;
تفریح و سرگرمی

چه انتظاراتی از شریک عاطفی خود دارید | با شرکت در این تست روان شناسی متوجه خواهید شد!

تست روان شناسی پیش بینی آینده: وقتی در را باز می کنید ، می بینید که تعدادی حیوان پشت در هستند و هر کدام پاکت نامه ای برای شما آورده اند. در این نامه ها آینده زندگی شما پیش بینی شده است ، اما وقتی پاکت را باز می کنید، متوجه می شوید که هر کدام از این نامه ها پیامی متفاوت در مورد آینده شما دارند. اما تمام این پاکت ها متعلق به شما نیست و از بین آنها فقط دو حیوان را می توانید انتخاب کنید و پاکت او را بردارید و بخوانید تا متوجه شوید که چه آینده‌ای در انتظار شماست. با تست روان شناسی پیش بینی آینده و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: پیرمرد طمعکار و دخترک روستایی| داستان دختر باهوشی که حال پیرمرد هوسباز را گرفت!

تست روان شناسی پیش بینی آینده

یکی از این دو حیوان حامل اخبار خوب و دیگری اخبار خوبی برای شما ندارد. کدام یک از حیوانات زیر حامل خبر خوب و کدام یک حامل خبر بد برای شما هستند؟ لطفا یک حیوان برای خبر خوشحال کننده و یکی دیگر برای خبر ناگوار را در تست روان شناسی پیش بینی آینده انتخاب کنید:

ببر

سگ

گوسفند

طوطی

لاک پشت

 

شاید بپسندید: اولین چیزی که در تصویر می‌بینید،تعیین می‌کند که آیا یک رهبرید یا پیرو؟

تست روان شناسی پیش بینی آینده

شاید بپسندید: سوال هوش: با توجه به دیگر عبارات، پاسخ 345+1=؟ چند می شود!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: فال رنگ چشم + طالع بینی جالب و واقعی رنگ چشم

نتیجه تست روان شناسی از پیش بینی آینده

برای بیشتر مردم ، خوب یا بد بودن آینده کاملا” با ازدواج آنها و انتخاب شریک زندگی شان در ارتباط است و حیوانی که در این بازی انتخاب کرده اید هم به نوعی نشان می دهد شما زندگی با چه افرادی را خوب و لذت بخش و زندگی با چه کسانی را دشوار ، ناراحت کننده و حتی غیر قابل تحمل می دانید.

در این بازی حیوانی که انتخاب می کنید نشان دهنده انتظارات شما ازهمسر آینده یا کسی است که شما از او خوشتان نمی آید و زندگی با او را نمی پسندید.

شاید بپسندید:حکایت جالب بلدرچین و کشاورز | کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدام مخزن زودتر از بقیه، پر می شود!؟

تست روان شناسی پیش بینی آینده

ببر

خبر خوشحال کننده

به اعتقاد شما زندگی در کنار یک فرد جاه طلب و بسیار قدرتمند و قاطع ، رضایت بخش خواهد بود. از آنجا که شما به چنین ویژگی های شخصیتی علاقمند هستید ، می توانید سرکش بودن چنین فردی را ساده تر تحمل کنید.

خبر ناراحت کننده

شما از افرادی که خودشان را کاملا باور دارند و این خود باوری موجب غرور و تکبر آنها شده است و از طرفی جدی و قاطع هستند ، خیلی خوشتان نمی آید ؛ یعنی زندگی در کنار فردی که می خواهد تصمیم گیرنده نهایی بوده و حرف ، حرف خودش باشد ، برای شما جهنم است.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: عدد 6 را میان حروف P پیدا کنید!

سگ

خبر خوشحال کننده

وفاداری و صداقت و فداکاری از جمله ویژگی های شخصیتی که شما در شریک زندگی تان بدنبال آن هستید.

خبر ناراحت کننده

شما هرگز نمی توانید با کسی که می خواهد همیشه همه را از خودش خشنود و راضی نگه دارد ، زندگی کنید. به نظر شما کسی که به دیگران بیشتر از خودش فکر می کند، در حال هدر دادن زندگی خود است و به همین دلیل چنین فردی را به عنوان شریک زندگی تان انتخاب نمی کنید.

گوسفند

خبر خوشحال کننده

شما راز خوشبختی را در قناعت پیشگی و آرامی می دانید و به همین دلیل معتقد هستید زندگی در کنار چنین فردی می تواند خوشبختی را برای شما به ارمغان بیاورد.

خبر ناراحت کننده

بدترین نوع زندگی برای شما زندگی کسالت بار ، آرام و بی هیجان است .شما هرگز نمی توانید در کنار فردی زندگی کنید که ساعت ها در گوشه‌ای می نشیند و منتظر می ماند تا ببیند زندگی برایش چه تصمیماتی می گیرد.

طوطی

خبر خوشحال کننده

شما به دنبال یک شریک زندگی خوش صحبت ، خوش اخلاق ، شوخ و پر انرژی هستید ، یعنی کسی که به خوبی می داند چگونه شما را بخنداند.

خبر ناراحت کننده

شما هرگز نمی توانید در کنار فردی زندگی کنید که اهل پچ پچ کردن و غیبت کردن باشد. فردی که همواره به رفتار و گفتار دیگران دقت می کند تا آنها را سوژه گپ و گفت های دوستانه و غیر دوستانه بکند.

لاک پشت

خبر خوشحال کننده

شریک زندگی شما از آسمان فرود آمده است تا شما را خوشبخت کند.فردی آرام ، قابل اعتماد و مهربان که هرگاه به او نیاز دارید ، در کنار تان خواهد بود. در طول زندگی پایه پای شما می آید تا شما احساس تنهایی نکنید.

خبر ناراحت کننده

گذراندن زندگی در کنار فردی که تمام عمر معتقد است که باید آهسته و پیوسته حرکت کرد ، برای شما بسیار ناامید کننده است. بدترین شریک زندگی از نظر شما فردی است که از هیجان دوری کند ، حتی اگر بسیار تیز هوش هم باشد ، باز زندگی با او برای شما مثل کابوس است.

امیدوارم از تست روان شناسی پیش بینی آینده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با شناسایی حرف متفاوت در میان حروف G، ثابت کن که قدرت دیدت مثل عقابه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف آخرش را برداریم متضاد نسیه می شود!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: عدد 212 را در تصویر پیدا کنید!

مسافر مشکوک را در یک نگاه پیدا کنید | معمای تصویری که تقریباً هیچکس آن را حل نکرد!

داستان ضرب المثل هیزم تر به کسی فروختن از کجا آمده است!؟

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر ماهی قرمز را پیدا کنید!

عدد شانس متولدین هر ماه در سال جدید + روش محاسبه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 18 =

دکمه بازگشت به بالا