;
تفریح و سرگرمی

ببری که در صدد حمله به عکاس هست رو شناسایی کن!

تست قدرت دید با شناسایی ببر: آیا می توانید ببر شکارچی را که در این صحنه زمستانی در کمین است را ببینید؟ با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با شناسایی ببر همراه باشید. این گربه شکارچی توانسته است در یک شیب برفی استتار کند، زیرا خورشید به سمت غروب زمستانی می تابد.عکاس Ingo Gerlach، 66 ساله، این تصاویر باورنکردنی را ثبت کرده است که ببر را نشان می دهد که در پشت درختان پر شاخ و برگ پنهان شده است.

طراح گرافیک، اینگو، اهل بتزدورف آلمان، این عکس ها را هنگام بازدید از پارک خرس در اورسا سوئد گرفته است. او گفت: ببر در فضای باز بزرگ راه می‌رفت و یک بار در بالای سراشیبی نشست. به سختی قابل کشف بود. مردم در اینترنت سر خود را روی این معما گیج کننده می خارند، زیرا ببر وحشی به صورت یواشکی دور از دید پنهان می شود. اگر بتوانید ببر را فقط در پنج ثانیه یا کمتر از آن تشخیص دهید، بینایی بسیار تیزبینی دارید. با ممجله خبری چشمک و تست قدرت دید با شناسایی ببر همراه باشید.

شاید بپسندید: چه کسی مرد داخل رستوران را به قتل رسانده است!؟ زن جوان یا مرد جوان!؟

تست قدرت دید با شناسایی ببر

ما شما را به چالش می کشیم تا به این بازی نوری ضربه بزنید اما ممکن است سخت تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. توهمات نوری راهی فوق العاده برای تشویق ذهن شما به تفکر استراتژیک هستند و به معماهای روزمره محبوب تبدیل شده اند.

همگام شدن با طبیعت با استتار، که به آن رنگ‌آمیزی مرموز نیز می‌گویند، یک مکانیسم یا تاکتیک دفاعی است که موجودات زنده از آن برای پنهان کردن خود استفاده می‌کنند و خود را با محیط اطراف خود ترکیب می کنند. شما کافی است برای مدتی در طبیعت حضور داشته باشید و خود از نزدیک متوجه استتارهای گوناگون حیوانات، پرندگان و حشرات شوید. این مسئله باعث شده است تا برخی افراد که متوجه استتار این موجودات شوند، از آنها عکسبرداری کرده و در فضای اینترنت منتشر کنند.

استتار مزایای مختلفی در اختیار گونه‌های مختلف جانوری قرار می‌دهد. پنهان شدن از دید دشمن یا از دید صید و شکار از جمله‌ی این امتیازات است که از جهاتی رابطه‌ای تنگاتنگ با بقای جانوران دارد. پس هر چه این استتار با مهارت بیشتری انجام شود، شانس ادامه‌ی حیات نیز بیشتر می‌شود.

این تصاویر به خوبی می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش بکشند. در تست قدرت دید با شناسایی ببر، شما می توانید قدرت بینایی خود را محک بزنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام حیوان است که قسمت اولش یک ساز موسیقی و قسمت دومش مایه‌ حیات است!؟

تست قدرت دید با شناسایی ببر

شاید بپسندید: نگاهت به زندگی چطوری هست!؟|  فقط بگو تو تصویر ابتدا چی دیدی!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!

 

 

 

 

شاید بپسندید: چیستان جالب: دارا آن را ندارد و ندار آن را دارد، آن چیست!؟

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی ببر

با دقت به تصویر نگاه کنید! فرصت اول شما به پایان رسید. از شانس دوم خود استفاده کنید..

شاید بپسندید: داستان دختر زیرک و پیرمرد رباخوار، داستانی آموزنده و شنیدنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: باهوشا بگن: آیا به زن بیمار پای جدید پیوند کرده اند!؟

 

 

 

 

 

شاید بپسندید: با اینکه خرگوش جلو چشاته، اما به راحتی نمی تونی تشخیص‌اش بدی!

پاسخ تست قدرت دید با شناسایی ببر: این شکارچی خود را در تصویر علامتگذاری شده است. آیا شما توانستید این ببر را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟

شاید بپسندید: 3 اختلاف میان تصویر دو شاهزاده مصری وجود است، آنها را پیدا کنید!

تست قدرت دید با شناسایی ببر

شاید بپسندید:فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل مرد در رستوران استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چیستان: آن کدام میوه است!؟ میوه ای که دو حرف اولش یک عدد دو رقمی است!

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه باهوشی با حرکت دادن دو تا چوب کبریت یه معادله صحیح، درست کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: در نگاه اول به این تصویر چی دیدی!؟ | پاسخ نکات جالبی را درباره‌ات افشا می کنه!

برایتان جالب خواهد بود

کدومیک همسر این مرد متعجب است!؟ زن پلیس یا زن خانه دار!؟

چه کسی در این مسابقه دو و میدانی در حال تقلب کردن است!؟

اسلحه پلیس گم شده است، به او کمک کنید تا از نگرانی خلاص شود!

چیستان: می توانی آن را بگیری و به دیگران بدهی، ولی نمی توانی پرتابش کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =

دکمه بازگشت به بالا