;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پرنده ای که بین تخته سنگ ها پنهان است، قدرت دیدت را ثابت کن!

آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی: ما در عصری زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش فعالی پیدا کرده اند. در حال حاضر همه نسل ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکنون پازل ها در شبکه های اجتماعی نیز کاربران اینترنتی را به خود جذب کرده اند. این پازل ها علاوه بر سرگرمی دقت، توجه و تمرکز را در شما افزایش می دهند. امروز  وب سایت چشمک با یک پازل سخت مهمان شماست. باید پرنده را در آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی پیدا کنید.

پرنده را در عکس بیابید. اگر بینایی خوبی داشته و تیزبین باشید، پرنده را به راحتی پیدا خواهید کرد. این عکس آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و گفته می شود که در یکی از مناطق کوهستانی چین گرفته شده است. عکاس نیز متوجه پرنده نبود و بعدها متوجه آن شده است. در عکس یک پرنده وجود دارد. پیدا کردنش چندان راحت نیست. چون با رنگ سنگ های آنجا استتار شده است. با مجله خبری چشمک و آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی همراه شوید.

بیشتر بخوانید: شیرینی هندی با طعم زیر بغل + ویدیو

آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی

گاهی برخی تصاویر چشمان ما را فریب می دهند. این اتفاق به خصوص در طبیعت بسیار اتفاق می افتد. تو نمی توانی به درستی پدیده ها را تشخیص دهی. در آزمون امروز چشمان شما با یک عکش محک زده خواهد شد. با آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی همراه باشید.

اخیراً کاربران شبکه های اجتماعی مجذوب این عکس شده اند. برخی عکس ها ما را مسحور می کنند، برخی دیگر چشمان ما را فریب می دهند.  برخی از افراد هستند که از تماشای انواع ویدیوهای سرگرم کننده و ویدیوهای ویروسی لذت می برند. اما عده ای هم هستند که چالش ها را دوست دارند. به همین دلیل محتوایی که در شبکه جستجو می کنند نیز متفاوت است. من پازل عکس را دوست دارم. معماهایی مانند “چند حیوان در این عکس پنهان شده اند” .. “مار در این عکس پنهان شده است.. او را پیدا کنید” همیشه در حال پخش شدن هستند.

پازل های عکس گزینه ای عالی برای استراحت قبل از خواب و فعال کردن مغز هستند. اینها نه تنها مغز شما را تغذیه می کنند، بلکه چشمان شما را نیز آزمایش می کنند. برخی افراد تا زمانی که چیزی در عکس پیدا نکنند نمی خوابند. پازل های عکس اخیرا در شبکه های اجتماعی مرسوم شده است. در تصویر زیر نیز یک پرنده مخفی شده است، آن را پیدا کنید.

شاید بپسندید: اصطلاح ماست​ ها را کیسه کردن از کجا آمده است!؟ + داستانی نه چندان قدیمی

آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی

آیا نتوانستید هنوز پرنده را پیدا کنید؟ این پرنده دقیقا لای تخته سنگ ها است. اگر قدرت چشم و تمرکز زیاد باشد در کمتر از 5 ثانیه آنرا پیدا می کنید. بسیار آسان است. پس دوباره امتحان کنید. اگر پیدا نتوانستید به پایین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی: به این تصویر دقت کنید. پرنده در تصویر علامت گذاری شده است.

شاید بپسندید: هوش تحلیلی ات را با جابجایی 2 چوب کبریت و اصلاح عبارت، ارزیابی کن!

آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی

تصویر بزرگنمایی شده از این پرنده:

آزمون تمرکز با پرنده مخفی

امیدوارم از آزمون قدرت تمرکز با پرنده مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان | آن چیست که یک چشم دارد اما نمی بیند!؟

یک چشم تیزبین و ذهن فعال خرگوشهای مخفی درخت را در یک نگاه پیدا می کند!

 چیستان | اگر آن را بخوری، باید روزها بخوابی!

اگر در 3 ثانیه عدد متفاوت را بین اعداد 6098 پیدا کنی، قدرت تمرکزت نمره اش بیسته!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا