;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد فروشگاه، یک متهم تحت تعقیب است!؟

آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب:اوقات فراغت و چگونگی سپری نمودن آن از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه کارشناسان حوزه سلامت قرار گرفته است. بسیاری از بیماری هایی که ممکن است امروزه با ان روبرو باشیم، بدلیل کاهش تحرک جسمی و مغزی است. بر همین اساس بسیار معتقدند برای سلامت جسم، ورزش صبحگاهی یا عصرگاهی چند دقیقه ای برای بدن لازم است. وقتی جسم نیازمند تمرین و ورزش است ذهن ومغز نیز برای حفظ سلامتی خود به تمرین و ورزش کردن نیازمند است.

مجله خبری چشمک با درک این مسئله تلاش می کند تا روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. شما می توانید با اختصاص تنها چند دقیقه از وقت فراغت خود برای انجام این سوالات و بازی های معمایی، سلامت مغز خود را در سنین کهنسالی و میان سالی تضمین نمائید. با آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب با مجله خبری چشمک همراه باشید و تلاش کنید تا این معمای تصویری را در کمتر از 3 ثانیه حل نمائید.

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارات، پاسخ 345+1=؟ چند می شود!؟

آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب

بسیاری از معماهای تصویری بیشتر از آنکه نیازمند منطق و تحلیل باشند، تلاش دارند تا توانائیهای شناختی شما را به صورت عملی محک بزنند. در بسیار از اوقات ذهن آنقدر گرفتار کلیات شده است که نمی تواند بدیهی ترین چیزها را مشاهده کند. لذا این سوالات تصویری تلاش می کند تا قدرت تمرکز و جزئی نگری را در ما افزایش دهند. با انجام مستمر چنین آزمون هایی متوجه خواهید شد که چه اندازه دقیق تر و جزئی نگرتر شده اید.

پس اگر احساس می کنید که نیازمند چنین آزمون ها ومعماهای تصویری هستید آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب و آزمون های مشابه را که در بخش سرگرمی مجله خبری چشمک با شما به اشتراک گذاشته می شود را فراموش نکنید.

اگر به دنبال اثبات قدرت بینایی و دیگر مهارت های شناختی خود هستید، آزمون شناسایی مجرم تحت تعقیب را دنبال کنید. تصویر یک روز کار در یک فروشگاه را به تصویر می کشد. پلیس شهر به دنبال یک مجرم فراری است و تمام تصاویر و عکس های این مجرم را در فضای اینترنت و سرتاسر شهر پخش نموده است.دوربین های امنیتی به سوی یک نقطه از فروشگاه تمرکز کرده اند. گویا مجرم فرار در کنار صندوق یک فروشگاه است.

اما واقعا کدامیک از این افراد مجرم فراری هستند. پلیس باید پس از اطمینان، اقدام به دستگیری کند. چون در صورت اشتباه پلیس، فرد مجرم ممکن است یا سریعا فرار کند و یا اینکه با اسلحه تعدادی از افراد را به گروگان بگیرد. حال شما وظیفه دارید با دلیل و در یک نگاه مجرم را شناسایی کنید و به پلیس اطلاع دهید. اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب نگاه کنید.

شاید بپسندید:چه انتظاراتی از شریک عاطفی خود دارید | با شرکت در این تست روان شناسی متوجه خواهید شد!

آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: در 5 ثانیه عدد متفاوت را در تصویر پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فال رنگ چشم + طالع بینی جالب و واقعی رنگ چشم

پاسخ آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب

موفقیت شما در آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب وابسته به قدرت تمرکز و جزئی نگری شماست. اگر در یک نگاه نتوانستید از تصویر چیزی متوجه شوید، یک فرصت 3 ثانیه ای دیگر در اختیار شما گذاشته می شود.

شاید بپسندید: از چاله درآمدن و به چاه افتادن | حکایت شنیدنی مار و لاک پشت از کلیله و دمنه!

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت جالب بلدرچین و کشاورز | کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!

به فردی که در سمت چپ تصویر قرار دارد دقت کنید. چهره او بسیار شبیه به تصویر تابلویی است که پلیس در فروشگاه نصب کرده است. شکل ابروی وی با تصویر تابلو مطابقت دارد. او تلاش می کند عادی رفتار کند، به همین دلیل با صندوق دار در حال گفتگو است.

برخی به زن سمت چپ اشاره کرده اند که کلاه گیس گذاشته است. او تصویر متهم فراری را دیده است که بسیار شبیه اوست. اما باید گفت شکل ابروی این زن با تصویر مطابقت ندارد و این زن از اینکه می بیند تصویر مشابه او به عنوان متهم فراری بر روی دیوار است، شگفت زده و حتی دچاز اضطراب شده است.

شاید بپسندید: پیرمرد طمعکار و دخترک روستایی| داستان دختر باهوشی که حال پیرمرد هوسباز را گرفت!

آزمون شناخت مجرم تحت تعقیب

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت مجرم تحت تعقیب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با شناسایی حرف متفاوت در میان حروف G، ثابت کن که قدرت دیدت مثل عقابه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر نکته سنجی، بگو همسر آقای خوش تیپ عصبی کیه!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبرید یا پیرو؟

با دلیل بگوئید که کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟

تست قدرت تمرکز: عدد 212 را در تصویر پیدا کنید!

مسافر مشکوک را در یک نگاه پیدا کنید | معمای تصویری که تقریباً هیچکس آن را حل نکرد!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. اون اقاهه فقط شبیه عکس است وگرنه اگر دقت کنید پیرزنه مرده و کلاه گیس تنشه و داره از استرس اینکه بفهمن فراریه داره عرق میریزه.

  2. اشتباهه جوابش میشه مرد سمت راستی‌ هه چون اگه به طرف سمت خال ها در عکس تابلو هه و خودشون دقت کنید میشه سمت راستیه در تابلو خال در سمت چپش هسن ولی مرد سمت چپ خالش در سمت راست صورتش هست ولی مرد سمت راست خال در سمت چپش هست پس مرد سمت راستی هست😊

  3. اون مرد سمت چپ فقط شکل مرد تحت تعقیب است ولی اگر دقت کنید پیر زن سمت راست از استرس و موهای زیر کلاه گیسش همان مرد تحت تعقیبه

  4. نه دیگه شما به ابرو های پیرزنه دقت کنید کلفته یکم ولی اون عکس ابروهاش با مرد سمت چپ یکی هست شاید پیرزنه خسته شد استرس نداره ولی فکنم کلاه کیس گذاشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا