;
تفریح و سرگرمی

با دلیل بگوئید که کدامیک از افراد تصویر ممکن است با قطار برخورد کند!؟

آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر: سلول های خاکستری مغز مهمترین بخش وجودی انسان است که بهبود عملکرد آن می تواند بر زندگی انسان تأثیر مثبت بگذارد. همان گونه که جسم نیاز به ورزش دارد، مغز نیز نیاز به تمرین و ورزش دارد. بازی های فکری بهترین گزینه برای ورزش مغز به شمار می رود. مجله خبری چشمک در بخش تفریح و سرگرمی خود به صورت مرتب جذاب ترین و چالش برانگیزترین سوالات و معماهای تصویری را با شما به اشتراک می گذارد. با ما همراه باشید.

سوال هوش تصویری امروز که تحت عنوان آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر از جمله سوالات هوش تصویری است مه فعالبت های مغز را دو چندان می کند.انجام این آزمون تنها برای کسانی که دارای مهارت های ذهنی و شناختی بالا هستید، در زمان مشخص شده ممکن است. آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر می تواند میزان احاطه تان بر حواس های پنج گانه را تعیین کند.

شاید بپسندید: تست هوش: با شناسایی الگوی موجود، عدد آخر دنباله عددی را پیدا کنید!

آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر

همان گونه که بارها اشاره شد، مهارت های شناختی به وسیله بازی های فکری و انواع و اقسام سوالات و معماهای هوش توسعه و بهبود پیدا می کند. به واقع شما برای پاسخ به این گونه سوالات، نیاز دارید که از تمام ظرفیت های هوش، دقت و تمرکز خود استفاده کنید تا در زمان محدود مشخص شده، آن را حل کنید. به این ترتیب فعالیت های مغز شما افزایش پیدا می کند.

در تصویر آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر شما با یک صحنه خطرناک روبرو هستید. دو فرد در حال نزدیک شدن به مسیر قطار هستند. قطار در حال نزدیک شدن هست. در حالی که یکی از افراد هدفون به گوش داشته و احتمالا با صدای بلند آهنگ گوش می دهد و متوجه نزدیک شدن قطار نیست. در سمت دیگر یک روشندل (نابینا) هم به خط قطار در حال نزدیک شدن است. هر لحظه امکان تصادف وجود دارد. به نظر شما کدامیک از افراد تصویر در معرض خطر بیشتر قرار دارند؟ دلیل شما چیست؟

با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در کمتر از 5 ثانیه بهترین و معقولانه ترین پاسخ را ارائه دهید.

شاید بپسندید: حکایت مادر شوهر و عروس کم عقل: حکایت مردی که از دست زن خُل وضعش فرار کرد، اما گرفتار زن خُل وضع دیگر شد!

آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر

شاید بپسندید: چیستان | یکی از تجهیزات هواپیما که از هر طرف بخوانیم خودش می‌شود!!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر

سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید. تا آنجا که می توانید تصویر و احتمالات را تجزیه و تحلیل کنید. اگر پاسخ را تاکنون پیدا نکرده اید؛ می توانید به بالا برگشته و بیشتر تصویر را بررسی کنید و وضعیت را تحیل کنید.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: بازی فکری: اگه باهوشی در حد لالیگا به جنیفر کمک کن بفهمه صاحب دوچرخه کیه؟!

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر: به نظر می رسد که فرد سمت راست بیشتر در معرض خطر است. چرا که مشغول گوش دادن آهنگ است. کلاه سویشرت را به سر خود کشیده و نمی تواند سمت راست و چپ خود را به درستی ببیند. لذا امکان تصادف او زیاد است. اما فرد سمت چپ اگر چه نابیناست، و حس بینایی خود را از دست داده است، اما دیگر حواس او قوی است. قطعا او با عصای خود متوجه خطوط آهن شده است و همچنین صدای قطار را شنیده است. لذا او قطعا متوجه نزدیک شدن قطار شده و صبر خواهد کرد تا قطار عبور کند.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اولش را برداریم خالص می شود و اگر حرف اول و دومش را برداریم مایه حیات!؟

آزمون با شناسایی فرد در معرض خطر

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی فرد در معرض خطر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با توجه به وضعیت موجود، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!

 اصطلاح بار الاغ را که بردارند پالانش را هم به مقصد نمی رساند از کجا آمده است+ داستان

با دلیل بگو کدومیکی مشکوکه و احتمالا قصد سرقت از فروشگاه را داره!؟

چیستان | اون چه پرنده‌ایه که اگه بیوه بشه کچل میشه؟؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =

دکمه بازگشت به بالا