;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

گریم خاص و جالب هدیه بازوند در نقش کولبر+عکس و بیوگرافی

گریم هدیه بازوند در نقش کولبر: بازیگر نقش روژان در سریال نون خ که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده متولد 27 مرداد ماه 1366 در شهر بندرعباس است، اما اصالتی کرد دارد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید از گریم هدیه بازوند در نقش کولبر در خدمت شما هستیم.

شاید بپسندید: مجید یاسر بازیگر سریال نون خ با همسر واقعی جذابش+ عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: طراحی پرنسس ها و شخصیت های دیزنی شبیه انسان واقعی+عکس

بیوگرافی هدیه بازوند

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد که با گذراندن دوره های بازیگری از تلویزیون بصورت جدی وارد این عرصه شد و حالا در سینما حضور دارد.در بندرعباس متولد شده اما اصالتا کرد کرمانشاهی بوده و دو برادر هم دارد ، می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما به شدت شهر خود بندرعباس را دوست دارد. او زبان فارسی کرمانشاهی را خیلی خوب بلد بوده اما زبان کردی را تنها متوجه می شود ولی نمی تواند صحبت کند.

هدیه بازوند در مورد لهجه اش در سریال نون خ توضیح داد:

«سریال نون. خ که پخش شد تعدادی از کرد زبانان مهربان و نازنین انتقاد کردند و گفتند که لهجه ما کردی نیست. مـا به خاطر پخش سراسری نمی توانستیم کردی صحبت کنیم و مجبور بودیم با لهجه صحبت کنیم که انگار یک کرد زبان می خواهد فارسی حرف بزند.»

هدیه بازوند در مورد فرهنگ غنی مردم کرد می گوید:

«کُرد زبان ها فرهنگ بسیار غنی و اصیلی دارد که بنظر من سریال نون خ توانست فقط قسمتی از این فرهنگ را به نمایش بگذارد. کردها حتی بسیار مهربان‌تر از آن هستند که در این مجموعه می بینید، ولی به خاطر ماهیت طنز آن داستان های اغراق‌امیز جالبی دارند.»

هدیه بازوند ازدواج نکرده و مجرد است و تصاویری که با عنوان عکس همسر هدیه بازوند منتشر می شود، مربوط به برادران خانم بازیگر می باشد.

گریم هدیه بازوند در نقش کولبر

تجربه سریالی و سینما

در سال 97 وقتی 31 ساله بود با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در نقش موش بند اولین تجربه بازیگری خود در جلوی دوربین را بدست آورد. او سپس نقش کوتاهی در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت بکارگردانی سیروس الوند کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند ایفاکرد.

خانم هدیه بازوند در نوروز 98 با سریال نون خ به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به قاب تلویزیون بازگشت و سال 1400 نیز با همین نقش در فصل سوم حضور دارد. ندا قاسمی ، شقایق دهقان و نسرین مرادی نیز در فصل سوم حضور دارند.

هدیه بازوند در سریال نون خ

نون خ جزو محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های نوروزی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در سه فصل با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما پخش شده است.

سریال تلویزیونی نون.خ که مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است، روایتگر ماجراهای مردی از تبار کردستان به نام “نورلدین خانزاده” و خانواده اش است.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی و هدیه بازوند از بازیگران اصلی این سریال هستند. هدیه بازوند در این سریال نقش روژان دختر نورالدین در نون خ را ایفا کرد و با بازی در این سریال به شهرت رسید.

عکس های گریم هدیه بازوند در نقش کولبر

 

 

 

 

 

 

گریم هدیه بازوند در نقش کولبر

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: چهره متفاوت احمد بیرون از سریال نوروز رنگی چقدر فرق داره!+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: دونگی با مدل موی جدیدش کاملا تغییر کرده+عکس

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. بازوندها یک طایفه در لرستان شهر رومشکان وکوهدشت هستند تعجب میکنم مینوسند بندر عباس ویا کرد کرمانشاه،،،،حالا شاید خیلی وقت پیش از زادگاه مهاجرت کردند یا قبلاً در کرمانشاه بودند ،،،اما خانم بازیگر از پدرت بپرس بازوند یک طایفه محترم است در رومشکان نزدیک کوهدشت ،،اصالت خودت را فراموش نکن با کرد بودن یا بندری ضمن احترام به این بزرگواران عزیز شما اعتبار بالاتری کسب نمیکنی ،،،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =

دکمه بازگشت به بالا