;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: کدومیک از این چهار زن باردار است!؟

تست هوش شناسایی زن باردار: با هوش پلیسی و نگاه چون عقابتان، سریع و در یک نگاه شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر باردار است، نویسنده و طراح اصلی تست هوش زن باردار، معتقد است که تنها یک کارآگاه با ضریب هوشی کارآگاهی هرکول پوارو می تواند این معمای تصویریی را حل و رمزگشایی کند. پس عجله کنید و تست هوش شناسایی زن باردار مجله خبری چشمک را در 3 ثانیه حل کنید.

مجله خبری چشمک با انتشار جدیدترین و به روزترین معماها و سوالات تصویری تلاش می کند تیازهای مخاطبان خود را برای ورزش روزانه مغز و ذهن آنان فراهم کند. این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند. با توجه به این مسائل تلاش کنید که هر روز با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید و سوالات و بازی ها را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید. ما مطمئن هستیم که تست هوش شناسایی زن باردار نیز شما را به چالش خواهد کشید.

شاید بپسندید: هوش ریاضی ات رو با پیدا کردن مقدار A ارزیابی کن!

تست هوش شناسایی زن باردار

محمد شایسته در بخش تفریح و سرگرمی چشمک معمای تصویری جدیدی را به شما معرفی می کند. این معماها و سوالات تصویری به یکی از پرطرفدارترین سوالات در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است، چرا که 82 درصد از اشتراک کنندگان در تست هوش زن باردار نتوانستند در زمان مشخص شده به آن پاسخ دهند.

قبل از شروع به رمزگشایی تست هوش شناسایی زن باردار توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی خودداری کنید و برای یافتن پاسخ، تمام جزئیات تصویر آزمون را بررسی کنید. تنها در این صورت می توانید این آزمون را رمزگشایی کنید.

همان طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم در ادامه عکسی را برای شما به اشتراک می گذاریم که در آن چهار زن را خواهید دید. اگرچه به نظر می رسد همه آنها باردار هستند، اما تنها یکی از آنها تا چند ماه دیگر مادر می شود. وظیفه شما به عنوان یک کارآگاه مشتاق این است که بفهمید چه کسی در میان آنها باردار است. آیا فکر می کنید می توانید این زن را شناسایی کنید؟ یادتان باشد که فقط 3 ثانیه برای انجام آزمون فرصت دارید.

شاید بپسندید:حکایت مرد فقیری که روزی بی زحمت می خواست!

تست هوش شناسایی زن باردار

شاید بپسندید: یکی از پروانه ها را انتخاب کن تا بگم آدم منطقی هستی یا خیال پرداز!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حاصل عبارت 8÷2(2+2)=؟ چند می شود | خیلی ها اشتباه جواب دادن!

پاسخ تست هوش شناسایی زن باردار

اگر به این قسمت رسیدید، به احتمال زیاد نتوانسته اید تست هوش شناسایی زن باردار را حل کنید، با این حال، شما یک فرصت دیگر برای رمزگشایی آزمون دارید. قبل از اینکه پاسخ را به شما ارائه دهیم بهتر است که تصویر را برای بار دوم هم دقیق بررسی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: نام استانی است که اگر حرف اولش را برداریم اسم یک رودخانه بدست می آید! 

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با انتخاب یک نماد ویژگی اصلی شخصیتی خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

پاسخ تست هوش شناسایی زن باردار: فردی که باردار بود زن سمت راست است. زنی که دامن به تن دارد. اگر دقت کنید، این زن تنها زنی است که می تواند در میان این چهار زن دیگر باردار باشد. زیرا یکی از زن ها مشروبات الکلی می‌نوشد، دیگری رژیم دارد و دیگری فقط از چاقی رنج می‌برد.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه باهوش اشکالات تصویر زمین بازی را پیدا می کند!

جواب تست شناسایی زن باردار

امیدوارم از تست هوش شناسایی زن باردار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر سگ گوش دراز را پیدا کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

نکته سنجی، پس بگو پدر دختر در حال بازی کدوم مرد داخل پارک هست!؟

آزمون هوش: با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟

در نگاه اول چهره دیدی یا درخت!؟ | افشای خصوصیات شخصیتی پنهان!

سوال هوش ریاضی: پاسخ عبارت آخر را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا