;
تفریح و سرگرمی

اگر باهوشی مجرم را در 5 ثانیه شناسایی کن!

آزمون تصویری شناسایی مجرم : بسیاری از افراد مشغول کردن خود با سوالات هوش را دوست دارند. این سوالات می تواند ذهن آن ها را آزاد کند. هر چه بیشتر آنها را نسبت به محیط اطراف اشنا کند. جزئی نگری و دقت را در آنها افزایش دهد. در آزمون تصویری شناسایی مجرم شما با یک سوال هوش تصویری بسیار جالب روبرو هستید.

این سوال هوش از آن جهت جالب و خاص است که بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز است. شما باید به دقت به تمام زوایا دقت کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید. یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند در کمتر از 5 ثانیه این چالش را حل کند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی مجرم همراه باشید و مهارتهای خود را بسنجید.

شاید بپسندید: حکایت زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ بخش دوم

آزمون تصویری شناسایی مجرم

آیا می توانید این آزمون را که بارها و بارها در فضای مجازی همرسانی شده است را حل کنید. خوب نگاه کنید، به نظرمی رسد که یکی توانسته از زندان فرار کند. اما اینکه آن فرد کدام یکی است به نظر ساده نیست. باید شما تمام جزئیات را بررسی کنید. البته یادتان باشد شما زمان زیادی برای شناسایی این مجرم ندارید. با دقت به تصویر نگاه کنید!

شاید بپسندید: تست هوش: با پایین آمدن سنگ، کدام فرد در پایین جان خود را از دست می دهد!؟

آزمون تصویری شناسایی مجرم

شاید بپسندید: فردی که نان را از روی میز رستوران برداشته شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مجرم

احتمالا شما دوست عزیز توانستید که زندانی فرارری را تشخیص دهید. اما اگر نتوانستید و منتظر یک فرصت دیگر هستید، 5 ثانیه دیگر به شما وقت داده می شود.

احتمالا بپسندید: کدام دختر را نجات میدی تا بگم آدم ماجرا جو هستی یا محافظه کار!؟

 

 

.

.

.

.

احتمالا این بار مجرم را شناسایی کردید. می توانید به تصویر پاسخ و همچنین توضیحات پائین صفحه مراجعه کنید. همان گونه که در تصویر مشخص و در بالا هم گفته شد، در تصویر یک زندانی فراری وجود دارد. گفته نشده بود که زندانی فراری حتما و حتما باید در میان مشتریان این رستوران باشد. اگر دقت کنید دستبند باز شده را بر روی دست های صندوقدار مشاهده می کنید. پاسخ به همین سادگی بود.

این سوالات هوش قطعا می تواند دقت و ریزبینی شما را افزایش دهد و باعث می شود در بلند مدت به شدت جزئی نگر شوید. احتمالا این ازمون برای شما بسیار راحت بود. ما در مجله خبری چشمک آزمون های بیشتری را در اختیارتان قرار می دهیم. با چشمک همیشه همراه باشید و این آزمون ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید:اگر در نگاه اول اشتباه تصویر دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی مجرم امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

آزمون دقت ذهن: فقط افراد تیزبین در یک نگاه چهره متفاوت را پیدا می کنند!

حکایت زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ قسمت اول

چیستان: پایتخت یک کشور اروپایی است که با حذف حرف اولش واحد پول یک کشور بدست می‌آید!

تست هوش: با توجه به 3 عبارت دیگر، پاسخ عبارت آخر چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا