;
تفریح و سرگرمی

معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

معمای شناسایی قاتل تصویر: بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری.نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

همراه مجله خبری چشمک باشید و با پیدا کردن قاتل در معمای شناسایی قاتل تصویر همراه باشید. این چالش را در 5 ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی قاتل تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید:با یافتن پاسخ این معمای ریاضی در 10 ثانیه ثابت کنید که نابغه هستید!

معمای شناسایی قاتل تصویر

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر  روی 5 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 5 ثانیه قاتل را در معمای شناسایی قاتل تصویر شناسایی کنید. معمای شناسایی قاتل تصویر، بسیار  ساده به نظر می رسد. درست است؟

احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمی تواند به راحتی تمرکز کند و امنون شما متوجه شده اید که به آسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند.

پس با دقت به تصویر ذیل نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 5 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویر معمای شناسایی قاتل تصویر را مرور می کنیم. شما باید بتوانید در این تصویر با توجه به برخی نشانه ها، قاتل را شناسایی کنید. پلیس این عکس را به کارآموزان پلیس ارائه داد و گفت که یک قاتل در تصویر حضور دارد. کارآموزان باید مشخص می کردند که چه کسی می تواند قاتل باشد؟ زمان پاسخگویی نیز تنها 5 ثانیه در نظر گرفته شد.

شاید بپسندید: همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم درونگرایی یا برون گرا!؟

معمای شناسایی قاتل تصویر

احتمالا بپسندید: میخای بدونی شخصیت ات به صورت کلی چه جوریه، کافیه یه تصویر از سایه ها رو انتخاب کنی!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

پاسخ معمای شناسایی قاتل تصویر

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

برایتان جالب خواهد بود: فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: تو دوستی چه جور هستی!؟ | کافیه بگی اول تو تصویر چی دیدی تا نتیجه شگفت زده ات کنه!

معمای شناسایی قاتل تصویر: بله کاملا مشخص است که اسلحه در دست مرد سمت چپی، یک اسباب بازی است و برای پاشیدن رنگ و … استفاده می شود. اما فرد دوم در دستان خود یک بیل دارد. او خاک آلود به نظر می رسد. این فرد می تواند یک قاتل باشد. هیچ فردی با کت و شلوار کار ساختمانی یا فعالیتی که با خاک و … سر و کار داشته باشد، انجام نمی دهد. احتمالا یک موقعیت اضطراری سبب شده که او بدون آنکه کت و شلوار خود را در بیاورد، شروع به کار شده است. احتمالا این فرد تلاش کرده فردی را که کشته است، دفن نماید.

بیشتر بخوانید: فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

شناسایی قاتل تصویر

امیدوارم از معمای شناسایی قاتل تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت گفتم آدم نمی شوی نگفتم که شاه نمی شوی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

حکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

تست شخصیت فهم اول: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما:نکته سنج باشی، سیم ثانیه فرد ثروتمند داخل هواپیما را پیدا میکنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا