;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه باهوشا: با جابجایی دو چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را بدست بیاورید!

چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت: شما باید فقط 2 عدد چوب کبریت را جابجا کنید تا بزرگترین عدد ممکن را به دست آورید. برای انجام این کار فقط 6 ثانیه وقت دارید. هوش تحلیلی بیشتر با مهارت های شناختی بالا مشخص می شود. آیا فکر می کنید فردی باهوش هستید و قادر به حل انواع پازل هستید؟

ما شما را در چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت قرار دادیم تا ضریب هوشی خودتان را ارزیابی کنید! آیا می توانید این معمای تحلیلی را حل کنید؟ با مجله خبری چشمک و چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت همراه شوید. شما باید با حرکت دو عدد چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را به دست آورید.

شاید بپسندید: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت

اگرچه برای تکمیل این بازی نیاز به ذهن تحلیلی شماست، اما هوش تحلیلی به تنهایی برای حل این معما کافی نیست. شما همچنین به یک ذهن خلاق نیاز دارید. برای یافتن راه حل واقعاً به تخیل نیاز است. می توانید با تمرین با بازی های تحلیلی و استراتژی، مهارت های مغز خود را بهبود ببخشید. از دیدن وب سایت مچله خبری چشمک برای یافتن پازل های مغزی و تصویری دیگر برای حل در حین تفریح دریغ نکنید!

با حل این تست هوش ثابت کنید که می توانید خارج از چارچوب فکر کنید! چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت شما به این صورت است: در تصویر زیر عدد 9441 با کبریت شکل گرفته است. شما 6 ثانیه فرصت دارید تا فکر کنید و با حرکت دادن دو چوب کبریت، بزرگترین عدد را به دست آورید! زمان 6 ثانیه ای شما هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: اگه تیز و زبلی، 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت

احتمالاً بپسندید: دونستن نقاط قوت‌ات تو روابط اجتماعی سبب پیشرفت میشه،اگه ازشون خبر نداری یه منظره رو انتخاب کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری چوب کبریت: اگه ریاضی ات خوبه با یه حرکت چوب کبریت معادله ای صحیح درست کن!

پاسخ چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت

محدودیت زمانی به پایان رسیده است و شما دیگر مجاز به تغییر پاسخ خود نیستید. خب چکار کردی؟ حل این بازی فکری برای شما آسان بود یا واقعا سخت؟

شاید بپسندید: حکایت گفتم آدم نمی شوی نگفتم که شاه نمی شوی!

.

.

.

شاید بپسندید: باهوشا و نوابغ ریاضی بیان جلو: با حرکت دادن 1 چوب کبریت، یک معادله ریاضی درست بدست آورید!

 

 

 

شاید برایتان جالب خواهد بود: اگه فکر می کنی آخر تیزبینایی، تفاوت های تصویر زنی که تو فروشگاه لباسه را پیدا کن!

پاسخ چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت: بیشترین عددی که فقط با جابجایی دو کبریت می توانید بدست آورید 911 111 است. شما واقعا خلاق، استراتژیک و بالاتر از همه، باهوش هستید. از آنجا که محدودیت زمانی وجود داشت، ما در سرعت فکر غیرقابل انکار شما شک نداشتیم!

شاید بپسندید:چه کسی دروغ می گوید، خدمتکار خانه، پسر جوان یا پیرزن!؟| افراد باهوش در یک نگاه متوجه میشن!

چالش با جابجایی چوب کبریت

شاید بپسندید: نبوغ ریاضی خود را با اصلاح این معادله ریاضی تنها با حرکت دادن 2 چوب کبریت آزمایش کنید!

امیدوارم از چالش ریاضی با جابجایی چوب کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید:چند تا تفاوت تو تصویر دخترک قارچ جمع کن هست!؟بینایی و دقت‌ات خوب باشه تو 10ثانیه حداقل5 تا پیدا میکنی!

 

 

 

 

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

احتمالاً بپسندید: داستان ضرب المثل شریک دزد و رفیق قافله!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

احتمالاً بپسندید: آزمون شناخت مرد عاشق:کدومیکی از این سه جوون، باید سریعتر خودشو به یک قرار عاشقانه برسونه!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت مرده شورت ببره که هر چه گنده تر می شی بدتر میشی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی اشتباه تصویر اداره: اگه نبوغ کارآگاهی داری، اشتباهات این اداره و کارمنداش را پیدا کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی‌ات را فقط با حرکت دادن 1 چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کن!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: اگر یک جعبه 10 تایی و 4 تا تخم مرغ داشته باشی، چه جوری اونا را داخل جعبه میذازی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگه بتونی 5 تفاوت الاغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کنی، باید برای خودت اسپند دود کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل شاهینه 5 تا تفاوت بین دو تصویر را پیدا می کنی!

شاید برایتان جالب باشد

قسم حضرت عباست را باور کنم یا دم خروس را

اگه واقعاً میخای بدونی اولوبت زندگی ات چیه، فقط بگو موقع نگاه کردن به تصویر چی دیدی!؟

فقط کسایی که دقت و تمرکزشون خوب باشه، میتونن پاسخ معادله چهارم را بدست بیارن!؟

آزمون شناسایی مادر پسربچه: مادر پسربچه کدوم یکی از این دو زن هست!؟ پری دریایی یا زن شناگر!؟

احتمالاً بپسندید: این معادله را حل کن تا متوجه بشی که ریاضی دبستان رو خوب یاد گرفتی یا نه!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا