;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: با توجه به وضعیت موجود، آنکه آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!

آزمون هوش تصویری جنگل: بازی های فکری، پازل ها و تست ها را می تواند از جمله سرگرمی های اصلی فضای اینترنت است. شما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانید توانائیهای شناختی خود را محک بزنید. بر همین اساس بازی فکر امروز که تحت عنوان آزمون هوش تصویری جنگل در چشمک منتشر شده است، یک تمرین ورزشی خوب برای مغز شما می باشد. شما باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا این معما را رمزگشایی کنید.

هیچ چیز مانند یک تست یا ازمون تصویری نمی تواند مار را سرگرم کند. معمایی که در عین جذاب ودن بتواند به خوبی توانایی های شناختی ما را به چالش بکشد. آزمون هوش تصویری جنگل از جمله این آزمون هاست که شما را هم سرگرم و هم گرفتار خواهد کرد. گرفتار ارائه یک پاسخ درست. با مجله خبری چشمک و آزمون هوش تصویری جنگل همراه باشید.

شاید بپسندید: اصطلاح بار الاغ را که بردارند پالانش را هم به مقصد نمی رساند از کجا آمده است+ داستان

آزمون هوش تصویری جنگل

این معما شاید آسان به نظر برسد، اما پس از آنکه بخواهید آن را حل کنید متوجه خواهید شد که حل کردن آن چندان آسان نیست.  اما وقتی به هدف خود می رسیم به ما احساس برتری می دهد. چالش جدیدی که درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد، مانند اکثریت قریب به اتفاق در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت.. در تصویر آزمون هوش تصویری جنگل ماموریت شما مشخص است: آنکه در تصویر آسیبی نمی بیند را شناسایی کنید!

توانایی های شناختی و سطح ادراک خود را با ارائه پاسخ به معمای تصویری جنگل امتحان کنید.یادتان باشد که برای ارائه پاسخ فقط 5 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کدومیکی مشکوکه و احتمالا قصد سرقت از فروشگاه را داره!؟

آزمون هوش تصویری جنگل

احتمالا بپسندید: چیستان: اون چیه که مال توست، ولی بیشتر بقیه بکار می‌برندش؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری جنگل

هنوز به دنبال پاسخ معمای تصویری جنگل هستید. شاید پاسخ آنقدر اسان باشد که شما هنوز فکر می کنید. اشکالی ندارد. شما به هدف خود رسیده اید و برنده هستید. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می توانید بیشتر فکر هم فکر کنید. 1 ثانیه دیگر فرصت دارید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اولش را برداریم خالص می شود و اگر حرف اول و دومش را برداریم مایه حیات!؟

پاسخ آزمون هوش تصویری جنگل: بله درست است، خرس هیچ آسیبی نمی بیند. اگر دقت کرده باشید در صورت سوال، هیچ اشاره ای نشد که کدام انسان آسیب نمی بیند!؟ لذا با توجه به دو تصویر مجزا،خرس تنها موجودی است که آسیبی نمی بیند.

شاید بپسندید: چیستان | اون چه پرنده‌ایه که اگه بیوه بشه کچل میشه؟؟

آزمون تصویری جنگل

امیدوارم از آزمون هوش تصویری جنگل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود

تست هوش: با اضافه کردن 4 چوب کبریت، مربع را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید!

حکایت شاه عیاس و تنبه درباریان با پِهِن اسب : وقتی شاه عباش به جای تنباکو، پهن اسب روی قلیان درباریان قرار داد!

چیستان: نام حیوانی سه حرفی است که اگر حرف اولش را برداریم عضوی از بدن می شود!؟

اگر در این موقعیت باشی، به چه کسی چتر نجات می دهی!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =

دکمه بازگشت به بالا