;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با پایین آمدن سنگ، کدام فرد در پایین جان خود را از دست می دهد!؟

تست تصویری پرتاب سنگ: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

همانطور که تصویر را می بینید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را تجزیه و تحلیل کنید. به نظر شما در تصاویر موجود، اگر E سنگ را به سمت پائین هل دهد و سنگ حرکت کند، در پائین چه کسی می میرد. با تست تصویری پرتاب سنگ با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید. این پازل مطمئناً عملکرد شناختی شما را تقویت می کند!

شاید بپسندید:اگر در نگاه اول اشتباه تصویر دختر را پیدا کنی، نابغه ای!

تست تصویری پرتاب سنگ

همان طور که اشاره شد اگر E سنگ را به سمت پائین هل دهد و سنگ حرکت کند، در پائین چه کسی می میرد. با تست تصویری پرتاب سنگ با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید. این پازل مطمئناً عملکرد شناختی شما را تقویت می کند!

ابتدا باید به خاطر داشته باشید که سنگ علیرغم شکل هلالی خود به طور معمول به سمت پایین می غلتد. همچنین، هنگام تجزیه و تحلیل چیزها، تمام فیزیک و زمین را در نظر داشته باشید. به نظر شما، کدامیک از افراد زیر در تصویر می میرد.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: فقط افراد تیزبین در یک نگاه چهره متفاوت را پیدا می کنند!

تست تصویری پرتاب سنگ

شاید بپسندید: حکایت زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ بخش دوم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت زنان حیله گر و جذاب و قول و قرار در حمام+ قسمت اول

پاسخ های احتمالی تست تصویری پرتاب سنگ

در ادامه قبل از ارائه پاسخ بهتر است پاسخ های احتمالی را مورد بررسی قرار دهیم:

پاسخ 1: D و C

“D” ممکن است ابتدا بمیرد، زیرا به وضوح از صحنه بالا به نظر می رسد که E نسبت به D کینه ای دارد و قصد دارد او را بکشد. اما اگر سنگ هلالی به پایین غلت بخورد و به تعادلی برخورد کند که C زیر آن دراز کشیده است؟ در این صورت ممکن است C هم بمیرد. (به شرطی که سنگ خیلی سنگین باشد.)

احتمالا بپسندید: کدام دختر را نجات میدی تا بگم آدم ماجرا جو هستی یا محافظه کار!؟

فرد اول یا همان D

پاسخ 2: D، C و E

طبق تعبیر بالا، اگر D و C هر دو کشته شوند، به احتمال زیاد اولین سنگی که توسط “E” هل داده شده است، به تعادل برخورد کرده و در نتیجه باعث می شود که سنگ دیگر روی ترازو به سمت بالا بپرد و در پایان به E هم برخورد کند. بنابراین، با فشار دادن یک سنگ، D، C و E – هر سه کشته می شوند. با این حال، این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که سنگ اول به اندازه‌ای سنگین باشد که سنگ بزرگ را در طرف دیگر الاکلنگ پرت کند.

تست تصویری پرتاب سنگ

پاسخ 3: D، C و B

همچنین ممکن است سنگ دوم روی تعادل به سمت بالا حرکت کند و به جای “E” به “B” برخورد کند. اگر این درست باشد، سه تلفات وجود دارد – D، C و B. اما، این تنها در صورتی امکان پذیر است که سنگ به اندازه کافی سنگین باشد!

تست تصویری پرتاب سنگ

پاسخ 4: فقط D

فقط D و احتمالاً C می میرد!

به خاطر داشته باشید که سنگ هلالی، جرمی برابر با سنگ روی الاکلنگ ندارد. علیرغم اینکه هر دو سنگ قطر یکسانی دارند، صخره هلالی، بخش بزرگی از وزن خود را از دست داده است. بنابراین، هنگامی که E از سنگ هلالی به پایین می غلتد، جرم کافی برای پرتاب سنگ بزرگ در آن سوی الاکلنگ وجود نخواهد داشت. تنها فرد دیگری که احتمالاً می تواند بمیرد C است، اما این تنها در صورتی است که سنگ هلالی آنقدر سنگین باشد که تخته الاکلنگ را پایین بیاورد.

بنابراین بر اساس منطق، پاسخ 4 پاسخ کاملاً صحیح است!

 

آیا درست حدس زدید که اگر E سنگ را هل دهد چه کسی می میرد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

فرد اول یا همان D

امیدوارم از تست تصویری پرتاب سنگ امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: پایتخت یک کشور اروپایی است که با حذف حرف اولش واحد پول یک کشور بدست می‌آید!

تست هوش: با توجه به 3 عبارت دیگر، پاسخ عبارت آخر چند می شود!؟

چیستان: آن چیست که وقتی پر است راه می‌رود وقتی خالی است می‌ایستد!؟

بگو در نگاه اول چی دیدی تا بگم ویژگی های شخصیتی مخفی‌ات چیه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا