;
تفریح و سرگرمی

اگر تیزبینی، نکته وحشتناک تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنید!

آزمون اشتباه وحشتناک تصویر: مجله خبری چشمک با یکی دیگر از آزمون های جالب با شما همراه است. اگر بتوانید آزمون اشتباه وحشتناک تصویر را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید، نشان دهنده تیزبینی و مهارت های شناختی بالای شماست. در صورتی که در زمان مشخص شده نتوانستید این آزمون را حل کنید، باید تلاش کنید تا سطح دقت، تمرکز و همچنین تیزبینی خود را با بازی های مختلف فکری افزایش دهید.

به واقع بازی های فکری می تواند تمام حواس شما و نیز مهارت های شناختی شما را به چالش بکشد. با به چالش کشیده شدن این مهارت ها، مغز مجبور است برای پاسخگویی به این بازی ها بیشتر فعالیت کند. افزایش فعالیت مغز به رشد مهارت های شناختی شما کمک زیادی خواهد کرد. اگر آماده هستید با کمک آزمون اشتباه وحشتناک تصویر ، امروز نیز ذهن و مغز خود را به چالش بکشید.

شاید بپسندید: چیستان | آن چیست که بال ندارد ولی پرواز می کند و چشم ندارد ولی گریه می کند!؟

آزمون اشتباه وحشتناک تصویر

باید بدانید که آزمون اشتباه وحشتناک تصویر هم از جمله آزمون هایی است که می تواند لحظات شگفت انگیزی را برای شما رقم بزند. با کمک آزمون شناخت اشتباه وحشتناک تصویر، شما می توانید خود و اطرافیانتان را بهتر بشناسید. تلاش کنید این معما را در زمان تعیین شده 5 ثانیه ای حل کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون اشتباه وحشتناک تصویر همراه باشید.

هدف چالش تصویری، شناسایی اشتباه وحشتناک تصویر است. خاطر داشته باشید که برای یافتن پاسخ صحیح فقط 5 ثانیه فرصت دارید. اما قبل از شروع، می خواهیم به شما توصیه ایی داشته باشیم. هر کاری که انجام می دهید را برای چند دقیقه رها کنید و روی آزمون اشتباه وحشتناک تصویر تمرکز کنید.

شاید بپسندید: تست هوش: با توجه به 3 عبارت اول، پاسخ عبارت چهارم چند می شود!؟

آزمون اشتباه وحشتناک تصویر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون اشتباه وحشتناک تصویر

اگر به این قسمت از یادداشت رسیدید، دو مسئله وجود دارد. یا شما موفق به یافتن راه حل نشدید و می خواهید پاسخ را بدانید یا اینکه بخشی از گروه کوچکی هستید که موفق به پاسخگویی به آزمون اشتباه وحشتناک تصویر شده اید.

 

.

.

 

.

.

پاسخ آزمون اشتباه وحشتناک تصویر: خطای علامتگذاری شده را در تصویر زیر برای شما منتشر می کنیم. دیدید آنقدرها هم سخت نبوده است. به سوکت برق دقت کنید! کامپیوتر به برق متصل نیست اما همچنان روشن است. همچنین دست چپ فرد تصویر حالت شبه مانند دارد. گویا فرد تصویر یک روح است. آیا شما نیز متوجه این اشتباهات شدید!؟

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که کدام زوج، انسان عادی نیستند!؟

آزمون وحشتناک تصویر

امیدوارم از آزمون اشتباه وحشتناک تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | کدام شهر ایران است که اگر حرف اول آن را برداریم، می‌توانیم روی آن بنشینیم!؟

رازهای خانه داروغه نانجیب | حکایتی در باب اینکه نباید براساس شنیده ها قضاوت کرد!

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر زن زیبا و هواپیمای قدیمی را پیدا کنید!

با پیدا کردن پرنده ای که بین تخته سنگ ها پنهان است، قدرت دیدت را ثابت کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا