همچنین یافتن راه حلی که خیلی پیچیده نباشد و به راحتی قابل اجرا باشد ضروری است.

شاید بپسندید: داستان دو کارگر که یکی از دیگری دو برابر بیشتر حقوق می گرفت!

سوال ریاضی با عبارت نادرست

.

.

.

.

.

.

.

.

.

سوال ریاضی با عبارت نادرست

ما چالشی را به شما پیشنهاد می کنیم که در شبکه های اجتماعی مانند توییتر یا اینستاگرام بسیار محبوب است. بنابراین اگر نتوانستید به پاسخ دست پیدا کنید، بهتر است در این فعالیت شرکت کنید و برای حل این حساب تلاش کنید.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

جواب سوال ریاضی با عبارت نادرست: راه حل معما را در انتهای این پاراگراف برای شما پیوست کرده ایم. ما مطمئن هستیم که اگر کمی دقت کنید راه حل را در زمان مشخص شده پیدا خواهید کرد! راه حل 1+2+3+8=21 است. به کسانی که در کمتر از 10 ثانیه جواب را پیدا کردند تبریک می گویم! شما واقعا با استعداد هستید!

شاید بپسندید: معما: تصور کن که داخل اتاقی هستی که نه در داره نه پنجره، چه جوری میای بیرون!؟

سوال با عبارت نادرست

امیدوارم از سوال ریاضی با عبارت نادرست استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

در برابر انتقاد چه واکنشی داری!؟ | فقط بگو در نگاه اول چی دیدی!؟

آزمون تمرکز: مجموع ارزش عددی لوازم آرایشی زنانه را پیدا کنید!

تست هوش: کدامیک از کودکان پسر نیست و دختر است!؟

بهلول و مرد کفشدوز: داستان کفشدوزی که فکر می کرد زرنگ است و می تواند بهلول را سرکیسه کند!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. اگه چوب کبریت پایین سمت چپ 8 رو برداریم و بزاریم بالا سمت چپ 3 میشه 1+2+9+9که میشه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا