;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: حرف I را بین P ها در کمتر از 8 ثانیه پیدا کنید؟

تست قدرت تمرکز با حرف I: این بازی برای کسانی است که بینایی قوی دارند. آیا فکر می کنید به آن دست می یابید؟ پازل های تصویری، توانایی ما برای مشاهده و درک را به چالش می کشند. برخی از آنها دشوار هستند و می توانند ما را به حد نهایی برسانند و برخی دیگر برای بازی سرگرم کننده هستند.چالش امروز بینایی شما و همچنین توانایی شما برای تمرکز به روشی سرگرم کننده را آزمایش خواهد کرد.

قوانین ساده هستند و بازی برای تمام خانواده در نظر گرفته شده است. فقط حرف I را از بین این سری حروف P پیدا کنید. چند دقیقه می خواهید کمی آرامش داشته باشید؟ این تست برای شماست. به شما این امکان را می دهد که آرامش داشته باشید و ذهن خود را از دردسرهای زندگی روزمره خالی کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با حرف I همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چیستان: کدام میوه است که سه حرف اولش نام یک کشور است!؟

تست قدرت تمرکز با حرف I

این تست تصویری به شما این امکان را می دهد که مهارت ها و توانایی های مختلف را توسعه دهید. با بررسی دقیق تصویر و جستجوی جزئیات، این تست توانایی مشاهده شما را بهبود می بخشد. این پازل همچنین توانایی تمرکز شما را بهبود می بخشد. در نهایت، شما را در تحقیق ماهرتر می کند و در انتخاب جزئیات سریعتر خواهید بود.

برای موفقیت در این بازی در زمان تعیین شده باید با استراتژی عمل کرد. کلید یافتن موفقیت آمیز I در این سری از P، پیروی از یک رویکرد است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تلاش شما وجود دارد. تصویر را به عنوان یک کل تجزیه و تحلیل کنید، با دقت به آن نگاه کنید و سعی کنید به عنوان یک کل به آن نزدیک شوید. به شکل P توجه کنید و ببینید آیا به طور غریزی می توانید I را تشخیص دهید یا خیر؟

سعی کنید منحنی که P را در سراسر تصویر ایجاد می کند و اشکال متمایز را مشخص کنید. هر حرف P را با یکدیگر مقایسه کنید. پیدا کردن I بسیار آسان است، زیرا از همه حروف متمایز خواهد شد. روی فضاهای خالی بین I و P تمرکز کنید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز : تفاوت های دو تصویر کودک موج سوار را پیدا کنید!

تست قدرت تمرکز با حرف I

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن، همسر این آقاست که گیج شده!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: با کمک این تست متوجه میشی که درونگرایی یا برونگرا!؟

جواب تست قدرت تمرکز با حرف I

اگر این چالش تصویری را تکمیل کردید، به شما تبریک می‌گویم! اگر هنوز به دنبال یافتن حرف مورد نظرهستید بهتر است بیشتر تلاش کنید و از فرصت دوم خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: کدامیکی زامبی است؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: با حرکت دادن یک لیوان، لیوان های پر و خالی را یکی در میان قرار دهید!

پاسخ تست قدرت تمرکز با حرف I: حرف I در تصویر زیر مشخص شده و این حرف در بین P به خوبی پنهان شده است. اگر در زمان تعیین شده آن را پیدا نکردید، مطمئن باشید به این معنی نیست که شما ناتوان هستید. فقط به کمی تمرین نیاز دارید.

شاید بپسندید: حکایت خدا روزی رسان است اما گاهی يك اِهِنی هم لازم است!

تست قدرت تمرکز با حرف I

امیدوارم از تست قدرت تمرکز با حرف I استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با دلیل بگوئید که همسر مرد تصویر، کدامیک از این دو زن عصبانی است!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: مجموع ارزش عددی 3 حیوان را در عبارت آخر پیدا کنید!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 با دلیل بگوئید که کودک ربا در کدام تصویر قرار دارد!؟

اگر گربه را بین سگ های پارک پیدا کردی باید برای خودت اسپند دود کنی!

با پیدا کردن ارزش عددی گربه، جغد و پاندا پاسخ عبارت آخر را بدست آورید!

چیستان: آن چیست که در کوهستان اتفاق می افتد، اما جزء اصلی تقویم است!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا