;
تفریح و سرگرمی

سوالات هوش تصویری ارزش عددی:اگر باهوشی در 8 ثانیه سوالات را حل کن!

سوالات هوش تصویری ارزش عددی : بازی ها و چالش های تصویری که توانائیهای شناختی افراد را به چالش می کشند در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. این بازی ها می توانند مغز افراد را به فعالیت وادار کنند. فعالیت مغز نقش مستقیم در رشد مهارتهای شناختی دارد. قوه دید، دقت، تمرکز و … با افزایش فعالیتهای مغزی، رشد و توسعه پیدا می کنند. سوالات هوش در این زمینه به مغز کمک فراوانی می کنند و می توانند به عنوان ورزشی برای مغز به شمار روند.

در سوالات هوش تصویری ارزش عددی شما می توانید به آسانی مغز و ضریب هوشی خود را به یک چالش عمیق و در عین حال ساده دعوت کنید. شما باید بتوانید در هر سوال، ارزش عددی عناصر را مشخص کنید. با مجله خبری چشمک همراه باشید.

برایتان جالب خواهد بود: حرف اول اسم طرفت رو بگو تا او را بشناسی

سوالات هوش تصویری ارزش عددی

بازی های فکری به خصوص پس از شیوع کرونا به شدت در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفتند. در این بازی ها شما باید بدنبال حل چالش باشید. گاهی یک شی پنهان و گاهی پاسخ به برخی سوالات. فرقی نمی کند هر کدام می توانند برای مدتی هر چند کوتاه مغز و ذهن شما را مشغول کنند. دقت و تمرکز شما را بسیج کنند و ….

در سوالات هوش تصویری ارزش عددی شما با تصاویری روبرو هستید. در این تصاویر از شما خواسته می شود که ارزش هر عنصر را مشخص سازید. برای سخت تر شدن چالش برای حل هر تصویر، فقط 8 ثانیه شما فرصت دارید. اگر آماده باشید، سوالات تصویری را با یکدیگر مرور می کنیم.

سوال 1

در جدول تصویری زیر چند موجود زنده حضور دارند. با معادلاتی که انجام شده مجموع ارزشی این موجودات در کنار هم مشخص شده است. شما با توجه به حاصل جمع موجود باید بتوانید ارزش عددی هر حیوان را تشخیص دهید. به گونه ای که به صورت افقی و عمودی به ارزش مجموعی نوشته شده برسیم.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت بزرگترین فضیلت شما چیست؟

سوالات هوش تصویری ارزش عددی

 

برایتان جالب خواهد بود: بازی فکری کریسمس: آیا می توانید این معمای ریاضی را حل کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تست هوش مادربزرگ قاتل: کارآگاه ها بگویید قاتل کیست؟!

.

پاسخ سوال 2 در سوالات هوش تصویری ارزش عددی

امیدواریم توانسته باشید که به این سوال پاسخ داده باشید. اگر تاکنون نتوانسته اید به سوال فوق پاسخ دهید، اشکالی ندارد. می توانید باز هم امتحان کنید. در غیر این صورت برای دیدن ارزش عددی هر حیوان به تصویر ذیل مراجعه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تست شخصیت ریاست در عشق: آنچه که در ابتدا دیدید به شما می گوید که آیا در عشق «رئیس» یا «قوی» هستید؟

پاسخ سوال هوش 1

شاید بپسندید: برای حل این معادله ساده 10 ثانیه وقت داری!

 

اگر آماده اید تصویر دوم از سوالات هوش تصویری ارزش عددی را نیز در این مطلب مرور می کنیم. این تصویر یا سوال هوش نیز می تواند برای مدتی کوتاه ذهن شما را درگیر کند.

.

 

سوال هوش تصویری: چه کسی عروس نیست؟

.

.

سوال 2

چهار معادله تصویری و مجموع ارزش عددی عناصر در کنار یکدیگر مشخص گردیده است. با توجه به حاصل جمع عناصر شما باید بتوانید ارزش عددی هر یک از عناصر را به صورت جداگانه محاسبه کنید. برای حل این سوال نیز فقط 8 ثانیه وقت دارید.

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید 3 جغد را در بین دانش آموزان پیدا کنید؟

 

سوالات هوش تصویری ارزش عددی

 

برایتان جالب خواهد بود:آنچه ابتدا در تصویر می بینید میزان طمع شما را آشکار می کند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال 2 در سوالات هوش تصویری ارزش عددی

برای دیدن پاسخ می توانید به تصویر ذیل مراجعه کنید. ارزش عددی هر عنصر کاملاً مشخص شده است. شما می توانید سوالات هوش تصویری ارزش عددی را با دوستان و نزدیکان خود به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید که بگویند در چند ثامیه قادر به حل این سوالات بوده اند.

 

برایتان جالب خواهد بود: فقط افراد مستقل و آزاد همه خرس های پنهان شده در تصویر را می بینند!

پاسخ سوال هوش 2

برایتان جالب خواهد بود: آیا می توانید 3 جغد را در بین دانش آموزان پیدا کنید؟

 

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

ورزش مغز چیست؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

امیدوارم از سوالات هوش تصویری ارزش عددی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

آیا می‌توانید تمام حیوانات را در تست بینایی شناخت حیوانات شناسایی کنید!؟

تست شخصیت شناسی: تصویر انتخابی، چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

نابغه‌ها در 10 ثانیه می‌توانند سوالات هوش تصویری ریاضی را حل کنند!

تست شخصیت شناسی آتش: ببینید که آیا شما فرد صادقی هستید یا خیر!؟

زن پنهان کجاست؟|جزئی نگرها می‌توانند آزمون پیدا کردن زن را در 5 ثانیه حل کنند!

تست قدرت بینایی فیل: چند فیل را می توانید در این تصویر ببینید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا