;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: اگر می توانید با شش حرکت دخترک را به پشت بام برسانید!

امروز یک پازل تصویری بسیار سرگرم کننده و جالب را برای مخاطبان خوب وب سایت چشمک منتشر می کنیم. این پازل تصویری به خوبی سلول های خاکستری شما را مجبور به فعالیت بیشتر می کند. شما باید با 6 حرکت از نردبان دختر را به بالای پشت بام برسانید. با سوال هوش نردبان و دخترک با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سوال هوش: کدام یک از کودکان تصویر”3 مادر” دارد!؟

درباره سوال هوش نردبان و دخترک

در پازل تصویری امروز قدرت تمرکز و هوش شما مورد آزمایش قرار می گیرد. شما باید بتوانید با شش حرکت دختر را به پشت بام برسانید. البته باید هواستان جمع باشد که تنها برخی از اتاق ها یک دریچه به سمت بالا دارند و نردبانی که دختر می تواند به کمک آن به طبقه بالاتر برود. برخی اتاقها دارای دیوار است و برخی دیگر توسط یک در به اتاق دیگر راه دارند. شما باید بتوانید با 6 حرکت از نردبان و بدون هیچ مانعی دخترک را به پشت بام منتقل کنید. با دقت به تصویر نگاه کنید.

لینک مرتبط: آزمون هوش: باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند؟

سوال هوش نردبان و دخترک

شما چقدر سریع می توانید چالش نردبانی را حل کنید و دختر را به پشت بام برسانید. فقط 2٪ از مردم می توانند این سوال هوش را درست انجام دهند. رکورد حل این سوال هوش 10 ثانیه است.

.

.

.

.

.

.

راه خاصی برای حل این چالش نردبان و درها وجود دارد. اما گزارش شده است که تنها افراد کمی می توانند آن را درست انجام دهند. در واقع تصویر بالا کاربران را به چالش می کشد تا دخترک را در سریع ترین زمان ممکن به پشت بام برسانند و گفته می شود فقط دو درصد از مردم قادر به حل آن هستند.

پاسخ سوال

این چالش دشوار توسط ستاره TikTok که به طور منظم مهارت‌های هوشی و تصویری مخاطبان خود را آزمایش می‌کند، به اشتراک گذاشته شده است.

او با ارسال این چالش به صورت آنلاین گفت: “چقدر سریع می توانید این دختر را به پشت بام ببرید. اکنون فقط دو درصد از مردم واقعاً می توانند این کار را انجام دهند.”

این تصویر ابتدا علاقه مندان به پازل را گیج کرد و بسیاری از آنها به صورت آنلاین به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یکی کامنت گذاشت و دیگری گفت: چهار بالا سه چپ

کاربر سوم پیشنهاد کرد: بالا، چپ، پایین، چپ، بالا، بالا، راست، چپ، چپ، بالا.

در حالی که یک بیننده گیج چهارم اعتراف کرد: من این کار را انجام دادم، اما راه طولانی را طی کردم و سپس نظری را خواندم که راه آسان‌تر را نشان می‌داد.

اما پاسخ درست:

لینک مزتبط: سوالات هوش: ضریب هوش خود را در موقعیت های اضطراری محک بزنید!

سوال هوش نردبان و دخترک

حرکت از شش نردبان

سوال هوش نردبان و دخترک

می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مطالعه کنید.آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. چشمک را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اهمیت سوالات هوش

سوالات معمایی، تصاویر هوش و … می تواند ذهن و مغز شما را به فعالیت وادار کند. فعالیت مغز سبب افزایش دقت، تمرکز و جزئی نگری شما می شود. شما می توانید با افزایش عملکردد مغزی در بلند مدت و دوران پیری از بیماری هایی نظیر فراموشی و آلزایمر خود را مصون نگه دارید. لذا توصیه می شود هر روز زمانی را برای انجام بازی فکری و ذهنی اختصاص دهید.

لینک های مشابه:

سوالات هوش: با این 8 سوال هوش، بهره هوشی خود را محک بزنید!

سوال هوش: نکته موجود در تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

سوال هوش: در عرض بیست ثانیه، جواب سوال را پیدا کنید!؟

سوالات هوش: 7 سوال هوش جذاب که می تواند قدرت مغز شما را افزایش دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 6 =

دکمه بازگشت به بالا