;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: با دلیل بگوئید که چه کسی سیگاری است!

آزمون تصویری با شناخت فرد سیگاری: برای انجام آزمون امروز تنها 5 ثانیه فرصت دارید. شما با انجام این تست فرصت دارید تا خود وتوانائیهای شناختی خود را بهتر بشناسید. با انجام آزمون تصویری با شناخت فرد سیگاری اثبات کنید که هیچ چالش معمایی پیچیدهای برای شما وجود ندارد. قطعا این آزمون میتواند به خوبی قدرت دید و دقت و تمرکز شما را به چالش بکشد.

به چالش کشیده شدن مهارت های شناختی، سبب افزایش فعالیات مغز می شود. افزایش فعالیت مغز همان ورزش مغز است و بدین ترتیب شما می توانید سلامتی مغز خود را در سنین کهنسالی حفظ کنید. بدین ترتیب مغزتان می تواند از بیماری هایی همچون فراومش و آلزایمر در امان باشد. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین چالش های تصویری و معماها نظیر آزمون تصویری با شناخت فرد سیگاری با شماست. خود را محک بزنید و مطالب ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: عاقبت ترس از مرگ: حکایت دو همسایه که تصمیم گرفتند همدیگر را سر به نیست کنند!

آزمون تصویری با شناخت فرد سیگاری

همانطور که در سطور بالا اشاره شد، اگر می خواهید ثابت کنید که به معنی واقعی کلمه یک نابغه هستید، جرأت کنید بر معمای تصویری امروز که در زیر به شما ارائه می دهیم غلبه کنید. آیا آماده هستید؟

امروز ماموریت شما این است که به تصویر زیر با دقت نگاه کنید و فقط در 5 ثانیه کشف کنید که فرد سیگاری در تصویر چه کسی است!؟ چشم تیزبین خود را فعال کنید و یکی از برندگان باشید.

با دقت به تصویر نگاه کنید و سرنخ ها را دنبال کنید تا پاسخ صحیح را بیابید. توصیه می کنیم تا حد امکان تمرکز داشته باشید و حواس پرت نشوید. آگر آماده هستید به تصویر نگاه کنید. زمان 5 ثانیه شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: اگر تیزبین باشی،اشتباه تصویر پارک را در یک نگاه تشخیص می دهی!

آزمون تصویری با شناخت فرد سیگاری

شاید بپسندید: اصطلاح مرغش یک پا دارد از کجا آمده است+داستان و تصویر

.

.

.

.

 

 

.

.

.

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن در حماقت دست دیگری را از پشت بسته است!؟

پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد سیگاری

اگر این آزمون تصویری را در زمان مشخص شده حل کردید، به این معنی است که شما یک متخصص حل معماهای تصویری هستید و چالش سختی برای شما وجود ندارد. به مهارت های شما تبریک می گویم!با این حال، اگر شک دارید یا می خواهید پاسخ خود را بررسی کنید، در اینجا نشان می دهیم که سیگاری واقعی کیست..

شاید بپسندید: بازی فکری: فقط باید مثل انیشتین باهوش باشی بتونی بگی کدوم خانم خلافکاره؟!

 

 

.

.

.

.

.

 پاسخ آزمون تصویری با شناخت فرد سیگاری این است: زنی که در وسط تصویر قرار دارد، سیگاری است. او یک نخ سیگار را در پشت گوش خود قرار داده و احتمالا تصمیم دارد به زودی آن را استفاده کند. بسیاری ممکن است پیرمرد را فرد سیگاری تصیور تشخیص داده باشند. اما واقعا این دودی که در تصویر دیده می شود مشخصا مربوط به سیگار نیست. لزومی هم ندارد که او سیگار کشیدن خود را پنهان کند. در کالسکه زن هم چیزی شبیه یک پاکت سیگار دیده می شود، اما دلیل نمی شود که این پاکت سیگار متعلق به زن بچه دار باشد.

احتمالا بپسندید: چیستان: آن کیست که در ابتدا چهار پا دارد سپس دو پا و در نهایت سه پا!؟

شاید بپسندید:چیستان: در آسمان فقط یکی از آن هست اما در زمین بسیار زیاد!

آزمون با شناخت فرد سیگاری

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسایی اشتباه پارک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

ضریب بالای هوشی‌ات را با حل این معمای تصویری، ثابت کنید!

با دلیل بگوئید که کدومیکی اومده رستوران، در حالی که پول کافی نداره!؟

حیوانی که با بقیه فرق دارد را در تصویر پیدا کنید! | خیلی ها شکست خوردند!

داستان پینه دوز دو زنه و آهنگر ساده دل: پینه دوزی که با گفتن رازش، آهنگر را خانه خراب کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یازده =

دکمه بازگشت به بالا