;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگو که این خانم خوشکله، مامان کدومیکی از این دختر است!

آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر: سوالات هوش تصویری بخش جدایی ناپذیر از شبکه های اجتماعی هستند. شبکه های اجتماعی تعامل مجازی میان آدمها را افزایش داده اند. هر کسی دوست دارد مطالب مورد توجه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. یکی از مطالب و موضوعاتی که در شبکه های اجتماعی، طرفدارن بسیاری کسب کرده است، معماهای تصویری است. در آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر شما باید بتوانید در کمتر از 3 ثانیه مادر و دختر را شناسایی کنید. این کار تنها برای کسانی که دقت و تمرکز بالا دارند، امکان پذیر است.

بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک تلاش دارد هر روز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، بازی های فکری و سوالات معمایی جالب را به اشتراک بگذارد. با آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر همراه بوده و تلاش کنید با کمک این ازمون ها سطح مهارت های شناختی و توانائیهای خود را مورد ارزیابی قرار دهید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر همراه باشید.

شاید بپسندید:(ویدیو) رانندگی در اینجا دل شیر می خواهد، یک لحظه غفلت مساوی با مرگ است!

آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر

امروز نیز بخش سرگرمی مجله خبری چشمک با یک سوال تصویری با شماست. شما باید برای حل این سوال تصویری از تمام حواس خود استفاده کنید. دقت، تمرکز و تیزبینی از جمله فاکتورهایی است که به شما کمک می کند تا در زمان مشخص شده بتوانید این سوال معمایی تصویری را حل کنید. آزمون شناسایی مادر و دختر یکی از آسان ترین و در عین حال گیج کننده ترین سوالات معمایی است که تاکنون با آن روبرو شده اید.

در تصویر آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر شما با چهار خانم در تصویر روبرو هستید. سه دختری که کتار هم نشسته اند با یکدیگر دوست هستند و بیشتر اوقات در کنار هم به حل تکالبف درسی خود می پردازند. سوالی که سازنده این تصویر مطرح نموده است بر روی این نکته استوار است که کدامیک از دختران می تواند، فرزند خانم تصویر باشد.

به باور سازنده آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر، افراد بسیار کمی می توانند در کمتر از 3 ثانیه به این معما پاسخ دهند. وی معتقد است که بیشتر ما آدمها آنقدر بر روی کلیات تمرکز کرده ایم که مغز ما نمی تواند جزئیات را ببیند و تحلیل کند. سازنده آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر معتقد است که یک فرد جزئی نگر و تیزبین به آسانی می تواند این معما را حل کند. تنها با یک نشانه کوچک شما می تواند دختر واقعی این زن را شناسایی کنید. پس به دنبال همان نشانه باشید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:داستان زیبا و عاشقانه پستچی!

آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر

احتمالاً بپسندید: کدوم دختر ژاپنی قرن 18 ثروتمنده!؟ | فقط افراد با اطلاعات عمومی بالا میتونن جواب بدن!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه عدد مخفی این تصویر را تشخیص بدی، چشات هیچ مشکلی نداره!

.

.

.

شاید بپسندید:(ویدیو) پیشرفت طراحی اتومبیل بی ام دبلیو در گذر زمان

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر

معماهایی مشابه آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر باعث می شوند که شما بیش از اندازه دقت و تمرکز کنید. همین مسئله باعث فعالیت های سلول های خاکستری مغز شما می شود. احتمالا به پاسخ دست پیدا کرده باشید. اگر هنوز بدنبال پاسخ و شناسایی آن نشانه هستید 3 ثانیه دیگر فرصت دارید.

شاید بپسندید: کدام پنگوئن با بقیه فرق دارد!؟ | اکثر افراد نمی توانند این پنگوئن را شناسایی کنند!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست شخصیت: اگه فقط بتونی یکی از این دخترا رو نجات بدی، کدوم یکی رو نجات میدی!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر: احتمالا اگر تاکنون نتوانستید معما را حل کنید، خسته شده باشید. اما نگران نباشید. همین تلاش می تواند سطح دقت و تمرکز شما را در بلند مدت اافزایش دهد. فقط کافی روزانه مدت زمان مشخصی را به حل جدول و دیگر بازی های فکری بگذرانید. اگر خوب به تصویر دقت کنید یکی از دختران دستبندی با حرف V انگلیسی بر دست دارد. در تصویر زن نیز او نیز بر مچ دست خود همان حرف را خالگوبی دارد. احتمالا حرف اول اسم دخترش است.

شاید بپسندید:چشات تیز و عقابی باشه تو یه نگاه همه بزهای کوهی تصویر رو شناسایی می کنی!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی مادر و دختر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: یکی از گل ها را انتخاب کن تا بگم که در کارها وظیفه شناسی یا یک آدم زیرکار در رو!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:یکی از سایه ها را در این تصویر انتخاب کن تا بهت بگم چه جور آدمی هستی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: قدرت دیدت خوب باشد، در 10 ثانیه تفاوت های دو تصویر سگ بامزه را پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: یکی از این هیولاهای خنده دار را انتخاب کنید، بعدش نتیجه را بخوانید! شگفت زده خواهید شد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:اگر در میان خطوط، حیوان تصویر را شناسایی کردی بینایی ات مشکلی نداره!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:  داستان کوتاه تاریخی ماست و خیار ناصرالدین شاهی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

فقط کسایی که حواسشون جمع هست متوجه اشتباه تصویر این ماهیگیر میشن!

کدومیکی از این ورزشکارا، اسمش بن هست!؟

اگه تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر این دو کودک بازیگوش رو پیدا کنی، واقعاً نابغه ای!

سوال هوش: به چوپان کمک کن گوسفنداش رو از خطر گرگ و رودخانه نجات بده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا